Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2014-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi nadzoru budowlanego (autorskiego) w ramach realizacji zadania pn.: Budowa drogi łączącej ul. Klimontowską z ul. 11 Listopada - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa drogi łączącej ul. Klimontowską z ul. 11 Listopada. 2. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: - stwierdzanie zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową w toku wykonywania robót budowlanych, - uzgadnianie i ocena zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, - czuwanie nad tym, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej - Wykonawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień nie później niż 3 dni robocze od daty ich zgłoszenia, - sporządzenie dodatkowych rysunków objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli sytuacja na budowie będzie tego wymagała, - dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, - wyjaśnianie wątpliwości powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji zadania, a w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach z dokumentacją projektową, - ocena wyników badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami prawa, - zapewnienie udziału projektantów poszczególnych specjalności zgodnie z przedmiotem zmówienia, w tym dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, udział w naradach zwołanych przez Zamawiającego, - sporządzanie protokołów, notatek lub zapisów z przeprowadzonych ustaleń, - informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, Wszystkie powyższe czynności wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej za nadzór autorski. Ponadto zamówienie obejmuje: - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych lub istotnych, przygotowanie dokumentacji zamiennej i wszelkich wystąpień do instytucji opiniujących, organu wydającego nowe pozwolenie na budowę, - opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na roboty dodatkowe lub zamienne nie objęte dokumentacją projektową, a wynikłe w trakcie realizacji robót, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, - w przypadku opracowania dokumentacji projektowej zamiennej lub dodatkowej Wykonawca przekaże opracowanie w wersji elektronicznej oraz papierowej. Czynności związane z wykonaniem dokumentacji dodatkowej i zamiennej rozliczone zostaną na podstawie ceny jednostkowej tzw. jednostki nakładu pracy (jnp) oraz ilości nakładu wynikającego z opracowania Środowiskowe zasady wycen prac projektowych. Cena za jednostkę nakładu pracy (jnp) winna zawierać współczynniki wynikające z opracowania Środowiskowe zasady wycen prac projektowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych objętych nadzorem autorskim został podany w dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektów ABS Ochrona Środowiska Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: - budowę drogi z betonu asfaltowego o długości około 921 m wraz z chodnikiem z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej o szer. 2 m i długości około 890 m, ścieżką pieszo-rowerową z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej o szer. 3 m i długości około 1045 m, zjazdami indywidualnymi o powierzchni około 182 m2, - budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U o średnicy 250 mm i długości około 364 m wraz z betonowymi studzienkami o średnicy 1200 mm w ilości około 13 szt., - budowę sieci kanalizacji deszczowej długości 1150 m z rur PVC-U o średnicy od 315 do 500 mm, wraz ze zbiornikiem retencyjnym z PE o średnicy DN 1200 i długości 18 m oraz separatorem substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem. Parametry separatora z PE DN 2000 mm, długość 4040 mm, objętość 5000 dm3. Zastosowano betonowe wpusty deszczowe o średnicy 500 mm w ilości 57 szt., betonowe studzienki zbiorcze o średnicy 1000mm i 1200 mm w ilości łącznie około 29 szt. - budowę oświetlenia ul. Klimontowskiej od skrzyżowania z ul. Góralską do ul. Kolonia pod Klimontowem wraz z przebudową urządzeń, polegająca na budowie kabla elektrycznego ziemnego na długości 420, słupów oświetleniowych w ilości 12 szt. oraz przebudowie odcinka istniejącej linii napowietrznej na długości 76 m, - budowę oświetlenia ul. Klimontowskiej od skrzyżowania z ul. Kolonia pod Klimontowem do ul. 11 Listopada wraz z przebudową urządzeń, polegającą na budowie kabla elektrycznego ziemnego o długości 630 m , słupów oświetleniowych w ilości 15 szt. oraz przebudowie odcinka istniejącej linii oświetleniowej wzdłuż ul. 11 Listopada na długości 130 m i 3 słupów, - przebudowę dwóch odcinków sieci gazowej średnioprężnej: od ul. Góralskiej do zjazdu na wysokości działki 4569 o długości 246 m oraz w obrębie ronda w ul. 11 Listopada o długości około 47,5 m (z rur PE100 SDR11 typ RC o średnicy 110 mm oraz 250 mm), - zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, - wycinkę zieleni. Plac budowy został przekazany wykonawcy robót budowlanych w dniu 28-10-2013 r. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 31-08-2014 r. 3. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego określonego niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - ze zmianami), oraz zgodnie z innymi przepisami szczegółowymi, obowiązującymi dla usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: ING Bank Śląski S.A. Centrum Bankowości Korporacyjnej, Częstochowa Al. NMP 34 nr rachunku: 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć do Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Sosnowiec, Al. Zwycięstwa 20, pok. nr 310 (II piętro). Do oferty Wykonawca winien załączyć potwierdzenie Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert pieniądze zostaną uznane na rachunku Zamawiającego, wskazanym w pkt. 3. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, nie jest warunkiem wystarczającym do uznania przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi w przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w art. 46 ust. 4a 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25