Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2011-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych marki KONICA MINOLTA model bizhub C350, bizhub C250, bizhub C252, bizhub C253. 2. Zamawiający podzielił posiadane urządzenia na 2 grupy. Niniejszy podział związany jest z posiadanymi przez Zamawiającego uprawnieniami z tytułu obsługi gwarancyjnej na poszczególne urządzenia oraz z wymaganiami wobec Wykonawcy odnośnie obsługi poszczególnych grup: a) Grupa I -22 szt. szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C252 -Urządzenia na gwarancji, posiadające bezpłatne przeglądy techniczne w ramach gwarancji producenta (bezpłatne przeglądy do końca lipca 2011 r.) -Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania elektronicznej informacji do Gwaranta o terminie przeglądu urządzeń oraz przestrzegania terminowości dokonywanych przeglądów przez Gwaranta. b) Grupa II -14 szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C250 -1 szt. urządzenia KONICA MINOLTA bizhub C350 -1 szt. urządzenia KONICA MINOLTA bizhub C253 -Urządzenia nie posiadają gwarancji producenta -Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia stanu technicznego zgodnego z wymogami gwarancji producenta i dokonywania wszystkich przeglądów technicznych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) Zapewnienie przez Wykonawcę kompleksowego, automatycznego monitoringu urządzeniom (zgłaszanie usterek, kontrola żywotności części i materiałów eksploatacyjnych) przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez ingerencji Zamawiającego. Przez automatyczny monitoring Zamawiający rozumie przetwarzanie wyłącznie informacji serwisowych bez możliwości zapoznania się przez Wykonawcę lub osoby trzecie, z treścią przetwarzanych dokumentów. UWAGA! Powyższy zapis nie dotyczy urządzenia bizhub c350. b) Przywracanie pełnej funkcjonalności (wraz z wymianą części zamiennych na fabrycznie nowe, określone w dokumentacji technicznej producenta danego urządzenia) w wyniku naprawy urządzenia lub wymiana urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na nowe, w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone. Koszt części zamiennych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. c) Wykonywanie przeglądów i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymania dobrej jakości wydruku oraz wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych części, które powodują nieprawidłowe działanie urządzeń, w tym także wymiana wszystkich materiałów eksploatacyjnych na fabrycznie nowe, zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. Wymieniane części oraz materiały eksploatacyjne muszą gwarantować dobrą jakość tworzonych dokumentów. Przeglądy muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją i z zaleceniem producenta danego urządzenia oraz muszą uwzględniać wszelkie czynności niezbędne do zapewnienia sprawnego działania urządzenia. Dokonywanie przeglądów oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych musi być dokonywana w sposób zapewniający ciągłość pracy urządzeń d) Bieżące dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń. Koszt materiałów eksploatacyjnych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. e) Informowanie przez Wykonawcę Gwaranta o terminie przeglądu urządzeń z grupy I oraz przestrzeganie terminowości dokonywanych przeglądów przez Gwaranta. 4. Warunki obsługi i napraw urządzeń bizhub. a) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu zleceń na wskazany numer faksowy lub mailowy b) Przeglądy, wymiana części i materiałów eksploatacyjnych urządzeń muszą być wykonywane w miejscu ich eksploatacji oraz w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od 8-15 c) Przywrócenie pełnej funkcjonalności w wyniku naprawy urządzenia lub wymiana urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na nowe, w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone, musi nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 5. Szczegółowy wykaz urządzeń (wraz z podziałem na poszczególne grupy) objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Stan techniczny urządzeń (na dzień 28.02.2011 r.) objętych przedmiotowym zamówieniem wraz z komunikatami podawanymi przez poszczególne urządzenia wskazany jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający oświadcza, iż w sierpniu 2011 r. wygasa gwarancja na urządzenia z grupy I, które to urządzenia automatycznie znajdą się w grupie II. Wykonawca zobligowany jest uwzględnić powyższy fakt podczas wyceny oferty. 8. Przewidywane ilości podane w tabeli zawartej w formularzu ofertowym są wartościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia. Sposób oraz dopuszczalne formy wnoszenia wadium opisane są w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach