Przetargi.pl
Usługi noclegowe, gastronomiczne oraz wynajem sal szkoleniowych na potrzeby organizacji 5 edycji 6- dniowych warsztatów wyjazdowych skierowanych do osób z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności w ramach projektu Poznaj siebie- Wykorzystaj Szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych. Nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/PN/SZP/11/2010.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi noclegowe, gastronomiczne oraz wynajem sal szkoleniowych na potrzeby organizacji 5 edycji 6- dniowych warsztatów wyjazdowych skierowanych do osób z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności w ramach projektu Poznaj siebie- Wykorzystaj Szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych. Nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/PN/SZP/11/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko-gastronomiczna wraz z wynajmem sali i dwóch pokoi na indywidualne konsultacje doradcze w tym: 1. Zapewnienie zakwaterowania uczestników i trenerów: Jeden nocleg na osobę ze śniadaniem w pokoju jedno, dwu lub trzyosobowym z łazienką, telewizorem (do pojedynczego wykorzystania - w zależności od struktury grupy i płci uczestników). W łazience powinny znajdować się ręczniki. Doba rozpocznie się od godziny 10:00 w dniu przyjazdu a zakończy o godzinie 15:00 w dniu wyjazdu. 2. Zapewnienie sali szkoleniowej i dwóch pokoi na indywidualne sesje doradcze: Sala szkoleniowa dla min. 10 osób każdego dnia pobytu wraz z wyposażeniem (stoły, krzesła, stół do podania przerwy kawowej) w tym dwa pokoje na indywidualne sesje doradcze z doradcą zawodowych (wyposażone w stolik i krzesła oraz miejsce do podania przerwy kawowej). Każde pomieszczenie do wykorzystania cały dzień. Sala szkoleniowa powinna posiadać możliwość podłączenia sprzętu multimedialnego. W przypadku jakiegokolwiek zdarzenia losowego (awaria techniczna, zalanie pokoi, pożar, itp. Wykonawca zapewni realizację usług w innym obiekcie o równym lub wyższym standardzie oraz zapewni transport Uczestników warsztatów do tego obiektu. Koszty wynikłe z ewentualnych różnic cenowych za poszczególne usługi oraz koszty transportu pokryje Wykonawca. 3. Zapewnienie usługi gastronomicznej w postaci: Trzy pełne posiłki z napojami - śniadanie, obiad, kolacja w tym: - śniadanie każdego dnia pobytu, - 2 przerwy kawowe każdego dnia pobytu w pokojach konsultacji i na sali szkoleniowej, - 1 obiad na osobę każdego dnia pobytu, - 1 kolacja na osobę od pierwszego do piątego dnia pobytu, w tym 1 kolacja uroczysta drugiego dnia pobytu. Specyfikacja usługi gastronomicznej: - Śniadanie (przed rozpoczęciem zajęć - bufet szwedzki w tym ciepłe i zimne potrawy, kawa świeżo parzona, herbata ekspresowa, dwa rodzaje soków niegazowanych (preferowane: pomarańczowy i jabłkowy), woda mineralna niegazowana, - I przerwa kawowa (w trakcie szkolenia i konsultacji indywidualnych) - kawa świeżo parzona, herbata ekspresowa, dwa rodzaje soków niegazowanych (preferowane: pomarańczowy i jabłkowy), woda mineralna niegazowana, ciastka kruche (różne rodzaje - wielosmakowe w ilości 100 gr na osobę), - II przerwa kawowa (w trakcie szkolenia i konsultacji indywidualnych) - kawa świeżo parzona, herbata ekspresowa, dwa rodzaje soków niegazowanych (preferowane: pomarańczowy i jabłkowy), woda mineralna niegazowana, ciastka kruche (różne rodzaje - wielosmakowe w ilości 100 gr na osobę), - Obiad (w przerwie pomiędzy warsztatami i konsultacjami indywidualnymi) - szwedzki bufet w tym dania ciepłe i zimna pł: zupa 250 g, danie mięsne lub danie bezmięsne (np. pierogi ruskie) 150 - 200 g, dodatek do dania 150 g (np. ziemniaki z wody, pieczone ziemniaki, kluski, frytki lub ryż), zestaw surówek (150 g) , deser (150 g) (preferowane: ciasto w ilości jednej porcji na osobę, deser lodowy, deser owocowy), - Kolacja (po zakończeniu zajęć) - bufet szwedzki w tym ciepłe i zimne potrawy, herbata ekspresowa, dwa rodzaje soków niegazowanych (preferowane: pomarańczowy i jabłkowy), woda mineralna niegazowana. - Kolacja uroczysta (drugiego dnia zajęć) - menu kolacji i forma jej serwowania zostanie ustalone z Zamawiającym najpóźniej 1 dnia pobytu. 4. W ramach usługi gastronomicznej powinien być zapewniony również: pieczywo, cukier, mleko do kawy, cytryna do herbaty. 5. Usługa gastronomiczna powinna być podana w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek do zimnych napojów, sztućców i serwetek. 6. Całkowity koszt usługi gastronomicznej zostanie ustalony jako iloczyn ceny jednostkowej i ilości osób zgłoszonej poprzez Zamawiającego drogą elektroniczną nie później niż 1 dzień przed rozpoczęciem zajęć. 7. Usługa gastronomiczna obejmie od 10 do 19 osób uczestniczących w organizowanych warsztatach. 8. Przedmiotowe warsztaty wyjazdowe powinny być zorganizowana na terenie Karpacza (nie dalej niż 2 km od centrum miejscowości). 9. Przedmiotowe warsztaty i konsultacje będą trwać około 8 godzin zegarowych + przerwy na posiłki, tj. w godzinach od 9.00 do 19.00 (z wyłączeniem dnia przyjazdu, w którym zajęcia rozpoczynają się od godz. 11.00). Harmonogram zajęć zostanie dostarczony wykonawcy 1 dzień przed rozpoczęciem zajęć. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu warsztatów w przypadku zgłoszenia się malej liczby uczestników tj. mniej niż 7 osób (+/-), w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed planowaną datą warsztatów. 11. Wykonawca powinien zapewnić wszystkie wymienione powyżej usługi w jednym obiekcie o standardach co najmniej obiektu trzygwiazdkowego. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Wymagania dotyczące obiektu: - Obiekt położony Na terenie Dolnego Śląska w odległości około 2 km od centrum Karpacza; - Obiekt przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych; - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich uczestników szkolenia bezpłatny parking położony przy obiekcie; IV. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia określa się na : 1 Edycja - 18-23.05.2010 r. 2 Edycja - 25-30.05.2010 r. 3 Edycja - 15-20.06.2010 r. 4 Edycja - 22-27.06.2010 r. 5 Edycja - 20-25.07.2010 r. Harmonogram terminów realizacji może ulec zmianie. V. Czas trwania zamówienia: Okres w dniach na edycję: 6 dni. VI. Planowana liczba uczestników: Na edycję: od 10 do 19 osób (liczba osób na edycję może ulegać zmianie) Ogółem w ramach wszystkich edycji: max 95. Warsztaty będą odbywały się w Karpaczu (woj. Dolnośląskie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach