Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
- Data zamieszczenia: 2010-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
ul. Banacha 2 2
02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
REGON: 01021033300014 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi naprawy i konserwacji kserokopiarek dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ofertę należy złożyć w oparciu o wykaz sprzętu przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. CPV 50313100-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek CPV 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Podane w ofercie ceny mają obejmować części nowe na gwarancji w odniesieniu do jednego asortymentu wraz z kosztami wymiany użytych materiałów (np. smarów ) oraz dojazd. Urządzenia znajdują się w różnych punktach na terenie Warszawy. W przypadku, gdy w kserokopiarce występuje kilka tych samych części, odpowiadające podanemu w wykazie opisowi, np.: rolki pobierania papieru z kasety i bypassu, należy w ofercie podać odpowiednio skalkulowaną cenę średnią za wszystkie rolki. Wykonawca dokonuje przeglądu i ekspertyzy technicznej BEZPŁATNIE. Jeżeli na skutek znacznego wyeksploatowania urządzenia Zamawiający nie wyrazi zgody na naprawę urządzenia gdyż będzie ona ekonomicznie nieuzasadniona Wykonawca nie może z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń. WYKONAWCA udziela 6 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Przystąpienie do realizacji usługi nastąpi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia (w dni robocze w godz. od 8.00-15.00) Zapłata może być wstrzymana w przypadku zgłoszenia przez użytkownika sprzętu reklamacji co do poprawności jej wykonania, do czasu ostatecznego usunięcia usterki. Pod pojęciem przegląd Zamawiający rozumie: -sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia lub stwierdzenie przyczyny usterki, -ocenę aktualnego stanu technicznego, -określenie stopnia zużycia materiałów eksploatacyjnych, -sporządzenie i dostarczenie kosztorysu obejmującego usługi oraz materiały eksploatacyjne i części zamienne zakwalifikowane do wymiany w celu przywrócenia prawidłowości działania kserokopiarki jak również jego markę, model, lokalizację numer fabryczny i stan licznika. Pod pojęciem konserwacja Zamawiający rozumie: -czyszczenie urządzenia -sprawdzenie i smarowanie podzespołów -demontaż i montaż obudowy urządzenia -regulacje wszystkich podzespołów -mycie obudowy -dokonanie wpisów w dokumentacji urządzeń o wykonywanych czynnościach z podaniem stanu licznika. Kwota naprawy jednego sprzętu nie powinna przekroczyć 500,00 zł brutto. W przypadku, jeżeli naprawa przekroczy tę kwotę Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę dopiero po jego akceptacji przez ZAMAWIAJĄCEGO. Umowa zawarta zostanie na wartość, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w okresie dwóch lat. Oferta cen jednostkowych usług (załącznik do umowy) stanowi integralną część umowy, według których będzie prowadzone rozliczenie za faktycznie wykonane usługi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść SIWZ oraz treść dokumentów składających się na SIWZ. Dokonane modyfikacje ZAMAWIAJĄCY umieści na stronie internetowej www.jw2063.pl oraz prześle faksem tym WYKONAWCOM, którym doręczono SIWZ na podstawie złożonych wniosków. W przypadku, gdy zmiany powodować będą konieczność modyfikacji oferty, ZAMAWIAJĄCY przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu potrzebnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących DEWELOP na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących CANON na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa i konserwacja urządzeń biurowych MITA na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Obsługa serwisowa urządzeń drukujących użytkowanych w komórkach organizacyjnych MSWiA wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - serwisowanie urządzeń drukujących OCÉ VarioPrint 2110 i OCÉ VarioPrint 135.
Dodano: 2016-03-14 - Pogwarancyjne wykonywanie usług związanych z doraźną naprawą sprzętu kserograficznego, nr sprawy 2/ZP/16
Dodano: 2016-01-11 - USŁUGA CAŁKOWITEJ KONSERWACJI KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU URZĘDU DZIELNICY MOKOTÓW
Dodano: 2015-09-10 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących DEVELOP na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2015-07-30 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących CANON na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów okresowych i napraw kserokopiarek biurowych oraz dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych, użytkowanych w komórkach organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2015-06-03