Przetargi.pl
Usługi naprawy pojazdów służbowych 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm (adresy jednostek wojskowych zawiera załącznik nr 2) wykonywaną w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 3 części: cześć nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość, część nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin, część nr 3: pojazdy o dmc do 3500 kg z Garnizonu Chełm.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2021-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy pojazdów służbowych 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm (adresy jednostek wojskowych zawiera załącznik nr 2) wykonywaną w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 3 części: cześć nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość, część nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin, część nr 3: pojazdy o dmc do 3500 kg z Garnizonu Chełm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi naprawy pojazdów służbowych 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm (adresy jednostek wojskowych zawiera załącznik nr 2) wykonywaną w warsztatach samochodowych Wykonawcy w roku 2021 w zakresie 3 części: cześć nr 1: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość, część nr 2: pojazdy o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin, część nr 3: pojazdy o dmc do 3500 kg z Garnizonu Chełm. 1.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI określa: 1)dla części nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2;2)Adresy jednostek wojskowych – załącznik nr 3,3) Wzór umowy załącznik nr 4 1.Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 2, do zaproszenia o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług. 2.Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 2, do zaproszenia w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32 WOG. 3.Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 4.UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. 5.Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego. 6.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1)Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a)Mechanik pojazdów samochodowych; b)Elektromechanik pojazdów samochodowych; c)Lakiernik pojazdów samochodowych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2)Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3)WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b)Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach