Przetargi.pl
Cykliczne dostawy podłóż bakteriologicznych testów identyfikacyjnych i immunoenzymatycznych dla potrzeb Pracowni Mikrobologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy .

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy podłóż bakteriologicznych testów identyfikacyjnych i immunoenzymatycznych dla potrzeb Pracowni Mikrobologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cykliczne dostawy podłóż bakteriologicznych testów identyfikacyjnych i immunoenzymatycznych dla potrzeb Pracowni Mikrobologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy . Zadanie nr 1 - Podłoża ,testy do manualnej identyfikacji i określenia l ekowrażliwości bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych Zadanie nr 2 - Podłoża do systemu BacT/ALERT ( system zamknięty) Zadanie nr 3 -Odczynniki i akcesoria do analizatora do oznaczania lekowrażliwości (system zamknięty) z dzierżawą kompatybilnego systemu Zadanie nr 4 - Testy immunoenzymatyczne i akcesoria do systemu Elisa Zadanie nr 5 - Lateksowe testy serologiczne Zadanie nr 6 - Szybkie testy immunochromatograficzne Zadanie nr 7 - Krążki antybiotykowe Zadanie nr 8 - Paski typu E wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego d/s lekowrażlwiości drobnoustrojów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - zapewnią dostawy odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z prawem polskim - wydzierżawią analizator, klimatyzatory, szafę chłodniczą na cały okres obowiązywania umowy - zapewnią dostawę analizatora do określania lekowrażliwości o parametrach zgodnych - z przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia - zapewnią , na swój koszt, obsługę serwisową dzierżawionych urządzeń oraz materiały zużywalne do analizatora do określenia lekowrażliwości przez cały okres obowiązywania umowy - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - zaakceptują termin płatności min. 90 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy odczynników i wystawienia faktury VAT a w odniesieniu do opłaty dzierżawnej , licząc od zakończenia miesiąca którego ta opłata dotyczy - zapewnią stałe ceny przez okres min 12 m-cy ( dot. odczynników , materiałów zużywalnych i czynszu ) ,licząc od daty podpisania umowy -posiadają opłaconą polisę lub inne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania wymagań złożą: - Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ,ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz.U. Nr 223 poz. 165 z dnia 29 listopada 2007r z późn.zm./ - Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania dla oferowanego asortymentu dostaw zgodniez prawem polskim - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności zakresie objętym zamówieniem . Dokument w/w winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. -Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. -Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( 30 stycznia 2007r - 30 stycznia 2010r ) lub za okres prowadzenia działalności, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w jw.zostały wykonane należycie 2. Ponadto przedstawią następujące dokumenty dotyczące oferowanego asortymentu dostaw: - Kopie certyfikatów kontroli jakości dla podłóż pod kątem jałowości i żyzności podłoża na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC zgodnie z zaleceniami NCCLS - Kopie certyfikatów kontroli jakości w języku polskim dla każdego oferowanego produktu i danej serii krążków - Dokumenty potwierdzające wymagane parametry analizatora do oznaczeń lekowrażliwości (dot. Zadania nr 3) 3.Wszystkie załączniki muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę . W przypadku spółki cywilnej , wszystkie , wymagane niniejszą SIWZ świadczenia lub dokumenty każdy z przedsiębiorców spółki składa odrębnie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach