Przetargi.pl
USŁUGI KONSERWACJI, DIAGNOZOWANIA AWARII I NAPRAWY KSEROKOPIAREK W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2012-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI KONSERWACJI, DIAGNOZOWANIA AWARII I NAPRAWY KSEROKOPIAREK W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: usługi konserwacji, diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek w jednostkach Policji województwa lubuskiego. 2. Zamówienie jest podzielone na części : Część I Teren północny- zgodnie. z zał. nr 2A do SIWZ Część II Teren południowy - zgodnie. z zał. nr 2B do SIWZ 3. Przez usługę diagnozowania awarii należy rozumieć określenie przyczyny awarii kserokopiarki, wskazanie metody naprawy i ustalenie jej szacunkowego kosztu. 4. Usługa konserwacji kserokopiarki oznacza jej czyszczenie i regulacje. 5. Usługa naprawy kserokopiarki oznacza usuniecie zdiagnozowanej awarii wraz z wymianą zepsutych części zamiennych jeżeli jest to konieczne do naprawy urządzenia. 6. Części niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji zapewnia Wykonawca. 7. Części zamienne użyte do naprawy lub konserwacji danego typu kserokopiarki muszą być oryginalne. Jednocześnie dopuszcza się części zamienne równoważne do oryginalnych jeżeli spełniają wymagania producenta sprzętu do którego są przeznaczone. Wykazanie równoważności części zamiennych (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy. 8. Wykonawca musi dysponować odpowiednim doświadczeniem zawodowym, wiedzą i potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia i tym samym gwarantować wysoki poziom świadczonych usług. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 10. Konserwacja, diagnozowanie awarii i naprawy kserokopiarek będą odbywać się miejscu użytkowania danego sprzętu. Załącznik nr 2 A i B do SIWZ zawierają wykaz jednostek policji na terenie województwa lubuskiego Teren północny /Teren południowy , w których występuję sprzęt objęty usługami stanowiącymi przedmiot umowy. W uzasadnionych przypadkach (skomplikowane awarie, brak możliwości naprawy w miejscu użytkowania) dopuszcza się możliwość naprawy poza jednostką użytkującą dany sprzęt. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia konserwacji diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek znajdujących się w Komisariatach Policji pozostających w nadzorze kompetencyjnym jednostek wymienionych w załączniku nr 2A/2B do SIWZ 12. Koszt dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w celu wykonania konserwacji, napraw i diagnoz awarii pokrywa Wykonawca. 13. Koszty przewozu części zamiennych, ich zabezpieczenia i koszty ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca odpowiadając jednocześnie za ich utratę bądź uszkodzenie 14. Miejsce realizacji usług: Część I Teren północny woj. lubuskiego - zgodnie. z zał. nr 2A do SIWZ Część II Teren południowy woj. lubuskiego- zgodnie. z zał. nr 2B do SIWZ 15. Termin zapłaty za fakturę - 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego. Zapłata następować będzie na podstawie faktur częściowych za realizacje poszczególnych zleceń. 16. Ze względu na sukcesywny sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. w zależności od zaistniałych potrzeb, dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż wartość brutto zawartej umowy W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej kwoty umowy, jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację minimum 70 % wartości brutto umowy. (prawo opcji art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.) 17. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na wymienione przy naprawie części zamienne na okres min. 12 miesięcy, lub 40 tysięcy kopii przy zachowaniu terminu konserwacji. 18. Najczęściej pojawiające się awarie to wymiana bębnów, wałków grzejnych, czyszczących, olejowych, developerów oraz naprawy zespołów: elektrod, odrywaczy poboru papieru. 19. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, realizacji dostawy, płatności, gwarancji i serwisu, reklamacji itp. zawiera projekt umowy - załączniki nr 7 do SIWZ. 20.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA- 24 miesiące od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości brutto umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach