Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie na obszarze partnerskich Lokalnych Grup Działania (LGD)

Stowarzyszenie Nasza Krajna ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. T. Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3881340
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Nasza Krajna
    ul. T. Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3881340
    REGON: 34052583100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naszakrajna.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie na obszarze partnerskich Lokalnych Grup Działania (LGD)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras nordic walking oraz opracowanie materiału informacyjnego o trasach w terenie na obszarze partnerskich LGD tj.: Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Nasza Krajna z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim (gminy: Sępólno Krajeńskie, Więcbork, Sośno), Stowarzyszenia Partnerstwo dla Krajny i Pałuk z s. w Nakle nad Notecią (gminy: Mrocza, Nakło nad Notecią, Kcynia, Sadki, Szubin), Lokalnej Grupy Działania Pałuki - Wspólna Sprawa z s. w Żninie (gminy: Gąsawa, Rogowo, Łabiszyn i Żnin) oraz Lokalnej Grupy Działania Bory Tucholskie z s. w Tucholi (gminy: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lniano, Lubiewo, Osie, Śliwice, Świekatowo, Tuchola). ETAP I - WYKONANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO PRZEBIEGU TRAS NAZWA LGD PLANOWANA LICZBA TRAS DO ZAPROJEKTOWANIA MAX. LICZBA KILOMETRÓW TRAS NA OBSZARZE DANEGO LGD (ŁĄCZNIE) DODATKOWA INFRASTRUKTURA TURYSTYCZNA NA TRASACH RODZAJ INFRASTRUKTURY ILOŚĆ LICZBA Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Nasza Krajna 3 28 Wiata turystyczna 3 Stoły drewniane 3 Ławki drewniane bez oparcia 6 Tablica informacyjna 3 Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie 8 100 Wiata turystyczna 6 Stoły drewniane 6 Ławki drewniane bez oparcia 12 Tablica informacyjna 8 Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa 5 35 Wiata turystyczna 7 Stoły drewniane 7 Ławki drewniane bez oparcia 16 Tablica informacyjna 5 Stowarzyszenie Partnerstwo dla Krajny i Pałuk 5 50 Wiata turystyczna 5 Stoły drewniane 5 Ławki drewniane bez oparcia 10 Tablica informacyjna 5 ETAP I - ZAKRES PRAC 1) uzgodnienie z poszczególnymi LGD oraz samorządami wstępnego projektu przebiegu tras, 2) weryfikacja w terenie wstępnego projektu przebiegu tras pod kątem przydatności dla uprawiania nordic walking, 3) wytyczenie przebiegu tras w oparciu o weryfikację terenową i formalną, 4) ewentualne wspólne ze zleceniodawcą i włodarzami terenów ustalenie rozwiązania alternatywnego; 5) ustalenie właścicieli/zarządców terenu w odniesieniu do wszystkich działek przez które przebiega trasa oraz współpraca z przedstawicielami zleceniodawcy w zakresie prac formalno-prawnych, 6) przedstawienie wytyczonych tras podmiotom zarządzającym terenem oraz zleceniodawcy w celu zatwierdzenia ich przebiegu, 7) wykonanie pomiarów długości i przebiegu zatwierdzonych tras urządzeniem GPS, 8) wykonanie projektu technicznego tras NW, tj.: a) wykonanie kilometrażowego opisu przebiegu każdej z tras, b) oznaczenie przebiegu tras NW na mapie w skali odpowiadającej obszarowi danej LGD (w formie papierowej i elektronicznej - ( formacie mapy tif / 300dpi)) c) oznaczenie na kilometrażowym opisie przebiegu tras oraz na mapie rozmieszczenia urządzeń niezbędnych do oznakowania tras (tablice informacyjne, słupy ze znakami malowanymi, kierunkowskazy, drogowskazy i inne) wraz z podaniem ilości tych urządzeń (specyfikacją), d) oznakowanie zostanie rozmieszczone według następujących zasad: - drogowskaz trasy o wymiarach: szer. 150mm, długość 450mm, w tym strzałka kierunkowa 110mm, na której umieszczono kolor trasy (na grocie), zielone logo przedstawiające wizerunek postaci z kijkiem (w lewej części drogowskazu) i informację o miejscu docelowym (końcu trasy) wraz z odległością do końca trasy; - znak na trasie ma na celu wskazać idącemu z kijkami właściwy kierunek marszu i potwierdzić słuszność wyboru drogi tak, aby idący nie musiał zatrzymywać się ani niepotrzebnie zwalniać tempa marszu; -znak powinien być umieszczony w widocznym miejscu, najlepiej na kontrastującym tle. Na trasach bez rozwidleń i skrzyżowań znaki powinny być umieszczone w odległości nie większej niż 200 m jeden od drugiego; - przejście trasy przez rozwidlenie bądź skrzyżowanie dróg powinno być oznakowane w taki sposób, aby znak potwierdzający wybór kierunku umieszczony był tuż przed lub na rozwidleniu bądź skrzyżowaniu, a także tuż po wejściu w wybraną drogę w celu upewnienia maszerującego, że wybrał prawidłowy kierunek marszu; - w przypadku wspólnego odcinka przebiegu dwóch lub więcej tras dopuszcza się użycie znaku podstawowego z kilkoma poprzecznymi paskami w kolorach biegnących razem tras w dolnej części znaku; - tablice informacyjne i drogowskazy powinny być ustawione na początku (końcu) trasy nordic walking. Drogowskazy powinny być również umieszczane w węzłach tras i dróg; - znaki powinny być malowane wysokiej jakości wodoodpornymi i trwałymi farbami lub też umieszczane w postaci gotowych elementów, wykonanych z trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne materiałów, a także być mocowane do podłoża w sposób trwały; - podczas znakowania należy usunąć wszelkie przeszkody powodujące zasłonięcie znaku dla idącego z kijkami (chwasty, gałęzie drzew, krzaki itp.). e) zakwalifikowanie wytyczonych tras pod względem stopnia trudności uprawiania nordic walking; sporządzenie profilu wysokości tras, f) opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu (w przypadkach, w których będzie to niezbędne). 9) Opracowana dokumentacja zostanie przekazana w formie papierowej (w 2 egz. dla każdej LGD w części dotyczącej danej LGD) oraz elektronicznej w wersji edytowalnej (po 2 płyty CD/DVD dla każdej LGD w części dotyczącej danej LGD). ETAP I - Termin realizacji: do 30.06.2013 r. ETAP II - WYZNACZENIE PRZEBIEGU TRAS NORDIC WALKING W TERENIE ORAZ OPRACOWANIE MATERIAŁU INFORMACYJNEGO O TRASACH NORDIC WALKING 1. Wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie - zakres prac : 1.1 Wykonanie i ustawienie oznakowania według projektu technicznego tras wykonanego i zaakceptowanego w Etapie I. 1.2 Wykonanie i montaż drogowskazów, znaków kierunkowych itp., malowanie znaków zgodnie z projektem tras wykonanym w ramach Etapu I. 1.3 Zaprojektowanie, wykonanie i montaż infrastruktury turystycznej (ław, wiat, stołów, tablic informacyjnych). 1.4 Sporządzenie dokumentacji fotograficznej wytyczonych i oznakowanych tras (min. 20 zdjęć z każdej z tras, min. 1 MB każde) do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. 1.5 Kwalifikacja wytyczonych tras oraz ich opis pod kątem stopnia trudności i możliwości treningowych nordic walking. 1.6 Sporządzenie szczegółowego opisu przebiegu tras w terenie w odniesieniu do charakterystycznych punktów, dróg, ulic i obiektów. 1.7 Opracowanie materiału informacyjnego w formie elektronicznej ( mapa i opisy dla poszczególnych LGD) i udostępnienie materiału w formie linku zamieszczonego na serwerze Oferenta. 1.8 Udostępnienie materiału informacyjnego w formie plików Word, PDF oraz w programie Corel (mapa) do użytku Zamawiającego oraz publikacji we fragmentach lub w całości, w tym na stronach internetowych. 1.9 Wykonawca w realizacji zamówienia jest obowiązany do stosowania się do zapisów i wytycznych Księgi znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013. 1.10 Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanego materiału do wykorzystania w całości lub części na wszystkich polach eksploatacji. 2. PARAMETRY INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ Lp. Rodzaj infrastruktury Opis/Parametry I. Wiata turystyczna Wiata turystyczna z asymetrycznym dachem dwuspadowym (przybliżony wymiar zadaszenia - wysokość: ok. 280 cm, długość: około 400cm, szerokość: około 350cm; wykonana z drewna zaimpregnowanego ciśnieniowo, słupy nośne ustabilizowane w gruncie i zabetonowane II. Stoły drewniane Stół z drewna zaimpregnowanego ciśnieniowo, dł. 120-150cm, szer. 60cm. Stół trwale powiązany z gruntem w sposób uniemożliwiający jego przemieszczanie III. Ławki drewniane bez oparcia Ławka bez oparcia z drewna zaimpregnowanego ciśnieniowo, dł. 120-150cm, szer. 30cm Ławka trwale powiązana z gruntem, w sposób uniemożliwiający jej przemieszczanie IV. Tablice informacyjne Wym. 150x100cm na dwóch drewnianych słupach z drewnianym obramowaniem; płyta wykonana z materiału typu Dibond, wraz z projektem obejmującym informacje o projekcie i Partnerach projektu, na której znajduje się schematyczna mapa przebiegu trasy wraz z wykresem odległości i przewyższeń oraz z zaznaczonymi punktami godnymi uwagi turysty. Tablica informacyjna charakteryzuje również stopień trudności trasy. ETAP II - Termin realizacji: do 30.06.2014 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naszakrajna.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach