Przetargi.pl
Usługi komunalne.

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 304 51 71 , fax. 52 304 51 80
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1 7A/1
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 304 51 71, fax. 52 304 51 80
    REGON: 09316101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi komunalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wyciąg z SIWZ: Zadanie 1. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb z nieruchomości gminnych i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych i administrowanych przez Nakielską Administrację Domów Mieszkalnych Spółka z o. o. 4.2. Usługa polega na wywozie nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) sposobem mechanicznym za pomocą węża ssącego. 4.3. W zakresie zamówienia jest ciągłe powtarzające się świadczenie usług związanych z wywozem nieczystości płynnych z częstotliwością oraz ilością wynikającą z ilości nieczystości wytwarzanych (produkowanych) przez osoby zamieszkujące dane nieruchomości oraz usytuowane w nich lokale użytkowe, biorąc pod uwagę wymogi sanitarne oraz wymogi związane z utrzymaniem czystości. Szczegółowe informacje jak: adres nieruchomości (lokalizacja), częstotliwość wywozu (opróżnienia) - określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.4. Zamawiające przewiduje, iż w toku trwania umowy nastąpi wywóz 11.952,00m3 nieczystości. Zamawiająca jednocześnie wyjaśnia, iż wskazana ilość ma wyłącznie charakter szacunkowy (orientacyjny). Oznacza to, że rzeczywista (faktyczna) ilość nieczystości objętych niniejszą usługą w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu) i Wykonawca nie może z tego tytułu wnosić jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającej. 4.5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającej w przypadkach awaryjnych nie może przekroczyć dwóch godzin, a przy pozostałych zgłoszeniach - czterech godzin, licząc razem z dojazdem do miejsca opróżnienia szamba. Zamawiająca dopuszcza możliwość telefonicznego zgłoszenia. 4.6. Wszystkie czynności Wykonawca winien wykonać z należytą starannością, przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4.7. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty - wizja lokalna. Zadanie 2. 4.8. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości chodników nieruchomości gminnych, wspólnot mieszkaniowych oraz współwłaścicieli nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Nakielską Administrację Domów Mieszkalnych Spółka z o. o. 4.9. W okresie jesienno - zimowym usługa polega na zamiataniu, zbieraniu papierów, opakowań po napojach itp. według częstotliwości określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Ponadto usługa ta polega również na usuwaniu śniegu, lodu, błota (w razie takiej konieczności codziennie) w godzinach zapewniających mieszkańcom bezpieczne dojście i przejście tj. do godz. 800 rano, a w przypadku późniejszych opadów niezwłocznie po ich ustaniu również w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy, posypywanie piaskiem chodników położonych wzdłuż nieruchomości. Dodatkowo pryzmowanie usuniętego śniegu i lodu przy krawężniku chodnika, zostawiając wolne przejścia i przejazdy, a także wolne miejsca przy drzwiach. 4.10. Odśnieżanie dojść i dojazdów winno być wykonane w taki sposób, aby umożliwiało świadczenie usług przez innych wykonawców lub dostawców oraz umożliwiało swobodny dostęp mieszkańcom nieruchomości. 4.11. W okresie wiosenno - letnim usługa polega na zamiataniu, zbieraniu papierów, opakowań po napojach itp. według częstotliwości określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4.12. Częstotliwość wskazana w Załączniku Nr 1 jest częstotliwością szacunkową. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia i/lub zwiększenia częstotliwości zależnej od potrzeb agrotechnicznych określonych terenów zielonych. 4.13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę osobową i techniczną posiadającą doświadczenie w realizacji usług oraz sprzęt niezbędny do realizacji usług, tj. mechaniczny sprzęt sprzątający i odśnieżający. Zadanie 3. 4.14. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni (terenów) zielonych: trawników, żywopłotów nieruchomości gminnych i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych i administrowanych przez Nakielską Administrację Domów Mieszkalnych Spółka z o. o. 4.15. Usługa polega na okresowym utrzymaniu w należytym stanie terenów zielonych poprzez wygrabienie terenów na wiosnę z wywozem biomasy, koszenie trawy wraz z grabieniem i wywozem biomasy, przycinanie żywopłotów oraz grabienie liści wraz z wywozem biomasy - realizowanych na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającej (częstotliwość wskazana w Załączniku Nr 1 jest częstotliwością szacunkową; Zamawiająca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia i/lub zwiększenia częstotliwości zależnej od potrzeb agrotechnicznych określonych terenów zielonych). 4.16. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę osobową i techniczną posiadającą doświadczenie w realizacji usług, w szczególności przycinaniu i formowaniu krzewów oraz sprzęt niezbędny do kompleksowej realizacji usług (m. in. koszenia, grabienia trawników przy nieruchomościach oraz przycinania żywopłotów wraz z transportem do wywozu biomasy) tj. kosiarki, kosy spalinowe, mechaniczne nożyce do pielęgnacji żywopłotów. Zadanie 1., 2., 3. 4.17. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia spowodowane m. in. zwrotem nieruchomości na podstawie orzeczeń sądu i organów administracji, z rozbiórek nieruchomości oraz wyłączenia nieruchomości z eksploatacji. Powyższa zmiana będzie skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne powiadomienie o zaistniałej zmianie. 4.18. Zamawiająca zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia m. in. w przypadku przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości lub nieprzewidzianych warunków atmosferycznych mających wpływ na pielęgnację terenów zielonych oraz utrzymania czystości chodników. 4.19. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty, a w szczególności przeprowadzić wizję lokalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909131001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wyciąg z SIWZ: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1. - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100); Zadanie 2. - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100); Zadanie 3. - 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100). 11.2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającej w Banku Spółdzielczym Nr 14 8179 0009 0000 6002 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na usługi komunalne - Zadanie ... 11.3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 11.4. Wadium może być wnoszone w formie: 11.4.01. poręczenia bankowego; 11.4.02. poręczenia pieniężnego SKOK; 11.4.03. gwarancji bankowej 11.4.04. gwarancji ubezpieczeniowej; 11.4.05. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.], które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sejfie u Zamawiającej, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 11.5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającą w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającej pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 11.6.01. nazwa i adres Zamawiającej; 11.6.02. określenie przedmiotu zamówienia; 11.6.03. nazwę i adres Wykonawcy; 11.6.04. zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust. 5. 11.7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 11.8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającej zostanie uznany kwotą wymaganego wadium. 11.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11.10. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.11. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 11.12. Zamawiająca będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji jak w ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającą. 11.13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiająca nie później niż na 7 dzień przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 11.14.01. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 11.14.02. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 11.14.03. jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.14.04. jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.14.05. jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach