Przetargi.pl
Usługi naprawy i konserwacji kserokopiarek dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy i konserwacji kserokopiarek dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ofertę należy złożyć w oparciu o wykaz sprzętu przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. CPV 50313100-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek CPV 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Podane w ofercie ceny mają obejmować części nowe na gwarancji w odniesieniu do jednego asortymentu wraz z kosztami wymiany użytych materiałów np.smarów oraz dojazd. Urządzenia znajdują się w różnych punktach na terenie Warszawy. W przypadku, gdy w kserokopiarce występuje kilka tych samych części, odpowiadające podanemu w wykazie opisowi, np.: rolki pobierania papieru z kasety i bypassu, należy w ofercie podać odpowiednio skalkulowaną cenę średnią za wszystkie rolki. Wykonawca dokonuje przeglądu i ekspertyzy technicznej BEZPŁATNIE. Jeżeli na skutek znacznego wyeksploatowania urządzenia Zamawiający nie wyrazi zgody na naprawę urządzenia gdyż będzie ona ekonomicznie nieuzasadniona Wykonawca nie może z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń. WYKONAWCA udziela 6 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Przystąpienie do realizacji usługi nastąpi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia w dni robocze w godz. od 8.00-15.00 Zapłata może być wstrzymana w przypadku zgłoszenia przez użytkownika sprzętu reklamacji co do poprawności jej wykonania, do czasu ostatecznego usunięcia usterki. Pod pojęciem przegląd Zamawiający rozumie: -sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia lub stwierdzenie przyczyny usterki, -ocenę aktualnego stanu technicznego, -określenie stopnia zużycia materiałów eksploatacyjnych, -sporządzenie i dostarczenie kosztorysu obejmującego usługi oraz materiały eksploatacyjne i części zamienne zakwalifikowane do wymiany w celu przywrócenia prawidłowości działania kserokopiarki jak również jego markę, model, lokalizację numer fabryczny i stan licznika. Pod pojęciem konserwacja Zamawiający rozumie: -czyszczenie urządzenia -sprawdzenie i smarowanie podzespołów -demontaż i montaż obudowy urządzenia -regulacje wszystkich podzespołów -mycie obudowy -dokonanie wpisów w dokumentacji urządzeń o wykonywanych czynnościach z podaniem stanu licznika. Kwota naprawy jednego sprzętu nie powinna przekroczyć 500,00 zł brutto. W przypadku, jeżeli naprawa przekroczy tę kwotę Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę dopiero po jego akceptacji przez ZAMAWIAJĄCEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach