Przetargi.pl
Usługi koordynacji zajęć pozalekcyjnych rozwojowych i wyrównawczych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2453095 , fax. 063 2422229
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
    ul. Zakładowa 4 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2453095, fax. 063 2422229
    REGON: 31050869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi koordynacji zajęć pozalekcyjnych rozwojowych i wyrównawczych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem Zamówienia jest usługa koordynacji zajęć pozalekcyjnych rozwojowych i wyrównawczych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 w następujących szkołach: 1. Grodziec Zespół Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec 2. Kazimierz Biskupi Publiczne Gimnazjum w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62-530 Kazimierz Biskupi 3. Kleczew Gimnazjum im. Noblistów Polskich, Warszawska 31, 62-540 Kleczew 4. Budzisław Kościelny Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny 5. Kramsk Publiczne Gimnazjum w Kramsku, Konińska 20, 62-511 Kramsk 0632469327 6. Brzeźno Gimnazjum, Brzeźno, Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów 7. Rychwał Gimnazjum im. Jana Pawła II, Sportowa 11, 62-570 Rychwał 8. Sławsk Publiczne Gimnazjum w Sławsku., SŁAWSK, Okólna 3, 62-586 Rzgów 9. Lubstów Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Lubstowie, Gimnazjum w Lubstowie, Lubstów, Kościelna 1A, 62-610 Sompolno 10. Żychlin Zespół Szkół w Żychlinie, Gimnazjum w Żychlinie, Żychlin, Parkowa 11, 62-571 Stare Miasto 11. Stare Miasto Gimnazjum w Starym Mieście, Kasztanowa 1, 62-571 Stare Miasto 12. Słupca Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca 13. Trąbczyn Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów 14. Wyszyna Gimnazjum Społeczne w Wyszynie, Wyszyna, Turkowska 1, 62-710 Władysławów 15, Lądek Gimnazjum w Lądku, Pyzderska 31, 62-406 Lądek 16. Ostrowite Gimnazjum, Szkolna 4, 62-402 Ostrowite 17. Kościelec Gimnazjum w Zespole Szkół w Kościelcu, Szkolna 9, 62-604 Kościelec 18. Orchowo Gimnazjum, Szkolna 1, 62-436 Orchowo 19. Powidz Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz 2.2 Wykonawca będzie zobowiązany do: 2.2.1 Wypełnienia w każdym roku szkolnym najpóźniej do końca października formularzy stanowiących wykaz uczniów rekrutowanych do poszczególnych grup w formie Zgłoszenia udziału w zajęciach pozalekcyjnych stanowiące załącznik nr 1 do umowy, oraz przesłania go w wersji elektronicznej na adres e-mail: dorota.kwiatkowska@arrkonin.org.pl oraz papierowej (na koszt Wykonawcy) na adres do biura projektu, mieszczącego się w siedzibie Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 2.2.2 Przeprowadzania w każdym roku szkolnym przed rozpoczęciem zajęć, jednogodzinnych testów z: zajęć rozwojowych (j. angielski, ICT, przedsiębiorczość, zajęcia przyrodniczo - matematyczne), wyrównawczych (matematyka, fizyka, chemia, j. angielski) - łącznie w ośmiu grupach szkoleniowych wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, 2.2.3 Niezwłocznego przekazania wypełnionych przez uczniów testów do biura projektu , Przesłania w wersji elektronicznej, na adres e-mail: dorota.kwiatkowska@arrkonin.org.pl), wypełnionych Harmonogramów realizacji zajęć, w każdym roku szkolnym najpóźniej do końca października, 2.2.4 Ustalenie konieczności zorganizowania odwozów dzieci po zajęciach do domów oraz przesłania w każdym roku szkolnym najpóźniej do końca października informacji na temat tras przewozów (jeśli dotyczy), 2.2.5 Bieżącego zbierania danych i sporządzanie list uczestników na zajęcia wyjazdowe i pokazowe, 2.2.6 Bieżącego koordynowania zajęć w szkole, czuwania nad prawidłową realizacją Harmonogramu zajęć, informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w Harmonogramie realizacji zajęć oraz o innych problemach /trudnościach związanych z realizacją projektu. Informację należy kierować do p. Doroty Kwiatkowskiej, nr faxu. 063 242-22-29, e-mail: dorota.kwiatkowska@arrkonin.org.pl. Informacje należy przekazywać telefonicznie i potwierdzić faksem lub mailowo w tym samym dniu, 2.2.7 Czuwania nad prawidłową promocją projektu w szkole, tzn. oznakowanie pomieszczeń, w których przeprowadzane będą zajęcia, materiałami otrzymanymi od Zamawiającego, 2.2.8 Zachowania najwyższej staranności przy realizacji projektu oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych, szczególnie danych osobowych związanych z jego realizacją, 2.2.9 Właściwego zabezpieczenia dokumentacji związanej z realizacją projektu oraz nie udostępnienie jej osobom trzecim. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w każdym miesiącu kalendarzowym w ciągu roku szkolnego 2009/2010 oraz 2010/2011. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Obsługa każdej ze szkół wymienionych w pkt 2.1 SIWZ stanowić będzie odrębną ofertę częściową. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na jedną lub więcej części). Jeżeli Wykonawca pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert finansowych na odrębnych formularzach ofertowych (z dopiskiem, której części zamówienia oferta dotyczy) - załącznik nr1, w jednej kopercie. 2.4 Zamawiający dopuszcza powierzenie czynności wykonania części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach, wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w oparciu o ocenę czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4.3 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p. 4.4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych). 4.5 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.6 Zgodnie z art. 23 ust. P.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1) następujące oświadczenia lub dokumenty: 5.1.1 Oświadczenie, że spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z tytułów wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 P.z.p., (wg wzoru -załącznik nr 2), 5.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej), 5.1.3 Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem (załącznik nr 3), 5.1.4 Dokument potwierdzający posiadanie minimum średniego wykształcenia, 5.1.5 Oświadczenie o znajomości obsługi komputera, pakietu MS Office oraz Internetu, posiadaniu zdolności organizacyjnych, o znajomości zasad i procedur realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 oraz o znajomości specyfiki kształcenia szkół gimnazjalnych (załącznik nr 4), 5.1.6 Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 5), 5.1.7 W przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami/oświadczeniami zgodnie z pkt. nr 5.1.3, 5.1.4, 5.1.5, 5.1.6. 5.2 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 5.2.1 Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5.2.2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), 5.2.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do ofert należy dołączyć: a) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 5.1.1 (w odniesieniu do pkt 4.1.4) i w pkt 5.1.2 dla każdego wykonawcy z osobna, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach