Przetargi.pl
usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 6" - Inwestycja kubaturowa przy ul. Roosevelta 15 - projektu partnerskiego realizowanego w ramach Osi Priorytetowej "VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu" Działania "VI.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego" Poddziałania "VI.3.1 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego – ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Zadanie 2 – Prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane prowadzące do przywrócenia lub nadania obiektom nowych funkcji, wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji celu projektu w zakresie obiektu przy ul Roosevelta 15

Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-427 Łódź, Kamińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422055871 , fax. +48422055873
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
    Kamińskiego 7/9
    91-427 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48422055871, fax. +48422055873
    REGON: 10013470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 6" - Inwestycja kubaturowa przy ul. Roosevelta 15 - projektu partnerskiego realizowanego w ramach Osi Priorytetowej "VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu" Działania "VI.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego" Poddziałania "VI.3.1 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego – ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Zadanie 2 – Prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane prowadzące do przywrócenia lub nadania obiektom nowych funkcji, wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji celu projektu w zakresie obiektu przy ul Roosevelta 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 6" - Inwestycja kubaturowa przy ul. Roosevelta 15 - projektu partnerskiego realizowanego w ramach Osi Priorytetowej "VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu" Działania "VI.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego" Poddziałania "VI.3.1 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego – ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Zadanie 2 – Prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane prowadzące do przywrócenia lub nadania obiektom nowych funkcji, wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji celu projektu w zakresie obiektu przy ul Roosevelta 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100). 2. Szczegółowe informacje na temat wnoszenia, zatrzymania i zwrotu wadium określone są w Rozdziale X.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Informacje dodatkowe Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składana oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz. Do oferty należy załączyć: - oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, złożone według wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 2 do siwz (Rozdział VIII siwz), - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale X siwz, - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty i załączników do oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), - zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), - oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru zawartego w Załączniku nr 4 do siwz - w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach