Przetargi.pl
Usługi kominiarskie

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, polegających na: 1) okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - ZAKRES 1; 2) wykonywaniu usług kominiarskich zlecanych w zależności od potrzeb Zamawiającego - ZAKRES 2; 3) okresowym usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych a także awaryjnym czyszczeniu przewodów kominowych na zlecenie Zamawiającego - ZAKRES 3. 2. Ilekroć w SIWZ jest mowa o EB-1, EB-2, EB-3, EB-4, EB-5 lub EB-6 oznacza to odpowiednio Oddział Eksploatacji Budynków: 1) nr 1 z siedzibą przy ul. Katowickiej 46b 2) nr 2 z siedzibą przy ul. Bednorza 60 3) nr 3 z siedzibą przy ul. Słowackiego 18 4) nr 4 z siedzibą przy ul. PCK 2 5) nr 5 z siedzibą przy ul. Koszalińskiej 2d 6) nr 6 z siedzibą przy ul. Janasa 6 3. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Cześć 1 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-1 i EB-6; 2) Cześć 2 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-2 i EB-5; 3) Cześć 3 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-3 i EB-4. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7 do SIWZ), w szczególności: Zakres obowiązków umownych (Załącznik nr 1, 1a i 1b do Umowy), Zestawienie ilości budynków i lokali (Załącznik nr 2 do Umowy) oraz Wykaz budynków i lokali (Załącznik nr 2a do Umowy) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres 2 i 3 (Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu dla każdej części Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości: usług kominiarskich zlecanych w zależności od potrzeb Zamawiającego (Zakres 2) oraz ilości czynności polegających na usuwaniu zanieczyszczeń, w tym także awaryjnym usuwaniu zanieczyszczeń (Zakres 3). Zamawiający w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ) określił ilości koniecznych do wykonania kontroli (Zakres 1) oraz minimalne ilości koniecznych do wykonania usług i czyszczeń (Zakres 2 i 3). Ilość okresowych rocznych kontroli oraz minimalne ilości usług i czyszczeń stanowią gwarantowany zakres zamówienia, jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia tych ilości o 15% dla każdej usługi (Zakres 2) i czyszczenia (Zakres 3) wymienionych w tabelach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ). Ilość kontroli pozostaje niezmienna. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto i maksymalnych ilości określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres 2 i 3, powiększona o należny podatek VAT plus wartość brutto za wykonanie kontroli rocznych (Zakres 1). Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ważnej umowy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia na ewentualność szkód, które mogą zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu umowy w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie jej prowadzenia. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność deliktową, kontraktową oraz z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu z rozszerzeniem przynajmniej o klauzule: dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą; dotyczącą szkód w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych podobnych czynności. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność i ma być zawarta na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł i ma obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach