Przetargi.pl
Usługi kompleksowej obsługi prawnej

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza 7/8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8506200 , fax. 061 8529806
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8506200, fax. 061 8529806
    REGON: 63086314700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowej obsługi prawnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stałe doradztwo prawne dla wszystkich komórek organizacyjnych Szpitala, zgodnie z Zapotrzebowaniem Sporządzanie opinii oraz analiz prawnych Terminowe udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie i / lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Zapewnienie obsługi prawnej przy zawieraniu wszystkich umów i opiniowanie wszystkich umów pod względem formalno-prawnym. Przygotowywanie umów, zgodnie z zapotrzebowaniem Zleceniodawcy po uzyskaniu niezbędnych informacji merytorycznych z właściwej komórki, Doradztwo prawne z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych ustawy. W szczególności:a) sporządzanie i/ lub opiniowanie wzorów i projektów umów,b) udzielanie odpowiedzi na zapytania do wzorów i projektów umów,c) udział w opracowywaniu odpowiedzi na odwołania i uczestnictwo w odwołaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą,d) udział w procedurach udzielania zamówienia publicznego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zleceniodawcy, w szczególności prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki,e) opiniowanie na wniosek Zamawiającego, wyboru trybu udzielania zamówienia publicznego,f) Inne czynności niezbędne do wykonania w procesie udzielania zamówienia publicznego Monitorowanie procesu legislacyjnego dotyczącego Zleceniodawcy i bieżące informowanie o zmianach przepisów prawnych i ich zakresie mających wpływ na funkcjonowanie Zleceniodawcy. Sporządzanie pism i wezwań do zapłaty Windykacji zleconych należności Uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez dyrekcję Zespołu, Terminy załatwienia spraw takich jak: odpowiedzi na zapytania, przygotowanie opinii prawnych, sporządzenie lub zaopiniowanie pod względem formalno-prawnym wzorów i projektów umów:a) sprawy bieżące, sprawy pilne bez względu na stopień skomplikowania: w tym samym dniu, pod warunkiem ich otrzymania do godziny 11.00, po ich otrzymaniu po godz. 11.00 w dniu następnym, z wyjątkiem spraw, które wymagają natychmiastowej interwencji,b) sprawy skomplikowane, wymagające konsultacji lub analizy przepisów prawa - do 7 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem pkt.c.c) sprawy szczególnie skomplikowane, wymagane jest określenie terminu realizacji nie dłuższego niż 14 dni kalendarzowych i niezwłoczne poinformowanie na piśmie o tym fakcie kierownika komórki merytorycznej,d) w konieczności uzupełnienia wcześniej wydanej opinii - w tym samym dniu. Zapewnienie obsługi w języku polskim Obowiązek prowadzenia rejestru spraw bieżących związanych z realizowaną obsługą Szpitala. Rejestr obejmuje wszystkie sprawy, w tym również korespondencję wpływającą do Zleceniobiorcy.Szczegółowy wzór Rejestru zawiera załącznik do umowy. Obowiązek prowadzenia Rejestru spraw sądowych i administracyjnych (repetorium). Obowiązek prowadzenia i bieżącej aktualizacji Rejestru udzielonych pełnomocnictw w Szpitalu. Udział w prowadzonych przez Zleceniodawcę negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego. Reprezentacja prawna w sprawach związanych z realizacją umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych zawartych z Narodowym Funduszem Zdrowia, organami administracji publicznej i innymi podmiotami. Występowanie przed sądami, organami administracji publicznej i innymi instytucjami stosownie do potrzeb, z siedzibą również poza Poznaniem. Prowadzenie całości spraw sądowych Zleceniodawcy przed sądami powszechnymi i administracyjnymi wszystkich instancji. Zarówno spraw, które są kontynuacją spraw już rozpoczętych jak i innych wynikłych w trakcie trwania umowy. Sporządzanie kopii dokumentacji niezbędnej do prowadzonych postępowań sądowych na podstawie dokumentów źródłowych przekazanych przez Szpital. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego Zleceniobiorca zapewnia obecność radcy prawnego lub adwokata w siedzibie Zleceniodawcy przy ul. Krysiewicza 7/8, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.00 - 14.00 lub w siedzibie Kancelarii, lub we wszystkich innych miejscach wynikających z charakteru sprawy. Wykonywanie innych prac z zakresu obsługi prawnej wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego. Zapewnienie stałego kontaktu Zleceniodawcy z Kancelarią - drogą telefoniczną i elektroniczną ( e-mail) Koszty zastępstwa procesowego ustalone dla Zleceniobiorcy, w wysokości 80%, po ich wyegzekwowaniu od strony przeciwnej na zasadach określonych w umowie. Obowiązek dysponowania programami prawniczymi typu Lex lub równoważnymi. Zleceniobiorca przejmuje prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi i administracyjnymi wszystkich instancji oraz organami administracji publicznej aktualnie prowadzonych w Szpitalu. Zleceniobiorca ma obowiązek:a) posiadania sprzętu komputerowego i biurowego ( własny laptop/notebook wraz z mobilnym internetem) niezbędnego do zapewnienia prawidłowego wykonywania usługi.b) Pokrycia kosztów związanych z obsługą administracyjną oraz kosztów korespondencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doswiadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach