Przetargi.pl
Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 7 pakietów (nr sprawy 1/2010)

Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
    ul. Wł. Andersa 3 3
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
    REGON: 51087919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 7 pakietów (nr sprawy 1/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 7 pakietów (nr sprawy 1/2010) Zadanie nr 1 Szew chirurgiczny wchłaniany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego Zadanie nr 2 Szew chirurgiczny powlekany wchłaniany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego Zadanie nr 3 Szew syntetyczny monofilament niewchłaniany poliamidowy Zadanie nr 4 Szew syntetyczny monofilament polipropylenowy niewchłaniany Zadanie nr 5 Szew stalowy nierdzewny antyewntracyjny z 2 płytkami polietylenowymi i z 2 płytkami silikonowymi Zadanie nr 6 Taśma wchłaniana Zadanie nr 7 Szew wchłanialny monofoilament polidwuoksanon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, umożliwiające realizację zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5. 1.2. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 podpunkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2 podpunkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanych przez Wykonawcę produktów z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej b) nieodpłatnych próbek zaoferowanych przez Wykonawcę produktów po jednej sztuce każdego elementu składowego przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach