Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Nadzoru w ramach Projektu polegającego na rozbudowie sieci uzbrojenia terenu w częściach ulic na terenie Konstantynowa Łódzkiego Zamówienie finansowane ze środków publicznych w tym ze środków Unii Europejskiej - Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Jana Pawła II 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111319 , fax. 042 2111306
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o.
    ul. Jana Pawła II 44 44
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111319, fax. 042 2111306
    REGON: 47064831700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Nadzoru w ramach Projektu polegającego na rozbudowie sieci uzbrojenia terenu w częściach ulic na terenie Konstantynowa Łódzkiego Zamówienie finansowane ze środków publicznych w tym ze środków Unii Europejskiej - Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Nadzoru, polegające na: - pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu polskiego Prawa Budowlanego (Rozdział 3 ustawy z 7 lipca 1994r. z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami do wymienionej ustawy regulującymi budowę obiektów budowlanych oraz określającymi zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach) w ramach Projektu obejmującego rozbudowę systemu kanalizacji w częściach ulic na terenie Konstantynowa Łódzkiego, oraz - świadczeniu usług pomocy technicznej Zamawiającemu w zakresie zarządzania Projektem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego, a także - prowadzeniu działań informacyjnych i promujących Projekt zgodnie z wytycznymi MRR i umową o dofinansowanie Projektu. Pełniona funkcja polega na zorganizowaniu w imieniu zamawiającego procesu budowy obejmującego rozbudowę systemu kanalizacji poprzez realizację następujących zadań: a) weryfikacja dokumentacji technicznej i egzekwowanie od autorów projektów, dostosowania jej zakresu i formy do obowiązujących aktualnie wymogów formalno-prawnych, w szczególności weryfikacja w celu uzyskania zgodności pomiędzy dokumentacją techniczną, specyfikacją wykonania i odbioru robót i kosztorysami, b) udział w charakterze konsultanta w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) na wyłonienie Wykonawcy na poszczególne zadania, a w szczególności zaopiniowanie przygotowanej przez Zamawiającego SIWZ, projektu umowy, propozycji sposobu rozliczenia robót oraz opiniowanie ofert pod względem ich zgodności z zakresem przedmiotu zamówienia, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami prawa budowlanego we wszystkich branżach wynikających z zakresu dokumentacji technicznej dla przedmiotowego zamówienia, d) prowadzenie kontroli zgodności realizowanych zadań z Projektem, pozwoleniami na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, e) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru robót na placu budowy, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, g) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, h) prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Projektu zgodnie z Wytycznymi MRR dla POIiŚ oraz umową o dofinansowanie Projektu, i) sukcesywne rozliczanie realizacji robót, zatwierdzanie dokumentów finansowych wykonawców robót zgodnie z Wytycznymi MRR dla POIiŚ oraz umową o dofinansowanie Projektu, j) przygotowywanie wniosków o płatności pośrednie i końcową w zakresie realizowanych robót budowlano-montażowych, nadzoru, informacji i promocji oraz opracowanej dokumentacji projektowej, k) przygotowanie wniosku o płatność końcową, l) kontrola nad przepływami finansowymi w realizowanym Projekcie i sporządzanie stosownej określonej umową o dofinansowanie Projektu dokumentacji (prognozy wnioskowania o środki finansowe, plany płatności), m) stała współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu wszelkich opracowań (rzeczowych, finansowych i.t.p.) wymaganych przez instytucje finansujące, wdrażające, pośredniczące i zarządzające (m.in. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Środowiska, WFOŚiGW) . n) przygotowanie dla Beneficjenta raportu wstępnego z osiągniętych efektów Projektu ze stanem na dzień zakończenia realizacji Projektu dla każdego ukończonego zadania na roboty budowlane, o) oddanie Zamawiającemu wszystkich przewidzianych do realizacji obiektów, a także uczestniczenie w przekazywaniu ich do użytkowania, p) przygotowywanie dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użytkowania, q) organizowanie przekazywania placu budowy i odbioru zrealizowanego zadania, r) prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zamówień ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawców, mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, s) świadczenie - w miarę potrzeb Zamawiającego - usług w zakresie nadzoru nad wybudowanymi obiektami budowlanymi, w okresie gwarancji, t) prowadzenie w uzgodnieniu z Zamawiającym działań informacyjnych i promujących Projekt zgodnie z wytycznymi MRR i umową o dofinansowanie Projektu (zakres działań został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ), u) sporządzanie dla Zamawiającego dokumentów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej (z możliwością edycji, zalecane programy: WORD, EXCEL lub równoważne). dla 4 zadań dotyczących wykonania robót budowlanych: - Zadanie I : Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Łódzka, Marii Skłodowskiej-Curie, Gdańska i Ogrodowa. - Zadanie II: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Mickiewicza, 1-go Maja, Słowackiego, Pl. Wolności wraz z przepompownią ścieków. - Zadanie III: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Piłsudskiego, Kaczeńcowa, Zgierska wraz z przepompownią ścieków. - Zadanie IV: Rozdział kanalizacji ogólnospławnej poprzez budowę kanalizacji deszczowej. oraz usługi: Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej (dla zadania IV).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 20.000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Warunki formalne 1.1 -wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane postanowieniami Regulaminu udzielania podprogowych zamówień sektorowych obowiązującym w Przedsiębiorstwie Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Sp. z o. o. 2. Warunki materialne /merytoryczne/ 2.1. - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2.- wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia / SIWZ/ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 złożone może być wspólnie i podpisane przez wszystkich upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu może zostać złożone również przez pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca/Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca/Wykonawcy składa/składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tych warunków. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu może zostać złożone również przez pełnomocnika konsorcjum. Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków formalnych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz U z 2007 r.223 poz 1655, z 2008 r nr 171 poz 1058) - informacja dotycząca osób . Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów . c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz U z 2007 r.223 poz 1655, z 2008 r nr 171 poz 1058) - informacja dotycząca podmiotów zbiorowych . Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. Zgodnie z art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione, podmiotem zbiorowym jest osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego. Podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek , spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna np. oddział przedsiębiorcy zagranicznego. Podmiotem zbiorowym jest spółka partnerska, spółka jawna. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej składa: dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. Ponadto zobowiązany jest złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zdolność ekonomiczna i finansowa - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: a) którzy posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 250 tys. PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 tys. tys. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, warunek ten może być spełniony przez jednego lub kilku wykonawców a przedłożona informacja musi potwierdzać posiadanie wymaganych środków finansowych lub zdolności kredytowej. b) którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. PLN (którą będzie kontynuował przez czas trwania umowy). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia dokumentów stanowiących o posiadaniu ubezpieczenia, jednak warunek dotyczący wysokości kwoty ubezpieczenia może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w punktach ppkt. a),b), podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej. Zdolność techniczna - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: a) dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako realizowanie w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i dotyczących realizacji inwestycji w sektorze wodno - ściekowym (w ramach której zrealizowano min 10km sieci kanalizacyjnej łącznie oraz przepompowni ścieków o wydajności min. 100 l/s a inwestycja była finansowana z różnych źródeł). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych (jednakże nie krócej niż przez okres 3 lat) usług z podaniem ich przedmiotu, zakresu realizowanej/nadzorowanej inwestycji, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty zawierające informacje potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi będą listy referencyjne lub inne dokumenty równoważne na podstawie, których będzie można określić przedmiot usługi i ich należyte wykonanie (np. protokoły odbioru końcowego, świadectwa przejęcia czy inne potwierdzające, iż dany zakres rzeczowy został zakończony i przejęty do eksploatacji bez uwag). b) dysponujący wykwalifikowanymi osobami, zdolnymi do wykonania zakresu czynności dla następujących kluczowych stanowisk: Kierownik Zespołu - Inżynier Główny - wykształcenie wyższe techniczne-ukończona uczelnia techniczna - wydział związany z budownictwem - co najmniej 10-letni staż pracy w branży budowlanej w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym - doświadczenie w zarządzaniu finansami i rozliczaniu Projektów budowlanych a także związaną z tym sprawozdawczością , tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych - doświadczenie w organizowaniu i kierowaniu minimum 1 kontraktem finansowanym z różnych źródeł, w ramach którego oddano do użytkowania min 10 km sieci kanalizacyjnej. Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, - wykształcenie wyższe - inż. budownictwa, minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy lub wykształcenie średnie techniczne w specjalności instalacje sanitarne i minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym 5 lat jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów., - wykonywanie czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót będących przedmiotem zamówienia, sporządzania obmiarów i kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Inspektor nadzoru budowlanego w zakresie robót drogowych, - wykształcenie wyższe techniczne minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy w zakresie robót drogowych lub wykształcenie średnie techniczne w specjalności budownictwo lub drogi , minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym 5 lat jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy w zakresie robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - wykonywanie czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót występujących w przedmiocie zamówienia, robót drogowych, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów. Inspektor nadzoru w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i automatyki - wykształcenie wyższe techniczne- kierunek elektryczny lub elektroniczny minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy lub wykształcenie średnie techniczne , minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 5 lat jako inspektor nadzoru albo kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - wykonywanie czynności w zakresie rozliczania robót występujących w przedmiocie zamówienia, sporządzania obmiarów i kosztorysów - wykonywanie czynności w zakresie nadzorowania robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki. c) dysponujący osobami, które pełniłyby funkcje specjalistów w zakresie: Specjalista - Geodeta - uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji zgodne z Prawem Geodezyjnym i Kartograficznym- Ustawa z dnia 7 maja 1989 r (tekst jednolity Dz.U z 2005 r ,Nr 240 poz. 2027) lub ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . Na potwierdzenie spełnienia warunków z punktu b i c Wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć imienny wykaz osób zawierający informacje na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego t.j. wykonywanych czynności w dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej ( tylko w zakresie wymaganym). Dla osób które wykonywać będą w/w funkcje Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Przedłożenie tych dokumentów będzie wymagane przed podjęciem sprawowania funkcji W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Uprawnienia obywateli Unii Europejskiej określa art.12 a i 12 b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane. SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA USŁUGI: - Wykonawcy powinni wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe odpowiedzialnych za wykonanie usługi - Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie pomieszczeniem biurowym przeznaczonym na Biuro Inżyniera w rejonie realizacji Projektu tj. w odległości do 20km. Dysponowanie polegać może na okazaniu umowy wynajmu, dzierżawy, użyczenia itp. pomieszczenia biurowego na czas realizacji umowy bądź prawem własności lokalu/obiektu w którym możliwe jest urządzenie pomieszczeń biurowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach