Przetargi.pl
Usługi nieregularnego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, zlokalizowanych na terenie miast: Lublin, Zamość, Chełm i Hrubieszów w zakresie 4 (czterech) części obejmujących daną lokalizację: Część nr 1 – wyjazdy z i do Zamościa; Część nr 2 – wyjazdy z i do Chełma; Część nr 3 – wyjazdy z i do Lublina; Część nr 4 – wyjazdy z i do Hrubieszowa.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi nieregularnego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, zlokalizowanych na terenie miast: Lublin, Zamość, Chełm i Hrubieszów w zakresie 4 (czterech) części obejmujących daną lokalizację: Część nr 1 – wyjazdy z i do Zamościa; Część nr 2 – wyjazdy z i do Chełma; Część nr 3 – wyjazdy z i do Lublina; Część nr 4 – wyjazdy z i do Hrubieszowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób w terminie od 01.01.2021r - 31.12.2021 r, na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Hrubieszowie; 2. Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć swym zasięgiem obszar RP oraz przejazdy zagraniczne. Usługa powinna zapewnić dojazd żołnierzy oraz pracowników do ośrodków szkolenia poligonowego i innych wojskowych ośrodków szkoleniowych, na strzelnice, szkolenia spadochronowe, do portów lotniczych w czasie przemieszczenia Polskich Kontyngentów Wojskowych, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami jednostek wojskowych. Usługa powinna zapewnić również dojazd z miejsc szkolenia do macierzystej jednostki wojskowej; 3. Wykonywanie przewozów osób na rzecz 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, będzie odbywać się w sposób nieregularny, wynikający ze zgłaszanych zapotrzebowań, z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem, a w odniesieniu do zadań, których Zamawiający nie mógł przewidzieć z ……. godzinnym wyprzedzeniem (zgodnie z przyjętą ofertą); 4. Wykonawca zobowiązuje się realizować ww. usługę zgodnie z przepisami prawa: 1) Pojazdy, którymi będą świadczone usługi transportowe będą posiadały aktualne badania techniczne, polisy OC i NNW; 2) Przewoźnik będzie posiadał: Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej „rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009 lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego oraz zagranicznego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. zezwolenia lub licencji ważnej przez cały okres trwania umowy (w przypadku gdy ww. dokument traci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu). 3) aktualnej opłaconą polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia opiewającą na kwotę nie mniejszą niż: Dla części 1: 250.000,00 zł. Dla części 2: 200.000,00 zł. Dla części 3: 200.000,00 zł. Dla części 4: 150.000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. 4) Powyższe dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej „za zgodność z oryginałem” jeśli w trakcie trwania umowy zajdzie taka potrzeba. 5. Realizacja usługi winna być wykonana środkami transportowymi (własnymi lub podnajętymi) sprawnymi technicznie, posiadającymi aktualne okresowe badania techniczne; 6. Wymagane standardowe wyposażenie autokarów, tj: a. Oparcia siedzeń z zagłówkami; b. Uchylne siedzenia; c. Sprawna klimatyzacja i ogrzewanie; d. Indywidualne pasy bezpieczeństwa; e. ABS, ESP (lub podobnie działający system elektronicznej stabilizacji pojazdu); 7. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi Wykonawca winien zabezpieczyć pojazd zastępczy w czasie do 3 godzin, w przypadku transportu osób na dystansie do 100 km, w przypadku transportu osób na dystansie przekraczającym 100 km czas podstawienia pojazdu zastępczego może się wydłużyć o kolejne 2 godziny na każde 100 km; 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych środków transportowych przez osoby do tego uprawnione, w przypadku zakwestionowania stanu technicznego pojazdu wykonawca winien podstawić sprawny środek transportowy w czasie do 1 godziny; 9. W przypadku nie podstawienia w umówionych terminach autokarów Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania wynajmu autokarów w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt Wykonawcy; 10. Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca zbiórki (lokalizacji danej jednostki wojskowej lub instytucji) wskazanego w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca docelowego, a w przypadku przewozu osób w jedną stronę Zamawiający pokrywa koszty przejazdu powrotnego po tej samej trasie. 11. Potwierdzeniem wykonania usługi jest „Karta rozliczenia zadania transportowego” podpisana przez kierowcę oraz dowódcę/dysponenta pojazdu wyznaczonego ze strony Zamawiającego po zakończeniu przewozu; 12. Wykonawca ponosi koszty ewentualnych opłat parkingowych, przejazdu płatnymi odcinkami autostrad, odcinkami objętych systemem Via TOLL, mycia pojazdu itp. 13. Koszty noclegu, wyżywienia kierowcy i należne diety pokrywa Wykonawca; 14. Wykonawca ponosi koszt oczekiwania pojazdu w dyspozycji Zamawiającego związanego z czynnościami załadowczo-wyładowczymi; 15. Przewozy odbywać się będą przeważnie w ciągu jednej doby (wyjazd i powrót tego samego dnia), jak również objąć mogą wyjazdy, których zakończenie nastąpi w dniu kolejnym a wynikać będzie to z długości czasu wykonywanego zadania przez Jednostki Wojskowe; 16. Przewozy obejmować mogą również dni tzw. wolne od pracy, czyli soboty, niedziele i święta; 17. W przypadkach przewozu osób w jedną stronę Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów przejazdu powrotnego po tej samej trasie w cenie za 1km trasy przewozu osób. 18. Wykonawca zobowiązuje się odbyć podróż najkorzystniejszą trasą przejazdu, uwzględniając jak najniższe koszty przewozu Zamawiającego; 19. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autokaru/autokarów w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego o określonej ilości miejsc siedzących zabezpieczających potrzeby Zamawiającego; 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania autokaru/autokarów na 48 godzin przed rozpoczęciem świadczenia usługi, a w wyjątkowych sytuacjach 12 godzin przed wyjazdem (zgodnie z przyjętą ofertą); jak również odwołania uzgodnionego wcześniej przewozu na ….. godzin przed rozpoczęciem świadczenia usługi; 21. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone zostanie po zakończeniu każdej usługi za przejechane kilometry na podstawie „Karty rozliczenia zadania transportowego”. 22. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy to iloczyn ceny jednostkowej za 1 km i ilości przejechanych km; 23. Zamówienie zostało podzielone na cztery części według miejsca rozpoczęcia – zakończenia przewozu osób: a. Część nr 1 - Przewóz osób ( z lub do) Jednostki Wojskowej 3391, 25 blp OT, 32 WOG, 8 krrl, RCI(WT) ul. Wojska Polskiego 2F,WKU Zamość ul. Koszarowa 52, 22-400 Zamość, oraz jednostki i organizacje będące na zaopatrzeniu 32 WOG, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi: Przejazdy krajowe dla autokarów do 48 miejsc: 37 391 km dla busów do 22 miejsc: 14 941 km Przejazdy zagraniczne dla autokarów do 48 miejsc: 2 814 km dla busów do 22 miejsc: 1 125 km b. Część nr 2 - Przewóz osób (z lub do) Jednostki Wojskowej 1230: 19 bz; 19 das, oraz 24blp OT ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm, WKU Chełm, ul. Koszarowa 1B, 22-100 Chełm; oraz jednostki i organizacje będące na zaopatrzeniu 32 WOG, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi Przejazdy krajowe dla autokarów do 48 miejsc: 35 091 km dla busów do 22 miejsc: 12 796 km Przejazdy zagraniczne dla autokarów do 48 miejsc: 2 641 km dla busów do 22 miejsc: 963 km c. Część nr 3 - Przewóz osób (z lub do) Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 5, 20 – 043 Lublin, Wojskowej Komendy Transportu Lublin ul. al Racławickie 44, 20 – 043 Lublin, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego ul. Spadochroniarzy 5, 20 – 043 Lublin, Dowództwa Wielonarodowej Brygady LITPOLUKRBRIG ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin; Rejonowego Zarządu Infrastruktury ul. Lipowa 1A, 20 – 020 Lublin; Orkiestra Wojskowa Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej w Lublinie ul. Kruczkowskiego 49, 20-400 Lublin, 19 Brygady Zmechanizowanej, ul. Z. Herberta 49, 20 – 468 Lublin - oraz jednostki i organizacje będące na zaopatrzeniu 32 WOG, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi Przejazdy krajowe dla autokarów do 48 miejsc: 26 900 km dla busów do 22 miejsc: 11 048 km Przejazdy zagraniczne dla autokarów do 48 miejsc: 2 025 km dla busów do 22 miejsc: 832 km d. Część nr 4 - Przewóz osób ( z lub do) Jednostki Wojskowej 4055, ul. Dwernickiego 4, 22 – 500 Hrubieszów, oraz jednostki i organizacje będące na zaopatrzeniu 32 WOG, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi Przejazdy krajowe dla autokarów do 48 miejsc: 19 426 km dla busów do 22 miejsc: 7 815 km Przejazdy zagraniczne dla autokarów do 48 miejsc: 1 463 km dla busów do 22 miejsc: 588 km 24. Wykonawca winien posiadać taką ilość środków transportu przystosowanych konstrukcyjnie do przewozu osób, aby zapewnić przewóz jednorazowo: a) Część 1 - 240 osób w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy); b) Część 2 – 240 osób w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy); c) Część 3 - 240 osób w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy); d) Część 4 - 240 osób w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy); 25. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących roboty” (wg wzoru stanowiącego załącznik nr ... do OPZ) oraz „Wykaz pojazdów i sprzętu przewidzianych podczas realizacji umowy” (wg wzoru stanowiącego załącznik nr ... do OPZ) z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: 1) W przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy niezatrudniający cudzoziemców: a) imię i nazwisko osoby, b) rodzaj, seria i numer aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego, c) numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, 2) W przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nieposiadających obywatelstwa polskiego: a) imię i nazwisko osoby, b) datę i miejsce urodzenia, c) obywatelstwo, d) nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości (rodzaj) z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności, e) numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt.Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). 26. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem, co najmniej dwudniowym, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie trwania realizacji zamówienia oraz uaktualnić wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia. 27. Przed rozpoczęciem realizacji zadania, osoba reprezentująca Zamawiającego/Dowódcę jednostki dla której realizowana jest usługa, zapozna pracowników Wykonawcy z zasadami obowiązującymi na terenie chronionego kompleksu wojskowego. 28. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do obowiązujących przepisów w zakresie wejścia i wjazdu do jednostki oraz parkowania pojazdów. 29. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi na terenie Użytkownika kompleksu i ściśle ich przestrzegać. Dotyczy to w szczególności: 1) Przebywania pracowników Wykonawcy jedynie w miejscach wykonywania prac, dostęp do innych pomieszczeń obiektu, do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy, każdorazowo musi być uzgadniany z Komendantem ochrony jednostki, na terenie której wykonywane są prace, poprzez osobę odpowiedzialną ze strony WOG za realizację przedmiotu umowy. 2) Uzyskania pozwolenia Dowódcy jednostki, na terenie której wykonywane są prace, na: a) wnoszenie na teren kompleksu (obiektu) sprzętu audiowizualnego oraz wszelkich urządzeń służących do rejestracji obrazu i dźwięku, b) użytkowanie w miejscu wykonywania prac telefonu komórkowego, c) użytkowanie aparatów latających (bezzałogowych statków powietrznych np. typu „Dron”). 30. Przedmiot zamówienia, wszelkie informacje oraz materiały uzyskane w czasie i po jego realizacji nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów promocyjnych i czynności z tym związanych, w szczególności prezentacji w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach itp. 31. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: osób wykonujących czynności kierowcy. 2) Usługa winna być realizowana przez kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia, w takiej ilości oraz dyspozycji, aby dany przewóz (transport) był wykonywany bez postojów (bez przerw) – zgodnie z obowiązującymi przepisami o czasie pracy kierowców, z uwzględnieniem, że wykonanie usługi transportowej obejmuje przewóz osób na wskazanej trasie w jedną lub obie strony, a przerwy w podróży mogą wynikać jedynie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudnienia kierowców świadczących usługi na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości: 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy pełny dzień niedopełnienia wymogu zatrudnienia kierowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  W zakresie części nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);  W zakresie części nr 2 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych);  W zakresie części nr 3 – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych);  W zakresie części nr 4 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/51/2020 – Usługi nieregularnego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą w zakresie CZĘŚCI NR….„ 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 25.11.2020 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: posiada aktualne Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej „rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009 lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego i międzynarodowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. Zezwolenia lub licencji ważnej przez cały okres trwania umowy (w przypadku gdy ww. dokument traci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach