Przetargi.pl
usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu (skrzydła A i B) oraz dostawa i bieżące uzupełnianie materiałów i środków higieny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane codziennie i raz w tygodniu związane z utrzymaniem czystości w budynku biurowym, określone w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ wykonywane były przez co najmniej pięciu pracowników (2 pracowników - wschodnie skrzydło budynku - „A” oraz 3 pracowników - zachodnie skrzydło budynku - „B”) zatrudnionych na umowę o pracęPrzed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.Wymagania jakościowe odnoszące się do poszczególnych przedmiotów zamówienia zawarto w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’, gdzie wskazano:1) dokładny opis budynków biurowych i otoczenia, w których będą wykonywane usługi, 2) wymagania odnoszące się do wykonywanej usługi, w tym dokładny opis czynności wraz z ich częstotliwością wykonywania 3) wymagania odnoszące się do materiałów i środków higieny, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia, w tym ich rodzaje, parametry i ilości.Przedmiotem zamówienia są usługi: utrzymania czystości w budynku biurowym w Rakowicach Wielkich 15 (powiat lwówecki), utrzymania czystości w jego otoczeniu (m.in. odśnieżanie powierzchni utwardzonych, koszenie trawników i grabienia liści) oraz dostawa i bieżące uzupełnianie materiałów i środków higieny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane codziennie i raz w tygodniu związane z utrzymaniem czystości w budynku biurowym, określone w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ wykonywane były przez co najmniej dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.Wymagania jakościowe odnoszące się do poszczególnych przedmiotów zamówienia zawarto w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’, gdzie wskazano:1) dokładny opis budynków biurowych i otoczenia, w których będą wykonywane usługi, 2) wymagania odnoszące się do wykonywanej usługi, w tym dokładny opis czynności wraz z ich częstotliwością wykonywania 3) wymagania odnoszące się do materiałów i środków higieny, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia, w tym ich rodzaje, parametry i ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:11.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;11.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;11.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejNiniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 złotych.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie11.2.4 zdolności technicznej lub zawodowejNiniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 3 usługi w zakre-sie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach użyteczności publicznej, w tym zaopa-trzenie Zamawiającego w materiały i środki higieny, z których każda świadczona była przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego oraz których wartość (każdej z umowy) wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto na przedmiot nr 1 i 50 000 zł brutto na przedmiot nr 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wyko-nawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże wykonywaniem całego wymaganego zakresu.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, budynek biurowy lub socjalny (Rozporządzenie z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynku i ich usytuowanie)2) dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi (sprzętem), tj. co najmniej:a) odkurzaczem na mokro i sucho min. 2000W – co najmniej 1 szt. dla każdego z przedmiotów zamówienia, o który ubiega się wykonawcab) wózkiem dwukomorowym – co najmniej 1 szt. na każdego pracownika, który będzie świadczył usługę,c) zmywarką lub szorowarką – co najmniej 1 szt. dla każdego z przedmiotów zamówienia, o który ubiega się wykonawca.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.11.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.11.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.11.5 Zasady udostępniania zasobów opisano w ust. 13 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach