Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji pokrycia dachowego oraz orynnowania na budynku A w kompleksie budynków Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152.

Prokuratura Okręgowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-322 Łódź, ul. Kilińskiego 152
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6768692 , fax. 042 6768628
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Łodzi
    ul. Kilińskiego 152 152
    90-322 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6768692, fax. 042 6768628
    REGON: 00000025300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji pokrycia dachowego oraz orynnowania na budynku A w kompleksie budynków Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wykonanie bieżącej konserwacji pokrycia dachowego oraz orynnowania na budynku A w kompleksie budynków Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152. Zakres prac obejmować będzie : 1. Wymianę konserwacyjną rynien i rur spustowych oraz pasa nadrynnowego od strony podwórza budynku A. 2. Wymianę zużytych obróbek blacharskich na fragmencie ogniomuru oraz na czapkach kominowych. 3. Przegląd i uzupełnienie mocowania istniejących obróbek blacharskich na dachu od strony podwórza. 4. Uzupełnienie oraz przetarcie tynków na czapkach kominowych, na kominach oraz przybudówce windy. 5. Przecięcie pęcherzy, zagruntowanie podłoża, uszczelnienie pokrycia dachowego poprzez położenie 1 warstwy papy wierzchniego krycia, termozgrzewalnej PYE PV250 grub.5,2 mm , SBS 250. 6. Wymianę starego wyłazu dachowego na wyłaz np. typu mercor lub równoważnego. 7. Wymianę starej drabinki drewnianej wyłazowej na dach na nową drabinkę stalową. 8. Malowanie ochronne, antykorozyjne stalowych elementów zewnętrznych na dachu - wywietrzak, wywiewki kanalizacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , zwanej dalej SIWZ, tj: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, (załącznik nr 9) - przedmiarze robót (załącznik nr 10) 1.3 Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia a) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, spełniając warunki specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wymagania ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) - dalej jako Prawo budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. b) Roboty należy prowadzić z uwzględnieniem specyfiki pracy w placówce zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom i osobom trzecim. Prace należy prowadzić przy zapewnieniu stałego nadzoru nad robotami przez osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie i kierowania robotami. c) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu. d) Wszystkie materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom ustawy Prawo budowlane w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości ; zadeklarowane w ofercie materiały i urządzenia muszą mieć parametry techniczne nie gorsze od podanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.4 Wykonawca wyrazi zgodę na 30-dniowy termin płatności faktury. 1.5 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 1.6 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych i 00/100); przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.), 6.3 Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Łodzi Nr rachunku: 93 1010 1371 0004 9113 9120 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (VII Zp 2300/ 4 /12). 6.4 Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6.5 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6.6 Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 6.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.8 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 6.9 Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 6.10 W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lodz.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach