Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA ogłasza przetarg
- Adres: 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130 , fax. (089) 5267586
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA
ul. Radiowa 24 24
10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, fax. (089) 5267586
REGON: 51022658300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ro.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: radiofonia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych na posesji Radia Olsztyn poprzez: -stałe i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku głównego; -stałe i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku zaplecza technicznego; -sprzątanie i odśnieżanie parkingów; -pielęgnację terenów zielonych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 (trzy tysiące) zł. 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.Pieniądzu, wpłata przelewem na konto w PKO BP O/Olsztyn nr 83 1020 3541 0000 5402 0011 2078. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3.Gwarancjach bankowych; 2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej koniecznym jest aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą. Jeżeli gwarancja nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymagań, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 pzp): 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawca, na podstawie art. 26 ust. 2b pzp, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 siwz. 4.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: 4.1.Złożył oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1.1 siwz. 4.2.Wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej trzy usługi ciągłe sprzątania obiektów i trzy usługi ciągłe utrzymania terenów zielonych w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku jego łącznego spełnienia przez wykonawcę i podmioty, o których mowa w punkcie 5.2 siwz, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.1. siwz polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie 5.1 siwz (por. art. 22 ust. 1 pzp), zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 1.2.Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w punkcie 5.2 siwz, jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów. 1.3.Wykazu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, aktualnie wykonywanych i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług sprzątania obiektów w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumentem potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są, między innymi, referencje). Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 siwz, przy wykonywaniu usługi polega na zasobach innych podmiotów (p. 5.2 siwz), wykaz może zawierać usługi wykonane lub wykonywane przez te podmioty. 1.4.Wykazu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, aktualnie wykonywanych i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług utrzymania terenów zielonych w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są, między innymi, referencje). Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 siwz, przy wykonywaniu usługi polega na zasobach innych podmiotów (p. 5.2 siwz), wykaz może zawierać usługi wykonane lub wykonywane przez te podmioty. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl, zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-02-11 - Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-01-12 - Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-20 - Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9 oraz terenu przynależnego do w/w budynków
Dodano: 2015-09-01 - Realizacja usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 4a oraz przy ul. Wyszyńskiego 37
Dodano: 2015-08-10 - Kompleksowa usługa sprzątania w 11 budynkach Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, znajdujących się na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
Dodano: 2014-10-17 - Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Dodano: 2014-02-18 - Kompleksowa usługa sprzątania 123 budynków ANR OT Olsztyn w 2014 r.
Dodano: 2014-02-03 - Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych.
Dodano: 2014-01-24 - Kompleksowa usługa sprzątania w 12 budynkach Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
Dodano: 2013-12-16