Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 33
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 565 36 30 , fax. 0-87 565 36 34
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Sejneńska 33 33
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 565 36 30, fax. 0-87 565 36 34
    REGON: 00018405200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach, ul. Sejneńska 33. Przedmiot zamówienia jest związany z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych projektu pn. PWP Energia odnawialna szansą Suwalszczyzny dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie podzielone jest na 21 części i obejmuje przeprowadzenie następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. Nr części Nazwa i rodzaj dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Ilość osób w grupie Liczba godzin w okresie realizacji 2013 r. X- XII 2014 r. I - V X- XII 2015 r. I - V Cały projekt Część 1 Język angielski zawodowy - konwersacje 10 15 40 25 80 Część 2 Język niemiecki zawodowy - konwersacje 10 15 40 25 80 Część 3 Język rosyjski zawodowy - konwersacje 10 15 40 25 80 Część 4 Matematyka - ćwiczenia (zakres: obliczenia związane z technologią OZE) - gr. I 10 15 40 25 80 Część 5 Matematyka - ćwiczenia (zakres: obliczenia związane z technologią OZE) - gr. II 10 15 40 25 80 Część 6 Matematyka - ćwiczenia (zakres: obliczenia związane z technologią OZE) - gr. III 10 15 40 25 80 Część 7 Matematyka - ćwiczenia (zakres: obliczenia związane z technologią OZE) - gr. IV 10 15 40 25 80 Część 8 Komputerowe wspomaganie projektowania - ćwiczenia 10 15 40 25 80 Część 9 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. elektryk 10 6 16 10 32 Część 10 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. elektronik 10 6 16 10 32 Część 11 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. mechatronik 10 6 16 10 32 Część 12 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. budownictwa 10 6 16 10 32 Część 13 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. urz. sanitarnych 10 6 16 10 32 Część 14 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. teleinformatyk 10 6 16 10 32 Część 15 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunku kształcenia - t. mechanik + t. cyfr. procesów 10 6 16 10 32 Część 16 Agenda tematyczna z technologii OZE zajęcia dla kierunków kształcenia (ZSZ) - monter urz. sanitarnych + elektryk + elektromechanik + ślusarz 10 6 16 10 32 Część 17 Monter instalacji OZE - zajęcia pozalekcyjne 24 15 40 25 80 Część 18 Eksploatacja urządzeń do 1 kV - zajęcia pozalekcyjne - gr. I 24 15 40 25 80 Część 19 Eksploatacja urządzeń do 1 kV - zajęcia pozalekcyjne - gr. II 24 15 40 25 80 Część 20 Tworzenie dokumentacji technicznej urz. i systemów OZE - zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania 20 10 20 10 40 Część 21 Prowadzenie Szkolnego Punktu Kariery Zawodowej (SPKZ) 20 grup po 10 osób po 8 godzin na grupę tj. 160 godzin - grupowe 200 osób x 2 godziny - indywidualne 105 280 175 560 Wszystkie dodatkowe zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w Zespole Szkół Technicznych w dni robocze i będą dostosowane do tygodniowego rozkładu lekcji i zajęć pozalekcyjnych uczestników projektu . W uzasadnionych wypadkach zajęcia mogą zostać przeniesione na dzień wolny od zajęć lekcyjnych, jedynie za zgodą Zamawiającego. Zajęcia mogą trwać maksymalnie 90 minut w ciągu jednego dnia roboczego. Zajęcia mogą odbywać się maksymalnie 2 razy w ciągu tygodnia. W dni wolne od zajęć lekcyjnych mogą odbywać się wyjazdowe zajęcia praktyczne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu prowadzonych zajęć. W każdym takim przypadku Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie 7 dni o planowanej zmianie. Zajęcia w częściach 9-16 prowadzone będą w szkolnym laboratorium odnawialnych źródeł energii (OZE) złożonego z dwóch działów energetyka wiatrowa i fotowoltaika oraz kolektory solarne w formie ćwiczeń powiązanych z kursami teoretycznymi umieszczanymi na platformie e-learningowej oraz w postaci zajęć terenowych. Wszyscy uczestnicy części 9-16 Projektu zobligowani będą do bieżącego zapoznawania się z częścią teoretyczną Agendy w formie e-learningu umieszczanej na portalu OZE przez Lidera Projektu. Dodatkowe wymagania w stosunku do osób, które będą świadczyły usługi: Ze względu na specyfikę projektu wymagana jest dyspozycyjność (5 dni w tygodniu) i bieżący kontakt ze szkolnym specjalistą ds. wdrażania projektu wszystkich osób świadczących usługi w ramach przedmiotowego zamówienia. Dyspozycyjność konieczna ze względu na ewentualne zmiany tygodniowego rozkładu lekcji uczestników projektu spowodowane specyfiką kształcenia zawodowego (w różnych okresach roku szkolnego organizowane są programowe praktyki zawodowe) oraz organizacją wyjazdów studyjnych uczestników projektu, które będą realizowane w dni robocze czasie roku szkolnego. Ponadto w ramach projektu uczestnicy będą odbywali dodatkowe praktyki zawodowe - harmonogram będzie ustalany na bieżąco w trakcie roku szkolnego z lokalnymi pracodawcami. W stosunku do osób świadczących usługę w częściach 1-8 - Zamawiający wymaga wykształcenia wyższego kierunkowego zgodnie z przedmiotem świadczonej usługi z przygotowaniem pedagogicznym oraz min. 3 letniego stażu pracy jako nauczyciel szkoły zawodowej W stosunku do osób świadczących usługę w częściach 9-16 - Zamawiający wymaga wykształcenia wyższego inżynierskiego zgodnie z przedmiotem świadczonej usługi z przygotowaniem pedagogicznym oraz min. 3 letniego stażu pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych - zgodnie z przedmiotem świadczonej usługi. Ponadto wymaga się bieżącego kontaktu z inżynierem ds. szkolnego laboratorium OZE w związku z planowanym wyposażeniem laboratorium oraz niezbędnym przeszkoleniem personelu pracującego w laboratorium. W stosunku do osób świadczących usługę w części 17 - Zamawiający wymaga wykształcenia wyższego inżynierskiego z przygotowaniem pedagogicznym lub kursu instruktora praktycznej nauki zawodu. Niezbędna jest praktyczna znajomość branży OZE w zakresie instalacji urządzeń i systemów. Dla prawidłowej realizacji zadania wymagany jest bieżący kontakt z inżynierem ds. szkolnego laboratorium OZE. W stosunku do osób świadczących usługę w częściach 18-19 - Zamawiający wymaga wykształcenia wyższego inżynierskiego o kierunku elektrotechnika (lub pokrewnym) z przygotowaniem pedagogicznym, min. 3 letniego stażu pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych oraz doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów przygotowujących do egzaminu SEP na świadectwo kwalifikacyjne E do 1kV. W stosunku do osób świadczących usługę w części 20 - Zamawiający wymaga wykształcenia wyższego inżynierskiego z przygotowaniem pedagogicznym, min. 3 letniego stażu pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych oraz doświadczenia w prowadzeniu kursów/zajęć lekcyjnych z komputerowego wspomagania projektowania - CAD (do wyboru - architektura, mechanika, konstrukcje, instalacje). W stosunku do osób świadczących usługę w części 21 - Zamawiający wymaga aby zajęcia prowadziły 2 osoby - nauczyciele szkoły zawodowej czynni zawodowo z minimum 3 letnim stażem pracy i wykształceniem wyższym z przygotowaniem pedagogicznym. Jedna z tych osób powinna posiadać ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub ukończony kurs umożliwiający prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej, a druga posiadać wykształcenie uprawniające do zajmowania stanowiska pedagoga lub psychologa szkolnego oraz ukończone instytucjonalne formy doskonalenia w zakresie umiejętności interpersonalnych i wspierania indywidualnego rozwoju uczniów. Zamawiający wymaga, aby zajęcia w Szkolnym Punkcie Kariery Zawodowej odbywały się zgodnie z zasadami wdrożonego w szkole modelu doradztwa pn. Zawodowy Nawigator. Wykonawca w części 21 zapewni we własnym zakresie i na własny koszt niezbędne materiały i narzędzia do prowadzenia zajęć oraz pakiety edukacyjne dla uczestników projektu tj. sprzęt multimedialny, skrypty/podręczniki (oznakowane logo projektu) artykuły papiernicze do prowadzenia zajęć, artykuły papiernicze dla każdego uczestnika (teczka, długopis, flamastry, notatnik itp. podręczniki - oznakowane logo projektu) W ramach zajęć indywidualnych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania IPD każdego uczestnika projektu. W ramach ww. części zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do: opracowania programu zajęć zgodnego z ofertą oraz przedstawienia do akceptacji szkolnemu specjaliście ds. wdrażania projektu . Wykonawca musi dostarczyć program zajęć w formie elektronicznej oraz papierowej do 10 dni po podpisaniu umowy. prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem dostosowanym do lekcji i zajęć pozalekcyjnych uczestników projektu. Harmonogram oraz ewentualne zmiany każdorazowo zatwierdza szkolny specjalista ds. wdrożenia projektu mierzenia rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą testów wiedzy przygotowanych przez prowadzącego; prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz przekazywania na koniec kwartału w formie elektronicznej i papierowej, informacji szkolnemu specjaliście ds. wdrażania projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; wspomagania promocji projektu; informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego współpracy z kadrą zarządzającą w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu uczestniczenia w zebraniach zespołu projektowego; ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły udostępnione osobie realizującej zajęcia; przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o więcej niż trzech nieobecnościach Uczestnika na zajęciach, jak również o innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy. Informacje te powinny zostać przekazane pisemnie lub elektronicznie w terminie do 3 dni od stwierdzenia ww. faktów. Prowadzenia: Dziennika zajęć, kart czasu pracy; ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy. Po zakończeniu całego cyklu zajęć wykonawca zobowiązany jest przekazać szkolnemu specjaliście ds. wdrażania projektu wypełnione ankiety ewaluacyjne. Do 5-go dnia roboczego każdego miesiąca Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu karty czasu pracy za miniony miesiąc oraz ewidencję godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy Wsparcia Szkolnego specjalisty ds. wdrażania projektu w zakresie: rekrutacji uczestników projektu, przygotowania dokumentacji projektowej Prowadzenia dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań w sposób przejrzysty, czytelny i estetyczny. Rzetelnego wypełnianie dokumentacji związanej z realizacją projektu. Ścisłej współpracy ze Specjalistą ds. wdrażania projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań. Współpracy z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Przez określenie 1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach