Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
Głowackiego 6
10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 524-88-04, , fax. -
REGON: 36784953800106 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach, lokalach mieszkalnych i kotłowniach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa nadzorowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach, lokalach mieszkalnych i kotłowniach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa nadzorowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) w 2020 roku. 2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część Nr 1 zamówienia - świadczenie usług kominiarskich w budynkach, lokalach mieszkalnych i kotłowniach znajdujących się na terenie działania Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Olsztyn w Olecku, Bartoszycach, Bystrym, Elblągu i Korszach. 2) Część Nr 2 zamówienia - świadczenie usług kominiarskich w budynkach, lokalach mieszkalnych i kotłowniach znajdujących się na terenie działania Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Olsztyn w Grabinie, Morągu, Lidzbarku Warmińskim, Działdowie, Ełku oraz na terenie działania KOWR OT w Olsztynie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 1 i 2 zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy oraz w załącznikach do istotnych postanowień umowy, które stanowią odpowiednio załącznik Nr 7.1 i 7.2 do SIWZ dla części Nr 1 i 2 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 8 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną