Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30110 Kraków, ul. Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 09 80, , fax. 12 628 09 90
- Data zamieszczenia: 2017-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie
ul. Kraszewskiego 36
30110 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 09 80, , fax. 12 628 09 90
REGON: 57754400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 42,Nr 43,Nr 44,Nr 45,Nr 46 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część zamówienia nr 42 Konserwacja rzeki Białucha w km 0+000-1+350, 1+800-2+925, 3+525-5+400 (uregulowana L=4350m) oraz w km 2+925-3+525, 5+400-9+737 (nieuregulowana L=4937m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac : Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp na całej długości (bez odcinka na użytku ekologicznym tj w km 5+850-9+737), wygrabienie, wywiezienie – dwukrotne Ręczne ścinanie krzaków (w wieku do 10 lat) z wywozem Ręczne usunięcie przetamowań, oraz zbieranie śmieci (w drugim etapie 2 krotnie) wraz z wywozem Usunięcie wiatrołomów z wywozem Redukcja wysokości bardzo wysokiego drzewa ok. ul. Rakowickiej wraz z wywozem Redukcja wysokości drzew w rejonie ul. Narutowicza wraz z wywozem Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 43 Konserwacja potoku Bibiczanka w km 0+000-2+780 (nieuregulowany L=2780m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac : Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp, wygrabienie, wywiezienie – dwukrotne Ręczne ścinanie krzaków (w wieku do 10 lat) z wywozem Ręczne usunięcie przetamowań oraz zbieranie śmieci (w drugim etapie 2 krotnie) wraz z wywozem Przycinka pielęgnacyjna dwóch drzew wielopiennych (łącznie 8 odnóg na wysokości zakładu samochodowego przy ul.Pachońskiego) zagrażających życiu i mieniu z wywozem Ręczne oczyszczenie przepustów i mostków z nanosu o głębokości zamulenia do 30 cm z wywozem Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 44 Konserwacja potoku Struga Rusiecka w km 0+000-3+250, 4+124-7+634 (uregulowana L=6760m) oraz w km 3+250-4+124, 7+634-8+210 (nieuregulowana L=1450) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac : ETAP I Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, z wygrabieniem i wywiezieniem w km 0+000-8+210 Ręczne wykoszenie porostów z dna cieku z wygrabieniem i wywozem w km 2+800-3+000, 4+124-4+200, 4+290-4+450, 4+650-5+000, 6+900-7+000 Ręczne usunięcie przetamowań, oraz usunięcie śmieci wraz z wywozem w km 0+000-8+210 Usunięcie wiatrołomów z pocięciem i wywozem w km 1+950, 2+050 ETAP II Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękki ze skarp, z wygrabieniem i wywiezieniem w km 0+000-8+210 Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% z oczyszczeniem terenu po hakowaniu i wywozem w km 2+200-5+000, 6+050-8+210 Ręczne usunięcie przetamowań, oraz usunięcie śmieci wraz z wywozem w km 0+000-8+210 Udrożnienie cieku o szerokości dna do 1,2m koparko-odmularkami, gr. warstwy 30cm wraz z rozplantowaniem w km 0+000-1+600 Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac w km 0+000-8+210 Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 45 Konserwacja potoku Sudoł od Modlnicy w km 0+000-2+750, 4+850-5+800 (uregulowany L=3700m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac : Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp na całej długości, wygrabienie, wywiezienie – dwukrotne Ręczne ścinanie krzaków (w wieku do 10 lat) z wywozem Ręczne usunięcie przetamowań, oraz zbieranie śmieci (w drugim etapie 3 krotnie) wraz z wywozem Ręczne oczyszczenie przepustów rurowych z nanosu z wywozem Hakowanie z wywozem Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 46 Konserwacja potoku Sudoł Dominikański w km 1+670-2+470 (uregulowany L=800m) oraz w km 2+470-5+660 (nieuregulowany L=3190m) w m.Kraków,gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac : Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp na całej długości, wygrabienie, wywiezienie – dwukrotne Ręczne ścinanie krzaków (w wieku do 10 lat) z wywozem Ręczne usunięcie przetamowań, oraz zbieranie śmieci (w drugim etapie 3 krotnie) wraz z wywozem Usunięcie wiatrołomów z wywozem Przycinka konarów drzew z wywozem Ręczne oczyszczenie przepustów rurowych z nanosu z wywozem w km 5+225-5+234 w ciągu ul. Powstańców Przycinka redukcyjna drzew z wywozem Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zobowiązanie- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 7.oświadczenia podmiotu – zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - „OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA” 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Sanitacja otuliny Puszczy Niepołomickiej na terenie gminy Drwinia"
Dodano: 2021-02-24 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Sanitacja otuliny Puszczy Niepołomickiej na terenie gminy Drwinia"
Dodano: 2020-12-29 - Wykonanie remontu śluz wałowych na terenie nadzorów wodnych Proszowice, Kraków, Oświęcim
Dodano: 2018-08-28 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik"
Dodano: 2018-05-25 - Wały potoku Nieczajka P: km 0+000-4+260, L: km 0+000-4+260 - wyrównanie i utwardzenie korony wałów oraz przejazdów wałowych.
Dodano: 2017-09-13 - Konserwacja wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu dąbrowskiego.
Dodano: 2017-08-28 - Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 56,Nr 57
Dodano: 2017-08-24 - Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 52,Nr 53,Nr 54,Nr 55
Dodano: 2017-08-10 - Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 47,Nr 48,Nr 49,Nr 50,Nr 51
Dodano: 2017-08-04 - USŁUGI INTERWENCYJNE w 2017 r. ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W KRAKOWIE
Dodano: 2017-08-03