Przetargi.pl
Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie;

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. WYKONYWANIE NASTĘPUJĄCYCH USŁUG KOMINIARSKICH: 1. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem stałym wraz z usuwaniem sadzy, ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 4 razy w roku w kwartalnych odstępach w terminach do: a / 15 września; b / 15 grudnia; c / 15 marca; d / 15 czerwca; Ponadto w ramach w/w prac w przypadku uszkodzenia drzwiczek wyczystkowych należy wykonać ich naprawę bądź wymianę. 2. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy w roku w półrocznych odstępach w terminach do:a / 15 września; b / 15 marca; Ponadto w ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez Najemcę lub konieczności wymiany należy ją udrożnić bądź wymienić. 3. Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy w roku w półrocznych odstępach w terminach do: a / 15 września; b / 15 marca; W ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez Najemcę lub konieczności wymiany Wykonawca zobowiązany jest do jej udrożnienia bądź wymiany. Ponadto Wykonawca dokonuje demontażu żaluzji, zaklejeń kratek wentylacyjnych co umożliwi mu dokonanie kontroli przewodów w sposób prawidłowy. Powyższą czynność dokumentuje w protokołach przeglądów w rubryce niezgodności niekrytyczne do usunięcia przez lokatora. 4. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku zgodnie z wymogami art. 62 Prawa budowlanego w terminie do 30 czerwca i niezwłoczne sporządzenie protokołów pokontrolnych /według druku - w załączeniu/, wraz z wykazem występujących w przewodach kominowych elementów azbestowych i dostarczenie ich zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca (komplet dla wszystkich budynków). Protokół pokontrolny /w załączeniu/ powinien zawierać ocenę-charakterystykę stanu technicznego przewodów kominowych oraz zastosowanego materiału. Stan techniczny powinien być opisany w każdym detalu technicznym, który ma istotne znaczenie dla pracy przewodów wraz ze stwierdzeniem czy przewód oraz urządzenia nadają się do dalszej eksploatacji. Do wykazanej w protokole usterki-nieprawidłowości /nieszczelności, złego funkcjonowanie przewodu/ należy podać zalecenia co do sposobu jej usunięcia czy naprawy itp. Ponadto w protokole należy uwzględnić sprawdzenie działania wentylacji grawitacyjnej pod kątem wymiany powietrza w mieszkaniu przy aktualnym sposobie jego użytkowania. Po usunięciu nieprawidłowości w budynku Wykonawca zobowiązany jest do wykonania protokołu pokontrolnego. Termin wykonania przeglądu pokontrolnego będzie uzgadniany odrębnie z Zamawiającym. 5. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych wykonywanych w ramach w/w punktów 1, 2, 3, 4, tj. czyszczenia i kontroli przewodów kominowych, tj: przyjęte zgłoszenie jako awarię przewodu kominowego należy sprawdzić najpóźniej następnego dnia od momentu przyjęciu zgłoszenia. Wnioski z kontroli należy przedstawić na protokole pokontrolnym i niezwłocznie przekazać Zamawiającemu. Powyższe czynności kominiarskie (od pktu I.1-5) powinny zostać wykonywane w oparciu o zestawienie przewodów kominowych administrowanych budynków, które sporządza na bieżąco Zamawiający. 6. W razie konieczności Zamawiający zleci dodatkowo: inwentaryzację przewodów kominowych, wyznaczenie przewodu kominowego, dodatkową kontrolę i odbiór przewodów kominowych wraz ze sporządzeniem protokołu dla Zakładu Gazowniczego. 7. Przed przystąpieniem do wykonywania w/opisanych usług kominiarskich, Wykonujący jest zobowiązany umieścić na tablicach znajdujących się w budynkach z tygodniowym wyprzedzeniem ogłoszenia, które otrzyma od Zamawiającego. 8. Za szkody powstałe w czasie wykonywania usług kominiarskich, a wynikające z niefachowego lub niedbałego wykonywania usługi, odpowiada Wykonawca. 9. Po zakończeniu pracy wykonujący usługi kominiarz powinien upewnić się, że pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo. 10. Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami BHP oraz przepisami pokrewnymi. Prace szczególnie niebezpiecznie i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo. Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. O występujących zagrożeniach Zamawiający powinien zostać poinformowany niezwłocznie. II. ZAKRES ADMINISTROWANYCH BUDYNKÓW ADM1 I ADM2 Usługi określone w I rozdziale wykonywane w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie sp. z o.o. określone zostały w załącznikach pn. Zestawienie przewodów kominowych w budynkach ADM1, ADM2 do specyfikacji dla następującej ilości przewodów: 1. ADM nr 1: 661 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 11 przewodów w lokalach użytkowych, 465 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 38 przewodów w lokalach użytkowych, 965 przewodów wentylacyjnych, w tym 152 przewodów w lokalach użytkowych 2. ADM nr 2: - 263 przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym, w tym 2 przewody w lokalach użytkowych, 227 przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym, w tym 5 przewodów w lokalach użytkowych 1118 przewodów wentylacyjnych, w tym 41 przewody w lokalach użytkowych W przypadku zmiany ilości przewodów w okresie objętym umową Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania na bieżąco Wykonawcy zaktualizowanego zestawienia przewodów kominowych. Usługi dotyczą w szczególności: - czyszczenia przewodów kominowych; - przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych; - opiniowanie urządzeń grzewczo - kominowych; - kontrola stanu technicznego przewodów kominowych; - sprawdzenie urządzeń grzewczo-kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku; - sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych: ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami). a) Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: - posiadanie dyplomu mistrza kominiarskiego; b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c) Wyrażenie zgody na 21 dniowy termin płatności faktur. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez wykonawcę do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta wykonawcy - załącznik nr 1; 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku) - załącznik nr 2; 3) aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - załącznik nr 3 (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 4) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli jest to s.c. - załącznik nr 4; 5) wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zadania - załącznik nr 5; 6) kopie dyplomu mistrza kominiarskiego - załącznik nr 5a; 7) dokument potwierdzający ubezpieczenie Firmy od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 6; 8) parafowany wzór umowy - załączniki nr 7 i 7a; 9) oświadczenie o odpadach - załącznik nr 8;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach