Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Św. Andrzeja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 396 02 27 , fax. 0-71 317 51 17
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej
ul. Św. Andrzeja 3
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 396 02 27, fax. 0-71 317 51 17
REGON: 32529700000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony mienia i monitoringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Określenie przedmiotu zamówienia na Część 1 - Ochrona: Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Ochrona budynku biurowego – pięciokondygnacyjnego, podpiwniczonego. b) Systematyczne sprawdzanie wszystkich zamknięć okien, drzwi, bram i innych zabezpieczeń pomieszczeń po godzinach pracy. c) Uruchamianie (uzbrajanie) systemu alarmowego po godzinach pracy i po opuszczeniu budynku przez ostatniego pracownika lub ekipę sprzątającą jak również rozbrajanie systemu z chwilą przyjścia do pracy pierwszego pracownika. d) Kontrolowanie pracy systemu alarmowego, systemu przeciwpożarowego poprzez obsługę występujących w budynku urządzeń monitorujących a w razie potrzeby podejmowanie działania zapewniającego bezpieczeństwo chronionego obiektu. e) Dozorowanie ochronne otoczenia budynku poprzez obchód wokół budynku w godzinach popołudniowych ( nie później niż przed godziną 21), nocnych i w dni wolne – kontrolowanie parkingów wokół budynku, na których znajduje się mienie Zamawiającego. f) Na polecenie osób upoważnionych przez Zamawiającego, usuwanie lub ujmowanie osób nie pożądanych do czasu przyjazdu odpowiednich służb i/lub Policji. g) W przypadku zaistnienia podejrzenia, iż osoba wychodząca z budynku może wynosić wyposażenie stanowiące własność Zamawiającego, sprawdzenie stanu własności tego sprzętu i w uzasadnionych przypadkach podejrzenia, zawiadomienie upoważnionego pracownika Zamawiającego. h) Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego i/lub Policji w przypadku stwierdzenia przez Pracownika Wykonawcy dokonania kradzieży na terenie budynku. i) Wzywanie w razie innych konieczności Policji. 2) Określenie przedmiotu zamówienia na Część 2 – Monitoring wizyjny ze wsparciem Grup Interwencyjnych wraz z dostawą i montażem technicznych środków ochrony: W ramach Monitorowania Wizyjnego Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługę obejmującą: A. Lokalizację przy ulicy Św. Andrzeja 3 w Środzie Śląskiej przy realizacji Części 2 przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do: a) W godzinach 20.00 – 6.00 wideoweryfikację alarmów i automatyczną detekcję zagrożeń – kontrolę wtargnięcia osób nieuprawnionych na Obiekty, z wykorzystaniem łącza internetowego zapewnianego przez Wykonawcę oraz kamer wchodzących w skład CCTV zapewnianych przez Zamawiającego zgodnie z poniższa umową, przy udziale Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy, b) Zdalne wizyty prewencyjne z wykorzystaniem wszystkich kamer wchodzących w skład CCTV polegające na weryfikacji stanu bezpieczeństwa całego obszaru Obiektów znajdujących się w zasięgu kamer, dokonywane : cztery razy w godzinach świadczenia usługi każdorazowo na dodatkowe zlecenie Zamawiającego wykonywane czynności określonych w ustalonych pomiędzy Stronami procedurami c) Całodobowej reakcji na sygnały zdarzeniowe pochodzące z centrali SSW d) Skorzystania z dotychczas zainstalowanego systemu CCTV i wykonywania usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego. e) utrzymania w ciągłości działania istniejącego monitoringu, zabudowanego w budynku Sądu przy ul. Św. Andrzeja 3 w Środzie Śląskiej f) zapewni ochronę obiektów i zabezpieczenie mienia, zgodnie z niniejszą Umową, wytycznymi określonymi w kolejnych punktach niniejszego OPZ i wymaganiami określonymi w rozdziale w punkcie 4 – przez okres: 36 miesięcy, g) monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie wyznaczonego pracownika Zamawiającego o ich niesprawności lub podejrzeniu nieprawidłowego działania, h) nadzorowanie poprzez techniczne środki ochrony ruchu osób wchodzących i wychodzących, i) zapewnienie niezwłocznej, w nieprzekraczalnym czasie do 15 minut od wszczęcia alarmu (niezależnie od pory dnia) reakcji zmotoryzowanych patroli interwencyjnych – Grup Interwencyjnych, j) reagowanie na każdy odebrany sygnał alarmowy, w godzinach świadczenia usługi 7 dni w tygodniu, niezależnie od przyczyn alarmu, k) podejmowania przez pracowników ochrony interwencji wobec osób zagrażających bezpieczeństwu na obiekcie, l) przyjmowanie i powiadamianie wskazanych pracowników Zamawiającego o zaistniałych zdarzeniach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada koncesję o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 oraz 2018 r. poz. 138, 650, 1629 i 1669).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19 - Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu w okresie od dnia 01.02.2024 r. (...)
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia obiektu wielofunkcyjnego w Ślęzie.
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy.
Dodano: 2024-01-26 - Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego - na 2024 rok.
Dodano: 2024-01-17 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu (...).
Dodano: 2024-01-10 - Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2024-01-01