Przetargi.pl
USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI POMOCNICZYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10357 Olsztyn, ul. Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 322 966 , fax. 895 322 979
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78
    10357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 322 966, fax. 895 322 979
    REGON: 29573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI POMOCNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest świadczenie: a) usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego o łącznej powierzchni 7 217,84 m² (w chwili obecnej prowadzone są roboty budowlane w pomieszczeniach piwnicy jednej z brył szpitala. Przeznaczenie – szatnie i sanitariaty personelu. W miesiącu marcu 2018 roku wzrośnie ilość o ok. 70 m² powierzchni strefy II i ok. 80 m² powierzchni strefy III. Szpital planuje w przyszłości inwestycje w rozbudowę i przebudowę swojej infrastruktury. Jednak w chwili obecnej nie można określić terminu ich realizacji oraz m² dodatkowej powierzchni sprzątania), b) usługi transportu wewnętrznego, c) usługi wykonywania czynności pomocniczych, 2. Szczegółowy zakres, częstotliwość usługi oraz powierzchnię i opis stref przeznaczonych do sprzątania zawierają Załączniki Nr 4, 5, 6 i 13 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 23.01.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem „WADIUM – USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI POMOCNICZYCH” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, 2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach