Przetargi.pl
Usługi Geodezyjne

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Geodezyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi geodezyjne Część 1 : Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. F. Chopina w Brwinowie, na odcinku od ul. A. Mickiewicza do końca działki ewidencyjnej nr 7 obr. 3, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. Konspiracji w Brwinowie, na odcinku od ul. Jasnej do ul. A. Mickiewicza, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. Żabiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego działki nr ew. 70/3 obr. 7 w Brwinowie na odcinku od ul. Powstańców Warszawy do działki nr ew. 111 oraz działki nr ew. 111 (ul. Wygonowa), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Owsianej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego działek nr ew. 217/1 i 217/2 obr. 16 w Brwinowie (ul. Miodowa), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 7. Regulacja stanu prawnego ul. Raszyńskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 8. Regulacja stanu prawnego ul. Leśnej w Brwinowie, na odcinku od ul. Krótkiej w kierunku południowym do końca, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 9. Regulacja stanu prawnego ul. Radomskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 10. Regulacja stanu prawnego ul. Prusa w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 11. Regulacja stanu prawnego ul. Górnej w Kaniach, główny przebieg na odcinku od ul. Strefowej do ul. Leśnej, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 12. Regulacja stanu prawnego ul. Strefowej w Kaniach, z wyłączeniem działki nr ew. 529/7, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 13. Wydzielenie z działki ewidencyjnej nr 728, położonej w miejscowości Kanie, gruntu zajętego pod drogę (ul. Leśną) wraz z trójkątem widoczności na skrzyżowaniu ul. Leśnej z ul. Nadarzyńską (z wyłączeniem terenu przy cofniętej bramie), w celu regulacji stanu prawnego, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). W ramach każdego opracowanego zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.13 należy wykonać: - odbitki mapy w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych, - wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej. Część 2 Zadanie 1. Wykonanie mapy do zasiedzenia ul. Wesołej w Brwinowie - działka nr ew. 94/2 obr. 21. Zadanie 2. Wykonanie mapy do zasiedzenia ul. Mieszka I w miejscowości Owczarnia – działki nr ew. 42/9 i 42/13. W ramach każdego opracowanego zadania 1 i 2 należy wykonać: - 6 egz. mapy, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zadanie 3. Wykonanie opracowania dla działki nr ew. 231/1 obr. 8 w Brwinowie, w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w ewidencji gruntów prowadzonej przez Starostę Pruszkowskiego z księgą wieczystą. W ramach opracowanego zadania należy wykonać: - wykaz synchronizacyjny. Zadanie 4. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca zmianę użytku gruntowego działki nr ew. 121/13 obr. 3 w Brwinowie. Zadanie 5. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca zmianę użytku gruntowego działki nr ew. 21/8 obr. 18 w Brwinowie. Zadanie 6. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca zmianę użytku gruntowego działki nr ew. 142/16 w Kaniach. W ramach każdego opracowanego zadania 4, 5 i 6 należy wykonać: - wykaz zmian gruntowych. Zadanie 7. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów w zakresie działek nr ew. 35 i 104 obr. 7 w Brwinowie, w celu uzyskania wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów, niezbędnego do dokonania wpisu w księdze wieczystej, z uwzględnieniem opracowania przyjętego do zasobu geodezyjnego i kartograficznego za numerem P.1421.2017.6098 z dn. 22.12.2017 r. Zadanie 8. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów w zakresie działek nr ew. 23 i 92 obr. 7 w Brwinowie, w celu uzyskania wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów, niezbędnego do dokonania wpisu w księdze wieczystej, z uwzględnieniem opracowania przyjętego do zasobu geodezyjnego i kartograficznego za numerem P.1421.2017.6076 z dn. 22.12.2017 r. W ramach każdego opracowanego zadania 7 i 8 należy wykonać: - wykaz zmian gruntowych z rozliczeniem i szkicem nieruchomości wraz z protokołem pozytywnej weryfikacji opracowania. Część 3 Zadanie 1. Rozgraniczenie nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 123/1 obr. 13 w Brwinowie, z nieruchomościami oznaczonymi w ewidencji gruntów jako działki o numerach 124 i 125. W ramach opracowanego zadania należy wykonać: - dokumentację zgodną z obowiązującymi przepisami, - okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Zadanie 2. Wydzielenie zgodnie ze wstępnym projektem podziału będącym w posiadaniu Gminy Brwinów, z nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 154/1 i 257/3, położone w miejscowości Otrębusy, działek przeznaczonych na trójkąty widoczności. W ramach opracowanego zadania należy wykonać: - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Zadanie 3. Wydzielenie z działki nr ew. 232/4 obr. 16 w Brwinowie, działek przeznaczonych pod drogi, zgodnie z obowiązującym „Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenu północno – wschodniej części Brwinowa – część oznaczona literą C”. Zadanie 4. Wydzielenie z nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 132/2, położonej w miejscowości Krosna-Wieś, działki przeznaczonej na poszerzenie drogi – działki nr ew. 134 wraz z trójkątem widoczności, zgodnie z załącznikiem graficzny stanowiącym załącznik do zadania 4. Zadanie 5. Podział działek nr ew. 35/2 i 35/1 obr. 12 w Brwinowie, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik do zadania 5. Zadanie 6. Podział działki nr ew. 361 obr. 3 w Brwinowie przy ul. J. Słowackiego, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik do zadania 6. Zadanie 7. Wydzielenie z działki nr ew. 726/2, położonej w miejscowości Kanie, działki przeznaczonej na trójkąt widoczności na skrzyżowaniu ul. Leśnej i ul. Nadarzyńskiej, o wymiarach 5x5 m. W ramach każdego opracowanego zadania 3,4,5,6,7 należy wykonać: - 3 egz. wstępnego projektu podziału, - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonej działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Część 4 Zadanie 1. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej ul. Letniskowej w Owczarni, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem Kodeksu Napoleona. Zadanie 2. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej ul. Czeremchy w Otrębusach, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem Kodeksu Napoleona. Zadanie 3. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej ul. Promyk w miejscowości Krosna-Wieś oraz działki nr ew. nr 5 w miejscowości Koszajec, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem Kodeksu Napoleona. Zadanie 4. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej działek ewidencyjnych nr 73/1, 73/2, 23/1, 23/2, 41/3, 41/4 w Domaniewie, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem Kodeksu Napoleona. Zadanie 5. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej działek ewidencyjnych nr 231/1, 233/1, 235, 237, 238, 239, 240 obr. 16 w Brwinowie, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem Kodeksu Napoleona. W ramach każdego opracowanego zadania 1,2,3, 4,5 należy wykonać: - Protokół z badania dokumentów. Część 5 Zadanie 1. Wyznaczenie punktów granicznych działki nr ew. 232 obr. 20 w Brwinowie, na odcinku 1-2 oznaczonym na załączniku graficznym stanowiącym załącznik do zadania 1 , umożliwiające ustalenie położenia drzew rosnących na tym odcinku, w odniesieniu do granicy działki. Zadanie 2. Wyznaczenie granic ul. Borowików w miejscowości Terenia Zadanie 3.Wyznaczenie granic działki nr ew. 271 położonej w miejscowości Żółwin, wraz z wykazem zmian gruntowych w celu dokonania zmian w ewidencji gruntów prowadzonej przez Starostę Pruszkowskiego. Zadanie 4. Wyznaczenie granic działki nr ew. 477/8 położonej w miejscowości Otrębusy, celem ustalenia położenia drzew względem granic działki. Zadanie 5.Wyznaczenie granicy pomiędzy działkami ewidencyjnymi nr 68 i 65, położonymi w miejscowości Czubin . W ramach każdego opracowanego zadania 1,2,3,4,5 należy wykonać: - okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. 2. Zamawiający wyda Wykonawcy niezbędne materiały i udostępni dane będące w posiadaniu Urzędu Gminy Brwinów. 3. Przedmioty zamówienia określone w częściach 1 - 5 w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami: 1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 121 ze zm.), 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. 2017 r. poz. 2101 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. 2016 poz. 1034), 4) ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 1007), 5) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach