Przetargi.pl
Usługi konserwacyjne, dyżury oraz obsługa kotłowni i węzłów cieplnych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacyjne, dyżury oraz obsługa kotłowni i węzłów cieplnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wykonywanie w budynkach administrowanych przez ZGKiM konserwacji i napraw mających na celu utrzymanie instalacji i urządzeń technicznych w stałej sprawności technicznej i zdolnych do ciągłego użytkowania oraz obsługa i konser
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 4.000zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełniony formularz cenowy; 3) wykonawca winien wykazać się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie której wykonywano konserwację c.o i c.w.u., oraz świadczono dyżury c.o., c.w., wod-kan, i instalacji elektrycznych o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min.100.000 złotych, lub wykażą się realizacją wykonania 2 usług w zakresie których wykonywano konserwację c.o i c.w.u., oraz świadczono dyżury c.o., c.w., wod-kan, i instalacji elektrycznych o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min.50.000 złotych; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100.000 zł; 7) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. 6 monterami c.o. i c.w. posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło; min. 2 pracownikami do obsługi kotłowni posiadającymi aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wywarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło (dot. obsługi kotłów na paliwo płynne i gazowe); min. 1 elektrykiem posiadającym aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 KW; min. 1 pracownikiem posiadającym aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych na stanowisku dozoru (dotyczy sieci i instalacji cieplnych o przesyle ciepła powyżej 50 KW, kotłów wodnych na paliwo płynne i gazowe o mocy powyżej 50 KW wraz z urządzeniami pomocniczymi) 8) wykonawca powinien wnieść przewidziane w postępowaniu wadium; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) cenę oferty wyliczoną dla przedmiotu zamówienia, w oparciu o wypełniony załączony formularz cenowy; 5) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 7; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 7 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach