Przetargi.pl
USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW PPOŻ W LATACH 2021-2023

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2021-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW PPOŻ W LATACH 2021-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie na rzecz Zamawiającego okresowych usług przeglądu stanu technicznego, konserwacji i napraw niezbędnych do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji ppoż. wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: „Wykazie urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów 11 WOG”, znajdujących się w budynkach administrowanych przez 11. Wojskowy Oddział Gospodarczy. W ramach umowy przewiduje się również wykonanie czynności związanych z wyłączeniem fragmentu systemu oraz ponownym włączeniem w związku z prowadzeniem prac remontowych budynku. 2. Konserwacja urządzeń i systemów stanowiących przedmiot umowy ma zagwarantować całodobową pełną i niezawodną sygnalizację oraz utrzymać systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej. 3. Usługi konserwacji i naprawy realizowane będą zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego, opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi zawartymi w instrukcjach producentów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 40% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie świadczonych usług i bezwzględnie przestrzegać, odpowiednich warunków i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wykonywać usługę przez co najmniej dwie osoby posiadające (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04..2003 r. Dz. U. nr 89, poz. 828 z późń. zm.) AKTUALNE ŚWIADECTWA KWALIFIKACYJNE E i D GRUPA 1 6. W ramach czynności konserwacyjnych, stanowiących przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw wynikających z sytuacji awaryjnych. 7. W przypadku wystąpienia awarii systemów objętych umową w okresie pomiędzy konserwacjami, Wykonawca w czasie zadeklarowanym w ofercie od otrzymania powiadomienia o awarii, winien stawić się w miejscu wystąpienia awarii i podjąć czynności naprawcze związane z usunięciem niesprawności. 8. CZAS REAKCJI w przypadku wystąpienia awarii stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo omówione w cz. XIV ad. D) SIWZ. Wykonawca może zaoferować czas reakcji tylko w wymiarze pełnych godzin tj. nie krótszym niż 1 godzina. 9. Wykonawca udzieli minimum 12 maksymalnie 36 miesięcznej gwarancji na przeprowadzone naprawy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od momentu podpisania protokołu napraw. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (Dz.U. 2019.1040 ze zm.) 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy –załączniki nr 9 i 10 do SIWZ; 12. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach