Przetargi.pl
Usługi naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 9 (dziewięciu) części: • Część Nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 3: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 4: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 5: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 6: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 7: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 8: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 9: autobusy z Garnizonu Zamość, Lublin, Hrubieszów

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 9 (dziewięciu) części: • Część Nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 3: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 4: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 5: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 6: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 7: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 8: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 9: autobusy z Garnizonu Zamość, Lublin, Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 9 (dziewięciu) części: • Część Nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 3: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 4: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 5: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość • Część Nr 6: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin • Część Nr 7: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm • Część Nr 8: pojazdy o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów • Część Nr 9: autobusy z Garnizonu Zamość, Lublin, Hrubieszów Zakres naprawy, będzie obejmował czynności i pojazdy: • dla części nr 1, 2, 3, 4 wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; • dla części nr 5, 6, 7, 8 czynności wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; • dla części nr 9 czynności wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Zamość dla części nr 1, 5; • Lublin dla części nr 2, 6; • Chełm dla części nr 3,7; • Hrubieszów dla części nr 4, 8; Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych). 3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług. 4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy. 6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy. 7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. 9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych; b) Elektromechanik pojazdów samochodowych; c) Lakiernik pojazdów samochodowych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  W zakresie części nr 1 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych);  W zakresie części nr 2 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 3 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 4 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 5 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych);  W zakresie części nr 6 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 7 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 8 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych);  W zakresie części nr 9 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/53/2020 – Usługi naprawy pojazdów w zakresie CZĘŚCI NR….„ 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 17.12.2020 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 12 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcyw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach