Przetargi.pl
Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w roku 2024.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Ratuszowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552212000
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Ratuszowa 4
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552212000
    REGON: 002809929
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w roku 2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAZWA: Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.Zakres zamówienia obejmuje:1. wykonywaniu czyszczenia przewodów dymowych 4 razy w roku od palenisk opalanym paliwem stałym wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń naturalnie powstałych w procesie spalania paliwa stałego, gazowego lub ciekłego znajdujących się w kominach w terminach: pierwsze czyszczenie – do 11.03.2024 r. drugie czyszczenie – do 30.04.2024 r.  trzecie czyszczenie – do 31.10.2024 r.  czwarte czyszczenie – do 16.12.2024 r.z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego.2. wykonywaniu czyszczenia przewodów spalinowych 2 razy w roku od palenisk opalanym paliwem płynnym i gazowym wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń naturalnie powstałych w procesie spalania paliwa stałego, gazowego lub ciekłego znajdujących się w kominach w terminach: pierwsze czyszczenie – do 28.06.2024 r.  drugie czyszczenie – do 16.12.2024 r.z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego3. wykonywaniu czyszczenia przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń typu pajęczyn, patyków wrzucanych przez ptactwo znajdujących się w kominach jednak nie później niż do dnia 31.10.2024 r., z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego.4. Wykonywaniu czyszczenia – udrożnienia przewodu kominowego z nieczystości typu gruz, cegły, gniazda ptaków, sadzy szklistej. W przypadku stwierdzenia takiej potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym zostanie zlecona usługa.2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 90.91.50.00 - 4; 71.35.61.00-9; 71.31.54.10-6; 71.32.14.00-8 3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2024r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cenaNAZWA: Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu Zakres zamówienia obejmuje:a) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,c) badanie prawidłowości podłączeń w tym: ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, stan techniczny łączników, rur zapiecowych, pieców, przyborów gazowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej), czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej,d) badanie ciągu kominowego poprzez zapewnienie dostępu powietrza zewnętrznego, cyrkulacji powietrza w lokalu, normowych ilości wymiany powietrza, wentylacji pomieszczeń, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze,e) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, nasad kominowych, prawidłowości wylotów przewodów,f) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: włazów, drabin, skotwień itp., ław kominiarskich,g) badanie szczelności przewodów kominowych, wskazanie sposobu usunięcia lub naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, badanie szczelności przewodów przy pomocy kamery na indywidualne zlecenie Zamawiającego,h) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców,i) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,j) sporządzenie protokołów z dokonanej kontroli zawierających opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości,k) wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych, obejmującej: wskazanie ilości przewodów kominowych, wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych), badanie prawidłowości podłączeń, badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, badanie ciągu kominowego, sporządzanie szkiców podłączeń, wykaz usterek, inne uwagi2) dostarczanie Zamawiającemu protokołów i inwentaryzacji połączeń, o których mowa w lit. j) oraz lit. k) niniejszego ustępu, w nieprzekraczalnym terminie, ustalonym dla ich wykonania, t.j. do 31.11.2024r. zgodnie z art. 62a. i 62b. Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane – ze zmianami oraz komunikatem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 kwietnia 2023r. w sprawie określenia dnia wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających prowadzenie centralnej ewidencji emisyjności budynków i komunikatu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 21 lipca 2023r. zmieniającego komunikat w sprawie określenia dnia wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających prowadzenie centralnej ewidencji emisyjności budynków. Zgodnie z zapisami w ustawie Wykonawca ma obowiązek wypełniania protokołu z przeglądu w formie elektronicznej. Dodatkowo Wykonawca protokoły ma obowiązek przekazywać w formie papierowej dla Zamawiającego.3) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 90.91.50.00 - 4; 71.35.61.00-9; 71.31.54.10-6; 71.32.14.00-8 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2024r. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:- dla części nr 1 - 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych 00/100),- dla części nr 2 – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP:NR 94 1020 1811 0000 0502 0389 3476.Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w poz. 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie zakupowej Zamawiającego.3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie, w szczególności zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 usług polegających na świadczeniu usług kominiarskich, które realizowane były w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych, lokalach użytkowych, budynkach użyteczności publicznej na łączną wartość 70.000 zł z VAT.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 usługi potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału polega na zdolnościach innego podmiotu Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 usługi potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez jeden podmiot.2) Warunkiem udziału w postępowaniu w części 1 jest dysponowanie co najmniej 3 osobami, wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji zamówienia. Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia w swojej branży, tj.:- 1 osobę posiadającą kwalifikacje – uprawnienia o specjalności mistrz kominiarski- 2 osoby (pracowników) przewidzianych do realizacji zamówienia z kwalifikacjami w zawodzie kominiarza lub z co najmniej półroczną praktyką zawodową w wykonywaniu usług kominiarskich lub praktyką w wykonywaniu usług związanych w czyszczeniem, odgruzowywaniem kominów, montażem drzwiczek, sprawdzaniem przewodów kominowych itp.3) Warunkiem udziału w postępowaniu w części 2 jest dysponowanie co najmniej 1 osobą, wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji zamówienia. Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia musi posiadać wymagane uprawnienia w swojej branży, tj.:- 1 osobę posiadającą kwalifikacje – uprawnienia o specjalności mistrz kominiarski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach