Przetargi.pl
Usługi mechaniczne wykonywane równiarką przy profilowaniu dróg gruntowych i poboczy w 2010 roku

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 089 6240736
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 089 6240736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi mechaniczne wykonywane równiarką przy profilowaniu dróg gruntowych i poboczy w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi mechaniczne wykonywane równiarką przy profilowaniu dróg gruntowych i poboczy w 2010 roku. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Opis części zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługi wykonywane na drogach znajdujących się w gminach Wielbark, Szczytno (część), Rozogi, Świętajno. Szacowana wielkość zamówienia - 240 m-g. Zadanie nr 2 - Usługi wykonywane na drogach znajdujących się w gminach: Jedwabno, Pasym, Dźwierzuty, Szczytno (część). Szacowana wielkość zamówienia - 250 m-g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. dysponują równiarką samojezdną o minimalnej mocy 100 KM i szerokości lemiesza roboczego co najmniej 2,7 m; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 4.Wzór umowy (zaakceptowany przez Wykonawcę); 5.Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa:1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych - tylko oświadczenie z pkt 3. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składani ofert;- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.2) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.3) Dokumenty sporządzone w jeżyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach