Centrum Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 05-840 Brwinów, Pszczelińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego
Pszczelińska 99
05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Zakres sprzątania 3.1 Zakres sprzątania – zamówienie podstawowe: 3.1.1 termin realizacji zamówienia od dnia 01.09.2020 r. do dnia 31.08.2021 r. 3.1.2 sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i pomieszczeń gospodarczych (szacowany całkowity czas sprzątania w tym zakresie - 8 godzin dziennie dla sprzątania codziennego), opisanych w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - przez okres 12 miesięcy - codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość ustalenia innych godzin sprzątania za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem, że sprzątanie pomieszczeń o tzw. ,,ograniczonym dostępie” odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia – jeden lub dwa razy w tygodniu oraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2); 3.1.3 sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami obejmujące pranie i wymianę pościeli oraz ręczników (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 - tabela nr 4 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 600 sprzątań w roku, tj. średnio 50 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4); 3.1.4 sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 – tabela nr 5 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych – 80 sprzątań w roku, tj. średnio 6 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5); 3.1.5 sprzątanie części wspólnych w dniu szkolenia - zgodnie z wytycznymi w Załączniku nr 2 do SIWZ - dodatkowe sprzątanie powierzchni wspólnych budynku, tj.: ciągów komunikacyjnych, łazienek ogólnodostępnych oraz sal wykładowych - w okresie ogłoszonego przez władze państwowe stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii COVID-19 lub innych chorób zakaźnych w Polsce oraz wprowadzenia na jej terenie obostrzeń i reżimów sanitarnych z tym związanych, w dniach, w których będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego szkolenia, w trakcie ich trwania - szacowany czas sprzątania w dniu szkolenia: 8 godzin dziennie; założenia: 80 dni w roku, tj. średnio 6 dni w miesiącu; Zamawiający zastrzega możliwość zlecania Wykonawcy usługi sprzątania części wspólnych w dniu szkolenia według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego również w przypadku, gdy stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii COVID-19 lub innych chorób zakaźnych w Polsce oraz związane z tym obostrzenia i reżimy sanitarne nie zostaną ogłoszone/wprowadzone; 3.1.6 doraźne sprzątanie rejestrowane (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego) - doraźne sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zakresie wszystkich pomieszczeń obiektu Centrum w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; zlecenia będą rejestrowane przez Wykonawcę, każdorazowo za potwierdzeniem koordynatora ze strony Zamawiającego oraz comiesięcznie fakturowane na koniec miesiąca według cen ryczałtowych wskazanych w ofercie Wykonawcy; założenia: do 50 godzin w ciągu roku. . 3.2 Zakres sprzątania – zamówienie opcjonalne: 3.2.1 termin realizacji zadania: od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do dn. 31.08.2021 r. 3.2.2 sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami obejmujące pranie i wymianę pościeli oraz ręczników (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 – tabela nr 4 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 1000 sprzątań w roku, tj. średnio 83 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4) - założenia takie jak w zamówieniu podstawowym; 3.2.3 sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 – tabela nr 5 i zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 120 sprzątań w roku, tj. średnio 10 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5); założenia takie jak w zamówieniu podstawowym; 3.2.4 sprzątanie części wspólnych w dniu szkolenia - zgodnie z wytycznymi w Załączniku nr 2 do SIWZ - dodatkowe sprzątanie powierzchni wspólnych budynku, tj.: ciągów komunikacyjnych, łazienek ogólnodostępnych oraz sal wykładowych - w okresie ogłoszonego przez władze państwowe stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii COVID-19 lub innych chorób zakaźnych w Polsce oraz wprowadzenia na jej terenie obostrzeń i reżimów sanitarnych z tym związanych, w dniach, w których będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego szkolenia, w trakcie ich trwania - szacowany czas sprzątania w dniu szkolenia: 8 godzin dziennie; założenia: 120 dni w roku, tj. średnio 10 dni w miesiącu; założenia takie jak w zamówieniu podstawowym; Zamawiający zastrzega możliwość zlecania Wykonawcy usługi sprzątania części wspólnych w dniu szkolenia według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego również w przypadku, gdy stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii COVID-19 lub innych chorób zakaźnych w Polsce oraz związane z tym obostrzenia i reżimy sanitarne nie zostaną ogłoszone/wprowadzone; 3.2.5 doraźne sprzątanie rejestrowane (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego) - doraźne sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zakresie wszystkich pomieszczeń obiektu Centrum w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; zlecenia będą rejestrowane przez Wykonawcę, każdorazowo za potwierdzeniem koordynatora ze strony Zamawiającego oraz comiesięcznie fakturowane na koniec miesiąca według cen ryczałtowych wskazanych w ofercie Wykonawcy; założenia: do 50 godzin w ciągu roku, założenia takie jak w zamówieniu podstawowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04