Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
ul. Wł. Andersa 3 3
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 7 pakietów (nr sprawy 1/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 7 pakietów (nr sprawy 1/2010) Zadanie nr 1 Szew chirurgiczny wchłaniany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego Zadanie nr 2 Szew chirurgiczny powlekany wchłaniany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego Zadanie nr 3 Szew syntetyczny monofilament niewchłaniany poliamidowy Zadanie nr 4 Szew syntetyczny monofilament polipropylenowy niewchłaniany Zadanie nr 5 Szew stalowy nierdzewny antyewntracyjny z 2 płytkami polietylenowymi i z 2 płytkami silikonowymi Zadanie nr 6 Taśma wchłaniana Zadanie nr 7 Szew wchłanialny monofoilament polidwuoksanon - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, umożliwiające realizację zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5. 1.2. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 podpunkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2 podpunkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanych przez Wykonawcę produktów z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej b) nieodpłatnych próbek zaoferowanych przez Wykonawcę produktów po jednej sztuce każdego elementu składowego przedmiotu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiały szewne na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sukcesywna nici chirurgicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 11 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 1/2016
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i leków na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. zo.o.
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa nici, odczynników, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku.
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
Dodano: 2015-11-26 - dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie.
Dodano: 2015-11-17 - dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych
Dodano: 2015-10-27 - Szwy chirurgiczne - powtórka
Dodano: 2015-10-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę szwów i siatek chirurgicznych. NZP-47/09/15
Dodano: 2015-09-30