Przetargi.pl
Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Piaski Bankowe, Gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie w ramach zadania pn. Kompleksowy system gospodarki odpadami komunalnymi i niebezpiecznymi dla obszaru Podregionu Północnego województwa łódzkiego wraz z budową zakładu zagospodarowania odpadów

Związek Międzygminny "Bzura" ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Pijarska 1/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 839 62 71 , fax. 46 839 62 71
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Bzura"
    ul. Pijarska 1/9 1/9
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 839 62 71, fax. 46 839 62 71
    REGON: 10074583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmbzura.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Piaski Bankowe, Gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie w ramach zadania pn. Kompleksowy system gospodarki odpadami komunalnymi i niebezpiecznymi dla obszaru Podregionu Północnego województwa łódzkiego wraz z budową zakładu zagospodarowania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór osoby pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w miejscowości Piaski Bankowe, Gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie w ramach zadania pn. Kompleksowy system gospodarki odpadami komunalnymi i niebezpiecznymi dla obszaru Podregionu Północnego województwa łódzkiego wraz z budową zakładu zagospodarowania odpadów. Zakres robót budowlanych obejmuje: Budowę Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Piaskach Bankowych, gmina Bielawy, powiat łowicki, województwo łódzkie w ramach zadania pn. Kompleksowy system gospodarki odpadami komunalnymi i niebezpiecznymi dla obszaru Podregionu Północnego województwa łódzkiego wraz z budową zakładu zagospodarowania odpadów - instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych spełniające wymagania Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT). W skład instalacji wchodzą: - Hala sortowni zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z budynkiem zaplecza socjalnego powierzchnia zabudowy 4 317,15 m2, powierzchnia użytkowa 4 165,41 m2, kubatura 49 541,00 m3, - Kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - sektor I i II, - Budynek kompostowni intensywnej stabilizacji z biofiltrami i boksami o powierzchni zabudowy 3 022,20 m2, powierzchnia użytkowa 2 816,08 m2, kubatura 28 495,00 m3, - Budynek administracyjno-biurowy o powierzchni zabudowy 278,82 m2, powierzchnia użytkowa 709,07 m2, kubatura 3 593,00 m3, - Boksy magazynowe, - Budynek warsztatowo - garażowy o powierzchni zabudowy 407,39 m2, powierzchnia użytkowa 365,35 m2, kubatura 2 609,00 m3, - Garaż dla kompaktora o powierzchni zabudowy 83,16 m2, powierzchnia użytkowa 75,07 m2, kubatura 1 066,00 m3, - Waga samochodowa najazdowa, - Stacja paliw, - Fundamenty pod przenośnik przesyłowy z hali sortowni do budynku kompostowni, - Myjnia płytowa, - Zbiornik odcieków technologicznych, - Zbiorniki na wody opadowe, przeciwpożarowe, - Stacja propanu, - Segment odbioru odpadów od dostawców indywidualnych, - Segment rozdrabniania i frakcjonowania gruzu budowlanego, - Pochodnia biogazu, - Drogi, place technologiczne i składowe, parkingi i chodniki wraz z drogą dojazdową do zakładu, - Zewnętrzne sieci kanalizacji deszczowej i technologicznej wraz z pompowniami i separatorami, - Zewnętrzne sieci wodociągowe, - Zewnętrzne sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową osadników bezodpływowych, - Zewnętrzne sieci rozdzielcze z trafostacją, - Zewnętrzne sieci gazowe, - Zewnętrzne sieci CO, - Rów melioracyjny zakryty, przebudowa systemu melioracji, - Ogrodzenie terenu inwestycji, oświetlenie terenu, - Podczyszczalnia ścieków, - Przyłącze wodociągowe, - Pas zieleni izolacyjnej - wykonanie nasadzeń, oraz montaż gotowych niezwiązanych z gruntem obiektów: - Myjni najazdowej kół i podwozi, - Zamkniętych kontenerów mobilnych do magazynowania odpadów niebezpiecznych, - Muru z bloczków mobilnych usytuowanych przy placach kompostowni - niewymagający fundamentów i trwałego związania z gruntem, Planowany do realizacji RZZOK będzie zespołem obiektów budowlanych, składającym się z następujących podstawowych segmentów technologicznych: - sortowni odpadów komunalnych zmieszanych o docelowej wydajności 50 000 Mg/rok - co najmniej 20 Mg/h dla odpadów komunalnych zmieszanych przy pracy na dwie zmiany robocze, wraz z linią doczyszczania surowców wtórnych dla wydajności 5 000 Mg/rok pracującą w momencie, gdy nie pracuje sortownia odpadów komunalnych zmieszanych, zakończona odbiorem paliwa pre RDF, (z możliwością dalszej rozbudowy hali i ustawienie w niej linii sortowniczej do wytwarzania paliwa alternatywnego z lekkich frakcji odpadów komunalnych - ok. 10 000 Mg/rok - II etap prac budowlanych i dostaw technologicznych nie wchodzi w skład niniejszego przedsięwzięcia), - instalacji intensywnej stabilizacji tlenowej w systemie dynamicznym zamkniętym z w pełni automatycznym załadunkiem, przerzucaniem, wyładunkiem, nawadnianiem oraz napowietrzaniem biofrakcji wydzielonej z odpadów komunalnych zmieszanych o przepustowości co najmniej 20 000 Mg/rok, - kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Hala sortowni odpadów komunalnych musi zawierać: - strefę przyjęć odpadów, - strefę linii technologicznej segregacji mechanicznej i manualnej odpadów zmieszanych i odpadów ze zbiórki selektywnej, Główne maszyny i urządzenia wchodzące w skład linii sortowniczej: - Rozrywarka worków - Sito bębnowe - Separator balistyczny - Separator NIR 1 - tworzywa sztuczne - Separator NIR 2 - papier - Separator NIR 3 - frakcja RDF - Separator NIR 4 - folia - Separator NIR 5 - PET - Separator magnetyczny (1) - Separator magnetyczny (2) - Separator metali nieżelaznych - Stacja kompresorów - Automatyczna stacja załadunku kontenerów - Kabiny sortownicze - Konstrukcje wsporcze, system przejść, podestów, schodów - połączonych w jeden system, umożliwiający swobodny dostęp do wszystkich urządzeń i maszyn w hali sortowni (instalacji technologicznej). - Przenośniki taśmowe, sortownicze, kanałowe, przyśpieszające do separatora - Prasa belująca. Instalacja intensywnej stabilizacji/kompostowania w systemie dynamicznym zamkniętym w pełni automatycznym załadunkiem, wyładunkiem, przerzucaniem, nawadnianiem i napowietrzaniem musi zawierać: - Zasadniczą halę stabilizacji / kompostowania z instalacją wentylacyjną i nawilżającą, - Część hali do transportu odpadów, pomieszczenie napraw i konserwacji maszyny obróbki i automatycznego przerzucania kompostu poza halą zasadniczego kompostowania, - Pomieszczenia wentylatorów, - Płuczka i filtr biologiczny. Kwatera składowania - pod kwaterę dla składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne przewiduje się powierzchnię ok. 2,6 ha. Przewiduje się kwaterę nadpoziomową. Będzie ona podzielona na dwa sektory: - Sektor I o powierzchni ok. 2,0 ha (w koronie), - Sektor II o powierzchni ok. 0,6 ha (w koronie). Poszczególne sektory składowania będą otoczone obwałowaniem. Wokół obwałowania zostanie wykonany opaskowy drenaż. W celu spalania gazów emitowanych z kwatery składowania zainstalowana zostanie pochodnia biogazu z instalacją do odgazowania. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: - Weryfikacja projektu budowlanego, dostosowanie i przeprojektowanie do wymaganej technologii mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (BAT), z ewentualną zmianą wymaganych prawem decyzji po uzyskaniu zgody Zamawiającego, - Roboty budowlane i montażowe, - Dostawa i montaż maszyn i urządzeń oraz wyposażenie zakładu, - Rozruch mechaniczny zakładu, przeprowadzenie prób końcowych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do którego będzie pełniona funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych, b) przedmiary robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) SSWT, decyzje, itp. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 71300000-1 Usługi Inżynieryjne, 71530000-2 Doradcze usługi budowlane, 79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych protokołem odbioru oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych 01.12.2015 r. Termin podany w sekcji II.2. jest przewidywanym terminem zakończenia robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 PLN, (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank PEKAO SA nr rachunku 80 1240 3347 1111 0010 4543 5707 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 9 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zmbzura.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach