Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, Plac Rydygiera 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6772607 , fax. 056 6772710
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    Plac Rydygiera 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6772607, fax. 056 6772710
    REGON: 00031002500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty 206 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. 6.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 6.1. musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia-nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił. 6.4. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych d) dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia obowiązujące przepisy e) dla Wyrobów medycznych ( w rozumieniu ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 893, poz. 896 z późniejszymi zm. ) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców dokumentów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów. Zamawiający uzna dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodne z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych f) w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem, iż zaoferowane produkty nie są wyrobami medycznymi g) wszystkie produkty powinny posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego ). 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.b) i 7.1.d) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.3. Dokumenty określone w pkt 7.2 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.4. W przypadku składania oferty wspólnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 7.1.b) - 7.1.d) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt 7.1.a) winien być przedłożony w imieniu wszystkich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.chelmno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach