Przetargi.pl
Usługi geodezyjne

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Usługi geodezyjne Część 1 : Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. Jasnej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. Klonowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. Konspiracji w Brwinowie, na odcinku od ul. H. Sienkiewicza do ul. A. Mickiewicza, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. B. Głowackiego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Kruczej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego ul. J. Słowackiego w Brwinowie, na odcinku od ul. Kampinoskiej do granicy obrębu 10, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). W ramach każdego z zadań 1 - 6 należy wykonać: - odbitki mapy w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych - wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej. Część 2 Zadanie 1. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 239, położona w miejscowości Otrębusy, w celu poszerzenia ul. Krótkiej. W ramach zadania należy wykonać: - 3 egz. wstępnego projektu podziału, - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonej działki oraz pozostałej części dzielonej nieruchomości wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 466, położona w miejscowości Kanie, w celu przedłużenia ul. Wiosennej do rzeki Zimna Woda. Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 6/29 i 6/55 w miejscowości Parzniew, w celu poszerzenia ul. św. Jerzego. W ramach każdego z zadań 2 i 3 należy wykonać: - 3 egz. wstępnego projektu podziału, - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 4. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej działek ewidencyjnych o nr 695/1, 695/2, 695/3, 695/4, 695/5 i 695/6 w miejscowości Otrębusy, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem dekretu Napoleona. W ramach zadania należy wykonać: - Protokół z badania dokumentów Zadanie 5. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca zmianę użytku gruntowego na użytek dr dla 10 działek. W ramach zadania należy wykonać: - wykaz zmian gruntowych Do zadania należy podać cenę za zmianę użytku gruntowego dla jednej działki. Zadanie 6. Wyznaczenie granic działki nr ew. 48/6 położonej w miejscowości Koszajec. W ramach zadania należy wykonać: - okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 7. Wyznaczenie granic działek położonych na terenie Gminy Brwinów. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów. W ramach zadania należy wykonać: - okazanie granic działek wskazanych w zleceniu wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Należy podać cenę: A - za wyznaczenie pierwszego punktu B - za wyznaczenie każdego kolejnego punktu (przy czym cena ta nie może być wyższa niż 25% ceny za wyznaczenie pierwszego punktu) Sposób oceny ofert – najniższa cena obliczona wg wzoru: ([A + 3B] : 4 ) x Y gdzie Y to przewidywana ilość wyznaczanych punktów w okresie obowiązywania umowy Opracowania w ramach zadań 5 i 7 będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Część 3 Zadanie 1. Wykonanie opracowania dla działek pod ul. S. Lilpopa, Osiedlową, T.W. Wilsona i E. Orzeszkowej w Brwinowie, objętych orzeczeniem z dn. 22.03.1968 r. Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej o wywłaszczeniu i odszkodowaniu, w celu uregulowania w ewidencji gruntów i księgach wieczystych, na Skarb Państwa działek ewidencyjnych o nr 1/5, 56/2, 56/27, 56/28, 56/29, 56/30, 56/31, 99/3, 99/4, 99/5, 100/2, 111/2, 111/4, 111/6, 111/7 i 111/9 obr. 19 w Brwinowie. W ramach zadania należy wykonać: - wykaz zmian danych ewidencyjnych wraz z załącznikiem graficznym Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. F. Chopina w miejscowości Kanie, na odcinku od ul. Nadarzyńskiej do granicy z działką ewidencyjną nr 169/26, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. Parkowej w miejscowości Kanie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. Pruszkowskiej w miejscowości Brwinów, działka nr ew. 20 obr. 15, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). W ramach każdego z zadań 2 - 4 należy wykonać: - odbitki mapy w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych - wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia określony w częściach 1 - 3 musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami: 1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 2204 ze zm.), 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. 2019 r. poz. 725), 3) rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393), 4) ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 1916), 5) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. 1. Informacje o formie składania oświadczeń i dokumentów. 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t,j, Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 5) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach