Przetargi.pl
Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w nieruchomościach

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6847601 , fax. 042 6847576
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód"
    ul. Lubelska 9/11/8 9/11/8
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6847601, fax. 042 6847576
    REGON: 47056492200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w nieruchomościach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie określonym w punkcie 2, 3, 4, niniejszej specyfikacji. 2/ Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji ogólnobudowlanej w nieruchomościach będących w zarządzie Zamawiającego oraz w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zgodnie z poniższym zakresem, który obejmuje następujące czynności: 2.1.naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć, 2.2.sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych, umocowanie obruszonych uchwytów, 2.3.uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej, 2.4.wymiana rury deszczowej z osadnikiem, 2.5 uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm, 2.6.uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej, 2.7.drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu, 2.8.posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym, 2.9 pokrycie na lepiku w nakładkę, na dachu dawniej krytych papą na zimno, 2.10 posmarowanie powierzchni dachu abizolem D z zakitowaniem uszkodzeń, 2.11 uzupełnienie obróbek papą jutową: mury ogniowe, gzymsy okapy, kosze, kołnierze, 2.12 uzupełnienie włazów kominiarskich, 2.13 uzupełnienie pokryć z 1 warstwy papy asfaltowej na klapach kominiarskich, 2.14 wymiana deskowania z desek o grub. 25 mm na styk, 2.15 wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek grub. 32 mm, 2.16 pokrycie dachów o pow. do 100 m2 papą zgrzewalną- naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej, przyklejanie łat z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. 4,7 mm wraz z przygotowaniem podłoża, 2.17 naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (obróbki z papy /kołnierze/ elem. metalowe, występujące na dachu wraz z oczyszczeniem zaimpregnowaniem), 2.18 przemurowanie przewodów kominowych - wykucie otworów, 2.19 obsadzenie kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyczystkowych w ścianach z cegieł, 2.20 wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek, 2.21 przemurowanie przewodów kominowych - zamurowanie otworów, 2.22 uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? ceg.. lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo- wapiennej, 2.23 wykucie bruzd pionowych 1×1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cement. - wapiennej, 2.24 odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, 2.25 odbicie tyków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach i schodach, 2.26 uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat.III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement.- wapiennej na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo- cement. zagrunt. siatką, 2.27 uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cem.-wapiennej na stropach ceramicznych, betonowych, podciągach, belkach, biegach schodowych, płytach wiórowo- cementowych, 2.28 uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wapiennej o powierzchni do 5 m2, 2.29 zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju 1/2×1 cegł. w ścianach z cegieł, 2.30 przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ? ceg. przy użyciu zaprawy cementowej w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, 2.31 dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych, 2.32 dopasowanie skrzydeł okiennych o pow. 0,5 do 2,5 m2, 2.33 wymiana ramiaków skrzydeł okiennych, 2.34 wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych, 2.35 wymiana okapników skrzydeł okiennych, 2.36 wymiana zasuw drzwiowych, 2.37 wymiana zamków wpuszczanych, 2.38 wymiana zawiasów drzwiowych, 2.39 wymiana zawiasów drzwiowych - montaż skobla wraz z kłódką, 2.40 wymiana oklejenia skrzydeł drzwiowych płytami pilśniowymi o pow. ponad 1,0 m2, 2.41 wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek niestruganych o grub.25 mm., 2.42 podstemplowanie zagrożonych stropów pojedynczymi stemplami, 2.43 podstemplowanie zagrożonych nadproży, 2.44 wymiana desek podłogowych w ilośći do 2 m2 w jednym miejscu, 2.45 przybicie do podłóg płyt pilśniowych, 2.46 wymiana elementów schodów drewnianych-poręczy, 2.47 wymiana elementów schodów drewnianych-podstopnic, 2.48 wymiana elementów schodów drewnianych-stopnic, 2.49 wymiana elementów schodów drewnianych-słupków, 2.50 wymiana elementów schodów drewnianych-tralek, 2.51 rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych, 2.52 szklenie ram drewn. zdejmow. pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągn. 2-3 mm o pow. szyby ponad 0,5m2, 2.53 uzupełnienie okitowania istniejących szyb o pow. ponad 0,5 m2 w ramach drewnianych, 2.54 uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1,0 -5,0 m2 w jednym miejscu z zatarciem na ostro, 2.55 rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50×50×7 cm na podsypce piaskowej, 2.56 wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm, na podłożu gruntowym przy budynku, 2.57 wymiana lub uzupełnienie krat, 2.58 spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników, 2.59 dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych, 2.60 wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach, 2.61 dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną, 2.62 dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek, 2.63 montaż pieców lub kuchni przenośnych zakupionych przez zamawiającego. W cenie należy ująć transport ze sklepu do miejsca montażu oraz cenę rur podłączeniowych i blachy przedpiecowej, 2.64 zrzucenie śniegu z dachu /budynki parterowe/ bez jego wywozu, 2.65 zgarnięcie śniegu i lodu z dachu (z przerzutem) z budynków wyższych od parterowych, 2.66 skucie lodu na ścianie, z gzymsu, 2.67 wygrodzenie strefy niebezpiecznej wraz z oznakowaniem, słupki ograniczające ustawienie i rozebranie, 2.68 czyszczenie rynien z liści i śmieci, 2.69 montaż tablic informacyjnych, nr policyjnych lub innych drobnych elementów (materiały - tablice do montażu dostarcza Zamawiający), 2.70 dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków ścian - zamalowanie napisów, 2.71 dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych sufitów, 2.72 rusztowania zewnętrzne drewniane drabinowe punktowe., 2.73 rozebranie rynien z b;achy nie nadajacej sie do użytku, 2.74 uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej, 2.75 uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów (ściany o grub pow. ? cegły, 2.76 wykonanie i rozebranie prowizorycznego zab połaci dachowej, 2.77 rozebranie pieców i trzonów kuchennych licowanych kaflami, 2.78 sprząatanie i zamiatanie połaci dachowej (nie dotyczy okresu zimowego i usuwania śniegu), 2.79 przemurowanie głowic kominowych o objętości powyżej 0,5 m3, 2.80 przemurowanie głowic kominowych o objętości do 0,5 m3, 2.81 uzupełnienie tynków na głowicach kominowych, 2.82 demontaż rurociągu żeliwnego pionowego na ścianie budynku, 2.83 montaż rury spustowej z polichlorku winylu w miejsce zdemontowanej żeliwnej, 2.84 wywiezienie gruzu na odległość do 15 km, 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a/ 24 godzinnej gotowości do wykonywania czynności objętych zamówieniem we wszystkie dni tygodnia na podstawie pisemnych zleceń aministratorów oraz telefonicznych zgłoszeń służb miejskich bądź Zamawiającego, b/ przystąpienia do zabezpieczania awarii: - nie później niż w ciągu trzech godzin od przyjęcia zgłoszenia w przypadkach zaistnienia zagrożenia dla życia lub mienia ludzkiego, c/ wykonania zleconych usług: - nie póżniej niż w terminie 25 dni od daty otrzymanego zlecenia, d/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi, e/ przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących podczas usług budowlano-montażowych oraz przepisów p.poż, f/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, g/ zachowania praw osób trzecich, h/ sporządzania zestawień rozliczeniowych z wykonanych czynności usługowych w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych i faktycznie wykonanych ilości jednostek miar - dwa razy w miesiącu, odzielnie, dla każdej nieruchomości prywatnej lub współwłasnej oraz łącznie dla nieruchomości gminnych i skarbu państwa na podstawie otrzymanych zarejestrowanych zleceń. Zestawienie, które obejmuje: adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową z cennika oraz wartość iloczynową zleconej usługi, potwierdzone przez właściwego terenowo administratora i rozliczone przez inspektora nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku wykonania czynności nie objetych cennikiem ryczłtowym rozliczenie usługi nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR-y z zastosowaniem cen materiałów opublikowanych w biuletynie Sekocenbud i składników cenotwórczych określonych w formularzu ofertowym oferty. 4 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ustawy Pzp; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1a i 1d wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji. b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1b, każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji. c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1c, każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2a SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat na Urząd Skarbowy oraz składek na ZUS lub KRUS; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.1. SIWZ muszą być zlożone przez każdy podmiot. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót (oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. (Dz. U. Nr 83 z 2006 r., poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17; b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do /O.I. Inż. Bud/ osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót; c/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (także realizowanych bieżąco) w ilości: co najmniej jednej usługi o wartości min. 100 000,00 zł (brutto) w okresie 12 m-cy, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług - zał. nr 2 do SIWZ; d/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ; e/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.2 e.SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2c SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 50 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy niż termin zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia; b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.3 b. SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anwschod republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach