Przetargi.pl
Usługi komunalne

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3860846 , fax. 052 3860846/59
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3860846, fax. 052 3860846/59
    REGON: 09316101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi komunalne w budynkach będących własnością Gminy Nakło nad Notecią oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w których Gmina Nakło nad Notecią posiada ponad 50 % udziałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 980000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią na konto Nr 35 8179 0009 0000 6002 2000 0060 z dopiskiem na blankiecie wadium na zabezpieczenie oferty - usługi komunalne, najpóźniej do dnia 13. stycznia 2010 r. do godz. 2400. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą b) zawarto umowę w sprawie zamówienia c) Zamawiający unieważni przetarg o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia d) na pisemny wniosek zgłoszony przez Wykonawcę, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub którego oferta została odrzucona bądź wykluczona 4. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia i wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej w zakresie wykonywania działalności lub czynności, objętych przedmiotem postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą muszą dostarczyć oraz w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert polisa OC; pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów; wypełniony formularz Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2; oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem podatku - Załącznik Nr 3; oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik Nr 4; oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - Załącznik Nr 5; wykaz wykonanych w okresie 5 ostatnich lat (01.01.2005 - 31.12.2009) usług z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6; oświadczenie o dokumentach załączonych do oferty - Załącznik Nr 7; zaakceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 8 a i 8 b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach