Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uslugi geodezyjne- podział działek, wznowienie granic nieruchomości , rozgrancizenie nieruchomości oraz szacowanie nieruchomości . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Część I 1. Podziale działek : a) Podział działek na dwie części , b) wydzielenie każdej kolejnej działki do 10 działek , c) wydzielenie każdej kolejnej działki powyżej 10 działek . 2 . Wznowieniu granic nieruchomości : a) do czterech punktów granicznych , b) wznowienie każdego następnego punktu od czterech do dziesięciu punktów granicznych , c) wznowienie każdego kolejnego punktu powyżej dziesięciu punktów granicznych . 3.Rozgraniczenie nieruchomości : a) dwóch punktów granicznych , b) rozgraniczenie każdego następnego punktu od 2 do 10 c) rozgraniczenie każdego kolejnego punktu powyżej II . Część II 1. Szacowanie nieruchomości . a) wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego , b) wykonanie operatu szacunkowego działki niezabudowanej , c) wykonanie operatu szacunkowego działki zabudowanej wraz z budynkiem mieszkalnym , d) wykonanie operatu szacunkowego działki zabudowanej z budynkiem innym jak mieszkalny, e) wykonanie operatu szacunkowego działki celem dokonania aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nioe wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie , 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ; a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w punkcie 1a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa w punkcie 1 a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia : a) wykaz wykonanych ważniejszych opracowań zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , b) oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez podwykonawców, 3.Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami . Oświadczenie , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -- posiadającymi wymagane kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r nr 261 poz.2603 z późniejszymi zmianami oraz uprawnienia do wykonywania prac geodezyjnych - 4. Oświadczenie złożone zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 5. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - o braku podstaw do wykluczenia, Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) Wypełniony formularz oferty , który stanowi załącznik do specyfikacji - Formularz oferty 2) Podpisany przez Wykonawcę załączony przez Zamawiającego projekt umowy , 3) Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika / oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza/ , 4) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego / oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.16.2016
Dodano: 2016-04-12 - Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.14.2016
Dodano: 2016-03-31 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-18 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-03-07 - inwentaryzacji 11 komórek przynależnych do lokali mieszkalnych położonych w Rzeszowie na dz. nr 800/1 obr. 207 przy ul. Grunwaldzkiej 24 celem ustalenia ich powierzchni do sprzedaży na rzecz ich najemców. nr postępowania: BGM-IV. 2311.2. 14 .2016
Dodano: 2016-03-04 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-02-22 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie opracowania dokumentacji z wyznaczenia w terenie punktów przebiegu pasa drogowego pod przebudowę ul. Poziomkowej w Rzeszowie nr postępowania: BGM-IV. 2311.6. 8 .2016
Dodano: 2016-02-18 - Sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 2. Nr postępowania BGM-IV.2311.2.6.2016
Dodano: 2016-01-27 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-01-25