Przetargi.pl
Remont kanału deszczowego w ciągu drogi powiatowej nr 5343S - ul. Furgoła w Czerwionce-Leszczynach

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kanału deszczowego w ciągu drogi powiatowej nr 5343S - ul. Furgoła w Czerwionce-Leszczynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót podstawowych. W zakresie robót podstawowych, po dokonaniu robót rozbiórkowych, uwzględniono wykonanie w części dotyczącej kanalizacji deszczowej : a) montażu kanału deszczowego z rur PCV ? 315mm - 193,5m, b) montażu typowych studni rewizyjnych z kręgów beton. ? 1000mm wg KPED 02.07 - 7 szt., c) montażu typowych drogowych betonowych studzienek ściekowych wg KPED 02.13- 5 szt., w części dotyczącej chodnika na odcinku długości 218,3 m : d) wbudowania krawężnika drogowego betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem - 233 m, e) wbudowania krawężnika drogowego betonowego 15x30cm na płasko na zakończeniach zjazdów - 46 m, f) wbudowania obrzeża betonowego 8X30cm - 163,5 m, g) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cement.-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 10 cm - 266 m2, h) nawierzchni chodnika na zjazdach do posesji z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cement.-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 121 m2, i) odtworzenia nawierzchni bitumicznej jezdni wzdłuż remontowanego odcinka chodnika - warstwa ścieralna 88 m2, j) odtworzenia nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm - 19 m2 ( nawierzchnia na skrzyżowaniu z drogą gminną ). Do robót rozbiórkowych należy min : a) rozebranie chodnika z płyt betonowych i nawierzchni bitumicznej, b) rozebranie kanału deszczowego z rur betonowych - 193,5 m, c) rozebranie studni rewizyjnych - 3 szt. d) rozebranie drogowych studzienek ściekowych - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. : 2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogowych kanalizacji deszczowych wraz z robotami w zakresie budowy lub przebudowy chodników o min. wartości 150 000,00 zł każda lub oddzielnie, tj. : co najmniej dwie roboty w zakresie kanalizacji deszczowych o mim. wartości 100 000,00 zł każda i dwie roboty w zakresie chodników o min. wartości 50 000,00 zł każda. 2.2. dysponują lub będą dysponować osobą, która będzie kierowała robotami przy realizacji zamówienia, posiadająca uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności drogowej lub w ograniczonym zakresie - niezbędnym do kierowania robotami drogowymi w zakresie niniejszego zamówienia. 2.3. osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika robót musi udokumentować posiadanie uprawnień wymienionych pkt 2.2 oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki wymienione w pkt. 2 podmioty mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów. Ocena nastąpi w oparciu o te dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferent musi dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu j na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 2) Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605) 4) Wypełniony druk Doświadczenie zawodowe, zgodnie z wymogami SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wypełniony druk Potencjał kadrowy, tj. wskazanie kandydata na stanowisko kierownika robót przy realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje lecz będzie dysponował 8) Uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach