Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014 (przy czym sprawozdanie końcowe Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do dnia 15 lipca 2014 roku). 1.2 Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logami: UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, EFS, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu: materiałów szkoleniowych; wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, ankiety, testy, etc.). Oznaczenia będą zgodne ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania przeprowadzonych usług edukacyjnych za pomocą szkolnego dziennika zajęć, który zawierał będzie m.in: listę obecności, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, realizację rzeczywistej usługi edukacyjnej ze wskazaniem daty przeprowadzenia tematu, czas trwania (w godzinach szkoleniowych) podpis wykładowcy, a także wyniki przeprowadzonych testów sprawdzających. Wykonawca nadto zobowiązuje się do udokumentowania wykonanych usług edukacyjnych za pomocą Karty Pracy - Załącznik do umowy nr 2 . 1.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania, przeprowadzenia i oceny testów bądź innych sprawdzianów wiedzy odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów wiedzy w danej części zamówienia, czas ich przeprowadzenia, zakres sprawdzanych wiadomości, treść sprawdzianów winna być uzgodniona uprzednio z koordynatorem szkolnego projektu rozwojowego. Sprawdziany wiedzy powinny mierzyć wiedzę odbiorców usługi w sposób możliwie najpełniejszy. Wykonawca zapewni ocenę sprawdzianów wedle zobiektywizowanych kryteriów. 1.5 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w trakcie trwania szkoleń ankiet monitorujących jakość prowadzonych zajęć: przed rozpoczęciem i na zakończenie wykonywania usługi edukacyjnej, opracowania tych ankiet w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnego projektu rozwojowego, a także sporządzenia analiz podsumowujących wyniki tych ankiet. Wykonawca zobowiązuje się do analizy treści sporządzanych przez uczestników szkolenia ankiet i dostosowania warunków realizacji szkolenia oraz poziomu merytorycznego do sugestii uczestników szkolenia, przy czym dokonuje to po konsultacji i z uzgodnieniem zmian z Zamawiającym. Ankiety należy przeprowadzać poza zakontraktowanym czasem udzielania usług edukacyjnych. 1.6.Przyjmuje się że 1 godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 minut , a 1 godzina zajęć socjalistycznych trwa 60 minut. 1.7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił zamówienie na 20 części w następujący sposób: Część 1 Zajęcia ruchowe - SP nr 1 w Drezdenku - 30 godzin, Część 2 Zajęcia komputerowe - SP nr 1 w Drezdenku - 25 godzin, Część 3 Zajęcia komputerowe - SP nr 1 w Drezdenku - 24 godziny, Część 4 Zajęcia ruchowe - SP nr 3 w Drezdenku - 30 godzin, Część 5 Zajęcia komputerowe - SP nr 3 w Drezdenku - 25 godzin, Część 6 Zajęcia komputerowe - SP nr 3 w Drezdenku - 24 godziny, Część 7 Zajęcia ruchowe - SP w Niegosławiu - 30 godzin, Część 8 Zajęcia komputerowe - SP w Niegosławiu - 25 godzin, Część 9 Zajęcia komputerowe - SP w Niegosławiu - 24 godziny, Część 10 Zajęcia ruchowe - SP w Trzebiczu - 30 godzin, Część 11 Zajęcia komputerowe - SP w Trzebiczu - 25 godzin, Część 12 Zajęcia komputerowe - SP w Trzebiczu - 24 godziny, Część 13 Zajęcia ruchowe - SP w Goszczanowie - 30 godzin, Część 14 Zajęcia komputerowe - SP w Goszczanowie - 25 godzin, Część 15 Zajęcia komputerowe - SP w Goszczanowie - 24 godziny, Część 16 Zajęcia ruchowe - SP w Grotowie - 30 godzin, Część 17 Zajęcia ruchowe - SP w Rąpinie - 30 godzin, Część 18 Zajęcia ruchowe - SP w Starych Bielicach - 30 godzin, Część 19 Zajęcia ruchowe - SP w Drawinach - 30 godzin, Część 20 Zajęcia ruchowe - SP w Gościmiu - 30 godzin, 2. Realizacja zajęć. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest : 1) do prowadzenia zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem zajęć, 2) do dysponowania osobami posiadającymi : wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi i posiada conajmniej stopień awansu zawodowego inimum nauczyciela kontraktowego. 3) do prowadzenia listy obecności uczniów na każdych zajęciach zawierającej datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia, z podpisem prowadzącego zajęcia - lista każdorazowo musi być zatwierdzona przez dyrektora szkoły, w której przeprowadzane są zajęcia, 4) do prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, 5) do sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego realizację zajęć w każdej ze szkół oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdanie końcowe Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do dnia 15 lipca 2014 roku. Sprawozdania są podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę, 6) do ścisłej współpracy z osobami nadzorującymi projekt, dyrektorami szkół, w których realizowane są zajęcia edukacyjne, 7) do zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstępu na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, 8) do informowania uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) do uzyskania pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych na udział ucznia w dodatkowych zajęciach edukacyjnych - wzór załącznika nr 5 do umowy, 10) do uzyskania pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na ujawnienie Wykonawcy przez Zamawiającego będących w jego posiadaniu informacji objętych ochroną danych osobowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - wzór załącznika nr 5 do umowy, 11) do ochrony powierzonych mu informacji, które mogą stanowić dane osobowe uczniów, zwłaszcza informacji wrażliwych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych , 12) po zakończeniu realizacji niniejszej umowy do przekazania całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu .Dokumentacja po zakończeniu przedmiotowej umowy będzie przechowywana w szkole, w której były prowadzone dodatkowe zajęcia edukacyjne wraz z pozostałymi dokumentami ucznia biorącego udział w tych zajęciach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach