Przetargi.pl
usługi konserwacji i bieżące naprawy kserokopiarek dla Urzędu Miasta Olsztyn

Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
    Plac Jana Pawła II Nr 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi konserwacji i bieżące naprawy kserokopiarek dla Urzędu Miasta Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące naprawy kserokopiarek, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu Urzędu Miasta Olsztyn. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania równolegle z konserwacją kserokopiarek przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzeń oraz zapobieganie powstawaniu awarii. Wszystkie stwierdzone nieprawidłowości i uszkodzenia należy zgłaszać Zamawiającemu. 3. Konserwacje należy wykonywać z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producenta urządzenia dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż. 4. Przeciętnie konserwacja każdej kserokopiarki zostanie przeprowadzona raz w kwartale, w terminie ustalonym przez strony. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania konserwacji kserokopiarek na każde wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, najpóźniej w następnym dniu roboczym od powiadomienia. 5. Konserwacja kserokopiarek, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej czynności określone w SIWZ. 6. Wymiana niesprawnych lub zużytych części eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i tonerów, które nie wchodzą w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia), może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienianej części z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części eksploatacyjnych. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kserokopiarek podlegających konserwacji oraz zmniejszenia częstotliwości konserwacji (rzadziej niż raz w kwartale, w przypadku, gdy kserokopiarka jest rzadko używana i nie koliduje to z zaleceniami producenta), co skutkować będzie odpowiednim zmniejszeniem wysokości kwoty należnej za wykonane usługi. 8. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie liczby faktycznie wykonanych usług i cen jednostkowych podanych w ofercie. 9. Każda usługa musi być udokumentowana pisemnie i potwierdzona na piśmie przez przedstawiciela Zamawiającego. 10. Zamawiający określa szacunkowo liczbę roboczogodzin dotyczącą naprawy kserokopiarek na 800 roboczogodzin. Powyższa kwota jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu. 11. Procedura towarzysząca naprawie uszkodzonej kserokopiarki została określona w SIWZ. 12. Konserwacje i naprawy wykonywane będą u Zamawiającego. W szczególnych przepadkach naprawa może być wykonana, za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy (naprawa warsztatowa). 13. W przypadku, kiedy czas naprawy przekroczy ustalony termin, Wykonawca na życzenie Zamawiającego, bezpłatnie udostępni kserokopiarkę zastępczą. 14. Pozostałe warunki świadczenia usług: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części eksploatacyjne i zamienne po cenach rynkowych, korzystnych dla Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen części przez Zamawiającego, zastrzega on sobie prawo do dostarczenia własnych części. 2) Podczas konserwacji i napraw, na życzenie Zamawiającego prowadzone będą bezpłatne szkolenia i instruktaże doszkalające w zakresie użytkowania urządzeń. 3) Wszelkie opinie i ekspertyzy stanu technicznego kserokopiarek objętych umową będą wykonane bezpłatnie. 4) Stawka roboczogodziny (z tytułu naprawy sprzętu) musi uwzględniać koszt dojazdu serwisanta do Zamawiającego oraz transport uszkodzonego sprzętu w przypadku napraw warsztatowych. 5) Stawka ww. roboczogodziny musi mieć jednakową wartość dla wszystkich typów kserokopiarek i pozostanie niezmienna przez cały czas związania umową. 6) W przypadku, kiedy Wykonawca równocześnie z konserwacją kserokopiarki dokonuje naprawy, w kosztach robocizny za naprawę nie uwzględnia czynności wchodzących w zakres konserwacji i ujętych w cenie konserwacji. 7) Na udzielone usługi Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. w stosunku do osób fizycznych - wg wzoru zał. nr 1a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy P. z. p. po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dodatkowe dotyczące: 1) Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi konserwacji i/lub naprawy kserokopiarek o wartości każdej usługi min. 20.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca samodzielnie nie spełnia wymaganego powyżej warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, obowiązany jest przedstawić zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. umożliwiających wykonanie zamówienia - tj. wiedzy i doświadczenia. Ponadto, w odniesieniu do tych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. w stosunku do osób fizycznych - wg wzoru zał. nr 1a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. w przypadku spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS) 2) W stosunku do osób fizycznych oraz spółek cywilnych (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami) - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. wg wzoru zał. nr 1a do SIWZ 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 4) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6) W przypadku jeśli Wykonawca samodzielnie nie spełnia wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu: a) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., umożliwiających wykonanie zamówienia tj. wymaganego do realizacji przedmiotowego zamówienia doświadczenia b) Ponadto, w odniesieniu do tych podmiotów: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. w stosunku do osób fizycznych - wg wzoru zał. nr 1a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach