Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2019-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochroniarskie i portierskie na terenie Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 oraz przy ul. Rędzińskiej 66-68 funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie i portierskie na terenie Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 oraz przy ul. Rędzińskiej 66-68 funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2. Liczba godzin usług objętych przedmiotem zamówienia świadczonych na terenie poszczególnych Domów Pomocy Społecznej została określona w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1) obsługę portierni, ochronę osób i mienia w sposób ciągły (całodobowo), przez wszystkie dni robocze, niedziele i święta oraz ustawowo wolne od pracy w czasie trwania umowy, przez jednego pracownika na zmianie, wg ustalonego harmonogramu przez Wykonawcę; 2) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu obiektów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 3) monitorowanie obiektów oraz terenu wokół obiektów za pomocą systemu dozoru telewizyjnego oraz obchodu terenu; 4) kontrolę ruchu osobowego, prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, prowadzenie rejestru codziennych raportów, obsługę centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych, utrzymanie porządku i czystości wejścia do budynków; 5) podejmowanie działań w razie wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych (napad, włamanie, pożar, powódź i awarie); 6) w DPS przy ul. Mącznej 3 dodatkowo otwieranie dwóch bram na pilota lub przez domofon i ręcznie w przypadku awarii zasilania lub jego braku. Dodatkowo otwarcie furtki przy użyciu domofonu. W dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do 08:00 oraz od 14:45 do 15:45 otworzenie dwóch bram automatycznych na ww. czas, po tym czasie zamknięcie bram wjazdowych. 4. Pracownicy ochrony bezpośrednio podlegają Wykonawcy i od niego otrzymują polecenia. 5. Zamawiający może wydawać pracownikom ochrony dyspozycję z pominięciem Wykonawcy, jeżeli polecenia te mieszczą się w przedmiocie umowy, nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie. 6. Szczegółowy opis zakresu czynności i odpowiedzialności w ramach usług ochroniarskich i portierskich na terenie Domu Pomocy Społecznej przy ul Mącznej 3 oraz ul Rędzińskiej 66-68 zawierają Załączniki nr 7a i nr 7b do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej na podstawie art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity; Dz. U. z 2018 r., poz. 2142,2245, z 2019 r. poz. 1495). UWAGA (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego): W przypadku warunku, o którym mowa w bieżącym punkcie, należy przyjąć, że jego spełnianie muszą wykazać tylko ci Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. 2) Pełnomocnictwo w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19 - Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu w okresie od dnia 01.02.2024 r. (...)
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia obiektu wielofunkcyjnego w Ślęzie.
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy.
Dodano: 2024-01-26 - Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego - na 2024 rok.
Dodano: 2024-01-17 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu (...).
Dodano: 2024-01-10 - Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2024-01-01