Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w projekcie NOWE UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE - NOWE MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA NA RYNKU PRACY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Realizowanego przez Zespół Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku.

Zespół Szkół Mechanicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 15-959 Białystok, ul. Broniewskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6513479 , fax. 085 6512167
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych
    ul. Broniewskiego 14 14
    15-959 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6513479, fax. 085 6512167
    REGON: 00018615700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w projekcie NOWE UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE - NOWE MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA NA RYNKU PRACY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Realizowanego przez Zespół Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka niemieckiego zawodowego w podziale na części w projekcie NOWE UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE-NOWE MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA NA RYNKU PRACY współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zajęcia będą odbywały się w ramach trwania godzin lekcyjnych po 45 minut, w okresie poniedziałek - piątek (z wyłączeniem dni lub godzin wolnych od zajęć), z uwzględnieniem rozkładu zajęć uczniów pomiędzy 9.50-16.15. W uzasadnionych sytuacjach wskazane godziny mogą ulec zmianie, wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 3. Zajęcia z języka niemieckiego zostaną powierzone wykonawcy na okres II semestru roku szkolnego 2012/2013r. 4. Zajęcia należy realizować wg opracowanego przez Zamawiającego programu zajęć stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca winien posiadać umiejętność i być przygotowanym do przeprowadzenia zajęć z całego zakresu tematycznego danego języka obcego. Zamawiający wskaże po podpisaniu umowy zakres tematyczny należny do zrealizowania na zajęciach z uczniami. 5. Wykonawca winien prowadzić dziennik zajęć, przygotować materiały dla uczniów, które zostaną przekazane w jednym egzemplarzu dla koordynatora. Wszystkie dokumenty należy oznakować zgodnie z wytycznymi projektów realizowanych w ramach POKL. Zamawiający przekaże wykonawcom odpowiednie loga i informacje należne do naniesienia na materiałach przekazywanych uczniom i koordynatorowi. 6. Zamawiający zapewni podstawowe materiały biurowe niezbędne do przygotowania i prowadzenia zajęć, w postaci papieru ksero, długopisów, flamastrów itp. oraz sale lekcyjne, w ramach potrzeb laptop i projektor. 7. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej, podwykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie obserwacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Ewaluacja i monitoring zajęć będzie dokonywana przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. 9. Wykonawca w okresie trwania umowy przeprowadzi zajęcia z języka niemieckiego zawodowego w wymiarze około 140 godzin 10. Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych okolicznościach (m.in. choroba wykonawcy, zdarzenia losowe i sytuacje nie uzależnione od Zamawiającego), może czasowo zwiększyć lub zmniejszyć ilość zajęć do zrealizowania, mając za cel dobro realizowanego projektu. 11. Wykonawcy należy się wynagrodzenie w wysokości ustalonej w ramach prowadzonej procedury zamówień publicznych, a w konsekwencji podpisanej umowy zlecenia, za faktycznie przeprowadzone zajęcia, potwierdzone wpisami do dzienników lekcyjnych, przekazanymi autorskimi materiałami wykorzystanymi na zajęciach (również testami sprawdzającymi wiedzę uczniów) 12. Od wynagrodzenia wykonawcy zamawiający potraci wszystkie składki społeczne i podatek dochodowy należne od podatnika, oraz wszystkie składki społeczne należne od płatnika/Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty równoważnej. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częsciowej. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 18. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet toczącego się postępowania. 21. Szczegółowe postanowienia umowy zlecenia stanowią załącznik Nr 4. 22. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z przesłankami art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp 23. Forma zatrudniania - umowa zlecenie. 24. Wykonawca nie nabywa praw pracowniczych określonych Kodeksem Pracy i Kartą nauczyciela. 25. W przypadku pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy w Zespole Szkół Mechanicznych CKP Nr 2, wymagane jest aby podstawowe zakres obowiązków wykonywany na podstawie stosunku pracy był różnorodzajowy od pracy określonej w SIWZ. (rodzaj pracy jest całkowicie różny od czynności przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach