Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza 7/8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8506200 , fax. 061 8529806
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem SP ZOZ
ul. Krysiewicza 7/8 7/8
61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8506200, fax. 061 8529806
REGON: 63086314700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa nad komputerowym programem Infomedica -Aplikacja BIAŁA w zakresie modułu Ruch Chorych i Apteka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa w zakresie modułu Ruch Chorych i Apteka, w skład którego wchodzą następujące elementy oprogramowania: Izba Przyjęć, Oddział, Apteka, Apteczka Oddziałowa, Statystyka medyczna, Obsługa kontraktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 727000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Wykaz imienny osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania usług, uprawnienia do obsługi oprogramowania- części białej INFOMEDICA - certyfikat firmy ABG SA( szczegółowe wymogi znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ), 4. Oświadczenie pracowników o dotrzymaniu tajemnicy o pozyskiwanych danych i informacjach zawartych w systemie komputerowym Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną