Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony obiektów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, Rynek 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym
    Rynek 19
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    REGON: 000278043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnkd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony obiektów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Świadczenie usług ochrony obiektów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu, zgodnie z Planem Ochrony, uzgodnionymi z Komendantem Wojewódzkim Policji w Lublinie - dotyczy obiektów podlegających obowiązkowej ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ze zm.) oraz Planem Ochrony zatwierdzonym przez Dyrektora Muzeum (dla pozostałych obiektów w zakresie realizacji ochrony kwalifikowanej);2) Przedmiotowa ochrona sprawowana będzie poprzez;a. ochronę fizyczną w obiektach na posterunkach stałych, patrolu i na posterunkach doraźnych,b. monitoring jako stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz realizację zadań przypisanych grupie interwencyjnej;c. Ochrona fizyczna, w wymiarze podstawowym, sprawowana będzie w lokalizacji: i. Kazimierz Dolny - w wymiarze 1 posterunek stały (Lokalne Centrum Nadzoru) i 1 patrol;ii. Janowiec - w wymiarze 1 posterunek stały i 1 patrol.3) Ilość godzin ochrony fizycznej, określona na podstawie Planu Ochrony (obiektów podlegających obowiązkowej ochronie), dla całego czasu realizacji umowy (1 rok) jest szacowana na:a. Kazimierz Dolny – 11.7000 rbg.;b. Janowiec – 12.300 rb.4) Monitoring realizowany będzie przez uzbrojone stanowisko interwencyjne (USI) i grupy interwencyjne, zapewniając reakcję na sygnały przesyłane z elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych z obiektów (czasy dojazdów grup interwencyjnych do obiektów określają Plany Ochrony):a. Kazimierz Dolny - 6 obiektów;b. Janowiec - 2 obiekty,5) Plan Ochrony Muzeum Nadwiślańskiego dostępy jest zapoznania się w siedzibie Muzeum (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 15.00).6) Dopuszcza się możliwość zmian w zapisach przedmiotowych Planów Ochrony w trakcie realizacji zamówienia.7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponował grupą interwencyjną. Osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej tj. wykonujący bezpośrednio czynności związane z podejmowaniem interwencji realizowaniem zadań grupy interwencyjnej muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o dysponowaniu na czas umowy grupą interwencyjną oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia spełniającymi wymagania określone w SWZ. 8) Szczegółowy opis o zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa niniejszy SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży koncesję wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia1.2.1.- Wykonawca musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie posiadania aktualnej koncesji. Jeżeli Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, może, wspólnie z innym podmiotem ubiegać się o zamówienie np. w formie konsorcjum. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp wymagane jest aby Wykonawca posiadający koncesję realizował dostawę, do wykonywania której jest ona wymagana.1.2.2. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy złoży odpowiednią koncesję, o której mowa w Rozdziale XV pkt 3.4. SWZ.2) posiadanie przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej:- w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykonał lub wykonuje 1 usługę przez minimum 6 miesięcy polegającą na całodobowej ochronie w formie monitoringu elektronicznego budynków (obiektów) będących własnością, w administracji lub w zarządzie Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego albo państwowych lub samorządowych osób prawnych, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto.- W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.- Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg Załącznika nr 6 do SWZ) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.- Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach