Przetargi.pl
Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu

SPZOZ Szpital Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. ks. bp.Zb. Oleśnickiego 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6741142 w. 25, 665202820 , fax. 032 6741471
  • Data zamieszczenia: 2010-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Szpital Chorób Płuc
    ul. ks. bp.Zb. Oleśnickiego 21 21
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 032 6741142 w. 25, 665202820, fax. 032 6741471
    REGON: 27627117900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków diety podstawowej i cukrzycowej dla całodziennego wyżywienia  pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, ul. Ks. Bp. Zb. Oleśnickiego 21. Ilość łóżek szpitalnych - 42, Ilość posiłków w skali miesiąca wynosi 1.277 (przy pełnej obsadzie), Ilość posiłków w skali roku (przy pełnej obsadzie) wynosi 15.330 Średnia ilość hospitalizacji w skali miesiąca w roku 2009 wynosi ok. 30 pacjentów, co daje w skali roku ok. 10950 wydanych posiłków.   Rodzaje diet:   1. Dieta podstawowa - z obowiązującymi normami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki dla pacjentów przyjmowanych w godzinach od 24.00 do 7.00 będą zgłaszane telefonicznie o godz. 7,00 rano, następnie potwierdzone pisemnie przez pielęgniarkę oddziałową na podstawie raportów, natomiast dla pacjentów przyjmowanych w godz. Od 7.00 do 12.00 będą zgłaszane telefonicznie do godz. 14,00 jako korekta relewy i potwierdzone na piśmie przez pielęgniarkę oddziałową. Zamawiający będzie wymagał sporządzania jadłospisów dekadowych. Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety normalnej i cukrzycowej wraz z gramaturą. Przykład zestawienia posiłków zawiera zał. Nr 5 1.2 Każdy posiłek podstawowy: śniadanie, obiad 2-daniowy, kolacja (musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatki  warzyw, bądź owoce). Do posiłków: śniadanie i kolacja należy dodać herbatę wraz z cukrem, natomiast do obiadu kompot, kisiel płynny itp. 1.3. Harmonogram wydawania posiłków: śniadanie -    8.00 - 8.30, obiad     -  12.00 - 12.30, kolacja     -  17.30 - 18.00,   1.4 Wykonawca ma dostarczyć posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. 1.5 Warunki przygotowania, transportu oraz przechowywania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Niezbędne naczynia i sztućce zapewnia Wykonawca. 1.6 celu rozdzielenia posiłków przywiezionych przez Wykonawcę, Zamawiający udostępni na parterze oddział tzw. kuchenkę czystą. Do mycia i dezynfekcji naczyń Zamawiający może udostępnić Wykonawcy 1.7 Wykonawca zapewnia codzienny depozyt w postaci 4 posiłków diety cukrzycowej, z których Zamawiający może ale nie musi skorzystać. Zamawiający płaci tylko za dostarczone posiłki diety cukrzycowej, zgodnie z zaleceniem lekarza prowadzącego lub dyżurnego. W interesie Wykonawcy jest należyta gospodarka depozytem tak, by nie pozostawały produkty złej jakości (odpowiednia rotacja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach