Przetargi.pl
USŁUGI INTERWENCYJNE w 2017 r. ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W KRAKOWIE

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30110 Kraków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 09 80, , fax. 12 628 09 90
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie
    ul. Kraszewskiego 36
    30110 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 09 80, , fax. 12 628 09 90
    REGON: 57754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI INTERWENCYJNE w 2017 r. ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W KRAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zależne od aktualnych potrzeb ,interwencyjne wykonanie usług w roku 2017w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie na terenie powiatów: m. Kraków, powiat krakowski ziemski, powiat wielicki, powiat myślenicki, powiat olkuski i powiat myślenicki, powiat proszowicki, polegające na: I.Ręczne lub mechaniczne usunięciem przetamowań z koryta cieku oraz z terenów przyległych do administrowanych cieków (gałęzie, śmieci -szkło, plastiki, folie, agd i inne) z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac II.Usunięcie przewróconych drzew, pocięcie z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami . Przycinka konarów, gałęzi zagrażających bezpieczeństwu z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac III. usunięcie gałęzi z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie. IV.Ręczne lub mechaniczne usunięcie tam bobrowych z koryta cieku z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac W celu zapewnienia właściwej realizacji zadania – Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania od Zamawiającego zlecenia e-mail o konieczności wykonania prac ,zał.Nr.10 do SIWZ Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone będzie po wykonaniu prac na podstawie kosztorysu powykonawczego potwierdzonego przez Zamawiającego . Rozliczenie usług : wynagrodzenie zostanie określone w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie za faktycznie wykonane usługi, płatne zbiorczo na koniec każdego miesiąca kalendarzowego Całość prac objętych przedmiotem zamówienia do wyczerpania środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w 2017 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zobowiązanie- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 7.oświadczenia podmiotu – zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - „OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA” 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach