Przetargi.pl
Usługi farmaceutyczne polegające na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z Dostawą gotowych mieszanin w postaci worków do żywienia pozajelitowego dla noworodków i dzieci starszych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi farmaceutyczne polegające na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z Dostawą gotowych mieszanin w postaci worków do żywienia pozajelitowego dla noworodków i dzieci starszych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są ,,Usługi farmaceutyczne polegające na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą gotowych mieszanin w postaci worków do żywienia pozajelitowego dla noworodków i dzieci starszych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie”. 2.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): Główny kod CPV: 85.14.90.00-5 - Usługi farmaceutyczne. Informacje dodatkowe:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85149000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się, że posiada dokumenty do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. koncesję, zezwolenie lub licencję lub inny dokument na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (w oryginale). 4)Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (w oryginale). 5)Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 6)Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt. 6) SIWZ (w oryginale). 6.Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w § 6 ust. 5 SIWZ: 1)Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 2)UWAGA: Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, czyli dokumenty o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1) i 2) oraz ust. 2) pkt. 1) i 2) SIWZ będą musieli złożyć odpowiednio: Wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej - każdy ze wspólników konsorcjum) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3)Dokumenty wymienione w § 6 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach