Przetargi.pl
Usługi naprawy i konserwacji oraz administracji urządzeń kserograficznych wraz z konserwacją i dostawą oryginalnych tonerów do urządzeń kserograficznych znajdujących w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Dębicy

Uniwersytet Ekonomiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 31-510 Kraków, ul. Rakowicka 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 293-53-85 , fax. 12 293-58-98
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny
    ul. Rakowicka 27 27
    31-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 293-53-85, fax. 12 293-58-98
    REGON: 00000151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy i konserwacji oraz administracji urządzeń kserograficznych wraz z konserwacją i dostawą oryginalnych tonerów do urządzeń kserograficznych znajdujących w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są: usługi naprawy, konserwacji oraz administracja urządzeń kserograficznych wraz z konserwacją i dostawą oryginalnych tonerów do urządzeń kserograficznych znajdujących w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Dębicy, przy rozliczeniu od kopii i założeniu wykonania 14.000.000 kopi czarnobiałych (na maszynach czarnobiałych), 500.000 kopii czarnobiałych (na maszynach kolorowych) oraz 200.000 kolorowych (na maszynach kolorowych). Usługi realizowane będą we wszystkich obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego na terenie Krakowa i Dębicy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 16.00. Dojazd serwisu i ewentualny transport odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. W ramach obsługi serwisowej dostarczane będą wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne. Wykonawca musi posiadać internetowy system administracji kopiarkami będącymi w obsłudze serwisowej. Oprogramowanie ma dawać Zamawiającemu możliwość wglądu w karty urządzeń będących w obsłudze firmy, oraz możliwość analizowania urządzeń pod kątem ich wykorzystania i ponoszonych na nie kosztów. Uzupełnianie danych w bazie powinno odbywać się za pośrednictwem internetu i być obowiązkiem dostawcy. Interface użytkowników powinien być oparty na przeglądarce internetowej. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji serwisowej RICOH i Lexmark. Dokument ten musi zostać dołączony do oferty w sposób oraz w formie określonej w dalszych częściach specyfikacji. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313000-2. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 Siwz - załącznik ten po zaparafowaniu należy dołączyć do składanej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wymagania dotyczące WADIUM: 10.1.1. Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). 10.1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 10.1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, numer konta: 91 1060 0076 0000 3210 0014 4436, z adnotacją: Usługi naprawy i konserwacji oraz administracji urządzeń kserograficznych wraz z konserwacją i dostawą oryginalnych tonerów do urządzeń kserograficznych znajdujących w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Dębicy - K-DZP-272-11/16. 10.1.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium będzie skuteczne, jeśli wpływ środków na rachunek bankowy nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 10.1.5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych. 10.1.6. Zamawiający zaleca również udokumentowanie faktu wpłacenia wadium w formie pieniężnej niezależnie czy nastąpiło to w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego czy w formie wpłaty do kasy Zamawiającego. 10.1.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (np. kserokopii gwarancji bankowej) oraz przekazanie Zamawiającemu oryginału, lecz nie dołączonego do oferty w celu późniejszej możliwości zwrotu dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadium bez naruszania integralności oferty. 10.1.8. W zakresie zwrotu i zatrzymania wadium zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.uek.krakow.pl/index.php?id=38
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach